Forum
Dijueves, 07/08/2014.
Qué os parece si realizamos un "Dijueves" el próximo 07/08/2014, siempre y cuando haya suficiente asistencia landrovera, en el Restaurant Els Cims?
Aquí os dejo el enlace del local para que podáis localizarlo los que no lo conozcáis:
Abierto a todos los usuarios de Land Rover que quieran conocer a más locos de la marca, no es obligatorio ser socio del Club, sólo tener ganas de charlar un poco mientras se escancían unas cervezas y se degustan unas tapas, unas brasas...
Empiezo:
Mr. Croqueta, 1 comensal; total: 1.
Coll....ssssss !!!! :-X
Ara que el veig a temps, resulta que me'n vaig de vacances el dia abans !!!!
Ja la estava esperant, però pensava que seria el dia 31 de Juliol. Llàstima.
Tindrà que ser al Setembre.
Ens llegim,
Epi
Mr. Croqueta, 1 comensal; total: 1
Suricata, 1 comensal ; total 2 (segun el quorum que haya vendre con la dueña de todo)
Suricata, 1 comensal ; total 2 (segun el quorum que haya vendre con la dueña de todo)
Maxporcuatro 1 comensal; total 3 es probable que venga uno mas conmigo mi hermano falta confirmar
Maxporcuatro 1 comensal; total 3 es probable que venga uno mas conmigo mi hermano falta confirmar
AWE, 1 comensal; total 4 -sin contar los que anteriormente han dicho que igual sí o igual no-
AWE, 1 comensal; total 4 -sin contar los que anteriormente han dicho que igual sí o igual no-
GASSMAN, 2 comensales; total: 6
No sé quina intenció porteu de demanar, però a nosaltres el que més ens va agradar van ser les tapes i la graellada de carn. Potser ens podríem saltar l’arròs i demanar alguna tapa més per arrodonir-ho.
awe, a partir de las 20:30 algunos ya estamos por allí.
- Mr. Croqueta, 1 comensal; total: 1
- Suricata, 1 comensal ; total 2 (segun el quorum que haya vendre con la dueña de todo)
- Maxporcuatro 1 comensal; total 3 es probable que venga uno mas conmigo mi hermano falta confirmar
- AWE, 1 comensal; total 4 -sin contar los que anteriormente han dicho que igual sí o igual no-
- GASSMAN, 2 comensales; total: 6
- jordi td5 skyrunner 1 comensal; total 7
- Suricata, 1 comensal ; total 2 (segun el quorum que haya vendre con la dueña de todo)
- Maxporcuatro 1 comensal; total 3 es probable que venga uno mas conmigo mi hermano falta confirmar
- AWE, 1 comensal; total 4 -sin contar los que anteriormente han dicho que igual sí o igual no-
- Xavi 300 Tdi 1 comensal; total 8
Jo ja hi sóc apuntat, només dir que sopo poc, amb alguna tapa lleugera en tindré prou.
Jo ja hi sóc apuntat, només dir que sopo poc, amb alguna tapa lleugera en tindré prou.
Eduard, si això a cada "dijueves" ho intentem tots, però noi... quan ho tens al davant i tot fa tant bona patxoca... ::)
L'altre vegada que hi vaig anar, especialment les braves i la carn estaven de P.M.
Apa gent animeu-vos a venir!!!
Carles (GASSMAN)
Coll....ssssss !!!! :-X
Ara que el veig a temps, resulta que me'n vaig de vacances el dia abans !!!!
Ja la estava esperant, però pensava que seria el dia 31 de Juliol. Llàstima.
Tindrà que ser al Setembre.
Ens llegim,
Epi
Ernest, no hi ha millor manera de començar les vacances què amb un bon àpat envoltat de Landroveros !!! :angel4:
Animat!!!
Carles (GASSMAN)
Ernest, no hi ha millor manera de començar les vacances què amb un bon àpat envoltat de Landroveros !!! :angel4:
Animat!!!
Carles (GASSMAN)
No....... si jo volia venir. Estaba pendent perquè pensaba que es faría aquesta setmana, però tinc a la Família esperant que plegui per fotre el camp ^-^ .
El dia 6 de Agost sortim cap a Sòria, així que el dia 7 es imposible.
Estaré atent al primer Dijueves de Setembre que això de no conèixer - vos ja dura massa.
Ens llegim
Epi
Otroooooo,
Vinga gent que hi han que estan de vacances, no hi ha excusa, fem record de Dijueves, es com tot, nomes cal provar-ho.
-Txetd5 1 comensal ; total 9
-Txetd5 1 comensal ; total 9
- Txus.200 1 comensal ,Total 10