Avisos
Vaciar todo

Busco Copiloto 4x4

4 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
854 Visitas
(@Agustin Ros)
Respuestas: 3
Topic starter  

Hola a todos,

Busco aficionado/a al 4x4 que quiera ser mi copiloto en una prueba internacional de Trial 4x4 (no extremo). Queda mal decirlo en este foro, pero usaremos un Mercedes G y no un LR, ya me disculpò de antemano por ello jajaja.

Si pudiese interesarle a alguien, que se ponga en contacto conmigo por mail agustinpersonal@hotmail.com y le doy más información de esta "aventura".

Un cordial saludo
Agustín Ros
agustinpersonal@hotmail.com

(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Agustí, no has pensat amb en DaRiSo? Estaria bé que ens comentessis dates i lloc per tindre una mica d'idea de si a algú li va bé. A mi em faria patxoca però no sé si podria vindre...
Sort i dona'ns molta enveja amb unes fotografies.

David (Mr. Croqueta).

P.D.: felicitats pel sub-campionat de Catalunya!!!

ResponderCitar
(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Agustí, no has pensat amb en DaRiSo? Estaria bé que ens comentessis dates i lloc per tindre una mica d'idea de si a algú li va bé. A mi em faria patxoca però no sé si podria vindre...
Sort i dona'ns molta enveja amb unes fotografies.

David (Mr. Croqueta).

P.D.: felicitats pel sub-campionat de Catalunya!!!

M'imagino que el problema del Dariso i d'altres és que fer de copi implica costejar la meitat de l'aventura i tal com estan les coses poca gent s'ho pot permetre..

Haviam si hi ha sort i trobes algú Agustí!

ResponderCitar
(@Agustin Ros)
Respuestas: 3
Topic starter  

Hola

Dons si, el problema es que aixo es una aventura personal i destaquem per la falta de sponsors....amb lo qual ens u paguem nosaltres. No es molt costos (bastant menys que fer un Marroc), pero vulguis que no...pues son diners. Per aixo comenco tan aviat a buscar, perque de que trobi copi o no depen que puguem fer la aventura. Per mi sol ja es massa cost tot plegat i el meu cotxe mai a destacat per ser "de luxe" ni tenir grans preparacions precisament jajaja

En fi, es que estic una mica "picat" -crec que u podem fer millor que a la primera participacio-, i vull probar a veura com ens va un segon any ja amb la experiencia. Aixo sera la primera setmana de l'agost de 2014...desitjam sort!

Si algu linteresa, per mail em pot pasar el seu mobil i ja li expico els detalles perque u pugui pensar, que sino seria un mail moooolt llarg.

Una abracada, i moltes gracies per les felicitacions!
Agusti Ros
agustinpersonal@hotmail.com

ResponderCitar
Compartir: