Calendari LR CLAssi...

Avisos
Vaciar todo

Calendari LR CLAssics 2009

69 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
5,859 Visitas
(@militar77)
Respuestas: 398
Topic starter  

5-8 MarÇ  XIV Trobada de vehicles militars al guixaro

9-10 Maig V trobada Land rover a LA COMA

13-14 juny IV Concentracio de Land rovers Classics i Vehicles militars a Tavernoles.

3-4 Octubre X trobada Nacional de land rovers Classics amb retrotandes a Montmelo (circuit Catalunya)pendent confirmar.

Salut companys!

(@Soler)
Respuestas: 4756

Ets la canya

(@TELIUS)
Respuestas: 5714

lo siento y soy el primero en preferir el catalán pero deberiais de escribir en castellano aqui... en el pasado ya hubo problemas por ese echo... 🙁

un saludo

ResponderCitar
(@Soler)

Tienes toda la razon

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Jo sóc nou en el fòrum, però no veig perquè no hem de fer servir el nostre idioma en la secció de Catalunya. Entenc i trobo lògic escriure en castellà en els generals, però un espai de Catalunya hauríem de poder fer servir el català. Cert que en castellà ens entendrà gent de fora Catalunya, però per la mateixa regla de 3 hauríem d'escriure en anglès que ens entendrà gent de tot el món.
Jo estic pensant de fer-me soci del club, primer vull estar més pel fòrum i conèixer la gent que forma el club (almenys a nivell d'internet), però si el club veta el meu idioma, potser hauria d'anar cap a una altra banda.
Amb això no vull ofendre a ningú ni res, és una opinió personal.

ResponderCitar
(@TELIUS)

joan, aqui se tiene que escribir en castellano, son normas del foro, que no las pongo yo... además es logico que lo pueda leer gente de otras comunidades. si no te gusta ya sabes... esto va asi y ya tuvimos bastantes problemas en el pasado por este tema... no me gustaria que hubiera más...

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Telius, no es massa llógic pero com dius que ho diuen les normes, on les puc llegir aquestes normes....... no m'ho esperaba aixó del CLUB LAND ROVER i m'agradaria que veureu, i com dius si no me gusta ya se que tengo que hacer.... ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@TELIUS)

mireu nois... al final semblara que sigui jo el que vol parlar en castellà... sabeu que? feu el que volgueu, pero despres no la lieu cuan comencin els problemes

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Jo t’asseguro que no la “liaré” i crec que tots em de sabé com ens em de comportar en tot moment i en aquest club/foro a de prevaler l’amor a la marca LAND ROVER o al menys així penso actuar.

Gràcies i espero coneixe’t en alguna sortida.

Yo te aseguro que no la liaré y creo que todos sabemos como nos hemos de comportar en todo momento y en este club/foro a de prevalecer el amor a la marca LAND ROVER o al menos así pienso actuar.

Gracias y espero conocerte en alguna salida.

ResponderCitar
(@Soler)

No se trata de en que idioma escribir. Yo soy Catalan, i de los buenos, creo ,pero la cuestion va más allá. Muchas veces leo el foro de Galicia,, o de Euskadi, etc. ¿Que pasaria si escribieran en su lengua? Pues que yo y mas de tres cuartas partes de los socios, no nos entenderiamos de nada. Lo mismo, pasa aqui,si escribimos en Catalan, hay muchos que no se enteran. Estamos aquí para ayudarnos y compartir aficion.
Es una cuestión de lógica, es un foro Nacional. En todo esto le doy la razon a Telius.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Hola Jaume, he visto tu coche en el trial y a casi todos pero ati no, lastima.... saludos.

ResponderCitar
(@Soler)

Xavi seguro que estaba en  el circuito con el barro por las rodillos

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)

Me lo he imaginado pero yo iba con los tres peques y era imposible bajar mas con todo el barro y me he quedado en la parte superior del ciruito. :). 

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Tortuga doncs jo crec que vas errat. El forum abarca tot Espanya, però si te apartats regionals considero lícit que s'hi parli un idioma regional (o el castellà, cadascú pot parlar com vol) ja que se suposa que es un apartat per catalans. Si algú de fora Catalunya vol saber alguna cosa només ho ha de preguntar i amablement qualsevol li pot explicar en castellà, o si vol participar en un fil, llavors si que podem passar a escriure en castellà.
Algú es va inventar que l'idioma d'Espanya era el Castellà (idioma de Castilla) però el cert és que n'hi ha més que mereixen un respecte. Si vas a Suïssa cada zona és exlcusivament en un idioma i si no el saps és problema teu i no hi ha cap problema de convivència ni discriminació d'idiomes. Jo l'únic que pretenia dir és que si no podem parlar català ni entre catalans, si hem de deixar el català per parlar a casa amb el pare o el fill ja podem plegar, sembla que ens odiem a nosaltres mateixos.
Si a tots ens uneix la febre del Land Rover, si el Land Rover t'uneix amb un estranger que parli alemany, no veig perquè el fet de parlar català o castellà sigui un problema.
Deixo el tema perquè aquest no és un fòrum per debatre aquests assumptes, simplement que crec que en un país lliure no s'hauria ni de plantejar aquesta qüestió.

ResponderCitar
(@Soler)

Creo que no se trata de si es lícito o no, sino de solidaridad
Crec que no es tarcta d´un tema de si es lìcit o no, sino de solidaritat.
Tan solo ha sido una opinion mia expresada libremente en un estado democrático.
Tan sols ha sigut una idea meva expressada en un estat democràtic.

Empordanes, este tema lo tenemos que hablar en una salidita  y no aqui
Empordanes,  lo dit

ResponderCitar
Página 1 / 5
Compartir: