Busco Caixa de Canv...

Avisos
Vaciar todo

Busco Caixa de Canvis Discovery 200

5 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
912 Visitas
(@canyamas)
Respuestas: 189
Topic starter  

Hola a veure si em podeu ajudar...
Fa un temps vaig canviar la transfer i el primari de la caixa de canvis. Tot anava be, fins que en alguna ocasió es queda clavada la primera, tercera o quinta. Va molt fina, i molt be, pero aixó que es quedi clavades les marxes... El mecànic diu que s'ha de portar a una casa de canvis i que costa molt. M'aconsella directament canviar-la per una de segona ma.

Algú en té alguna en bon estat que me la vulgui vendre a bon preu? es un Disco 200. De 300 diu que no serveix.
Algú sap a on dirigir-me a part de les empreses de "desguaces"?

Ja em direu.
canyamasr1@hotmail.com
680418838

gracies!

(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

mira´t l.anuunco de landclassics, acostuma a tenir.ne

ResponderCitar
(@land.santana)
Respuestas: 1309

Buenas noches, nosotros disponemos de varias a buen precio
saludos

ResponderCitar
(@landriver)
Respuestas: 72

Bones:
Amb tot els respectes al teu mecanic, pero no te gaire ideia d'aquest cotxes.
Tinc un 200 i porto una caixa de cambis d'un 300, encaixa perfectament i funciona a la perfecció.
ha de ser 'un disco el range te variacions a la campana del cambi i no encaixa del tot.
La caixa es de segona mà i la va montar-la els nois de landsantana, preu raonable i garantia. També varen cambiar les peçes que a vegades se obliden com un casquell que ara be no recordo l'ubicació i si no es cambia junt amb la caixa la que entra te la carreges.
T'aconsello que te asesoris bé un punt de partida bó seria aquest noi et donara preu de caixa i montatge i si disposes de lloc te taller movil.
Salutacions: Landriver.

ResponderCitar
(@canyamas)
Respuestas: 189
Topic starter  

Bueno al final gracias a Land-Santana he cambiado la caja por la de un 200.
Ahora la caja va mucho mejor que antes. Todas las marchas entran perfectamente y sin rascar al reducir. Sé que lo ideal hubiese sido poner la caja de un 300 pero como esta de un. 200 està bien y no hago más de 2000km al año ya tengo suficiente.
Gracias a todos y lástima que no supiese antes de landSantana. 

ResponderCitar
Compartir: