Forum
Bones!!
Hola, em presento al regional després de la presentació de rigor al general...
Recentment m'he comprat un Disco 300 de segona ma, i després de solucionar el tema de les filtracions d'aigua pels sostres solars ja tinc ganes d'embrutar-lo una mica...
Visc a Canyelles, al Garraf, i m'agradaria conèixer afeccionats de la zona per a introduirme en el 4x4 i compartir experiències....i alguna cerveseta, que no només de gasoil viu l'home.
He vist que hi ha bon ambient al fòrum, així que espero aportar el meu granet de sorra per a fer-lo més gran.
Salutacions!!
Benvigut sr ifral aviam si els senyors dels dijueves que
numes pensan en supars ens preparan una bona trubada
i fem un bon esmurÇa
fins aviat Marti
a peus del motseny
Bones i Benvingut!
Encara que un poc més enllà del Sènia i una mica més al Sud...
Benvingut ifral, aquest forum i Club. Com veuràs, hi han companys que son de la teva zona. Esperem a veure si s'et donen a conèixer.
Benvigut sr ifral aviam si els senyors dels dijueves que
numes pensan en supars ens preparan una bona trubada
i fem un bon esmurÇa
/quote]😮 ??? ::)
Martí, amic, que tú també ets una mica trapella i sabem que fas esmorzars... 😉 Que l'última trovada que vàrem fer et vàrem trucar per a que vinguessis i tenies que treballar... Ai, dolentot, que no ens estimes gaire... >:(
Que també pots passar algún Dijueves, pots vindre amb la Santa i la canalla... hi han companys veins teus que venen quan poden... ja ho saps... i el tema rutilla, tot és trucar i mirem qué podem fer i per on...
Una forta abraçada!
Buenas, bienvenido ifral.Eh.... tambien se puede hacer algun almuerzo como dice Martiland, que os parece?
Muchas gracia Santa6 menos mal que tu me entiendes i explicales como lo paasemos el 29 , 30 como nos perdimos como estaban las patatas gigantes i ya tengo el defen cargado para el dia 10 , 11 de diciembre espero que nos encontrmos todos diles algo tu .
A ya e mirado el cuadrante del mes que viene i trabajo de tardes sino no se me escapa el dijueves del dia 15 hasta pronto
saludos marti del montseny
Pues lo del almuerzo me parece más factible que los dijueves.. Además, lo de almorzar me lo recomendó el médico en la última revisión y ya se sabe, lo que el doctor dice a misa va.