Forum
Calendari LR CLAssics 2009
Hola, Jaume
Tinc que trucarte perque la propera setmana vull començar a fer-li "bricolatge" al lechu, i lo primer será la tapissería,que tu d'aixó saps molt . A més, tinc que pasar l'ITV i desconeixo que tal serán els d'Arenys de Mar. Fins ara totes les había passat a Vielha.
Una abraçada
Mira, demà hi vaig jo a la de Viladecavalls, a veure quantes pegues li treuran al Yeti...
Per cert, Edu, Jaume & The Rest of the Band, hem d'anar cercant un cap de setmana per muntar el meu "nou" eix davanter. Primera que ja en tinc ganes, i segona que em sap greu tenir-lo a cal Juanillo ocupant-li part del jardí, jajajaja!!!
Pau, en principi aquest cap de setmana (dissabte) vull pujar a Arenys per fer una mica de bricolatje amb el "lechu" (s'admet mà d'obra barata i tafaners), peró pots contar amb mi qualsevol altre dia, es més, t'exigeixo que contis amb mi.
Jaume, necessito saber quants metres de moqueta tinc que comprar i com es diu la que tu vas comprar a la cadena els tigres.
Salutacions
Els metres no m´enrrecordo.No se si eren 4 metres cuadrats. Es moqueta de fira. Veuras que es molt fina i que es igual d´una banda que de l´altre. No te goma. Per enganxarla, cola d´impacte amb spray.Encara que de pot tambe serveix, pero necesites pincell i es menos net.
Pauuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!! com anat ???? err YETI ja te ITV !!!!
Digan's algooo !!!
Edu si puc vinc a donar-t un cop de mà, ja et truco.
Xavi
La ITV del Yeti va anar... quasi perfecta! Massa plàcida i tot, jajajajaja!! La va passar amb defectes lleus (que jo ja sabia quins li trobarien abans d'entrar), però vaja, almenys ja tinc cobert l'estiu i la trobada d'Ogassa.
Quina tranquil.litat...
5-8 MarÇ XIV Trobada de vehicles militars al guixaro
9-10 Maig V trobada Land rover a LA COMA
13-14 juny IV Concentracio de Land rovers Classics i Vehicles militars a Tavernoles.
3-4 Octubre X trobada Nacional de land rovers Classics amb retrotandes a Montmelo (circuit Catalunya)pendent confirmar.
Salut companys!
Hola a todos i tots,,
la prueva nacional se traslada al 10, 11 y 12 de octubre, se una ruta larga, seguramente de Sant Feliu de Codines hasta el Pirineo.
(Català )
la prova del nacional del Classic Club Motor Bages secció Land Rovers és trespassa al 10,11 i 12 d'octubre i serà una ruta llarga, segurament de Sant Feliu de Codines fins el Pirineu.en Montmeló los lans no tiene ninguna emoción, asi que mejor dejar a los deportivos esa prueva
salut i gas... 😀