Avisos
Vaciar todo

Bones!!

9 Respuestas
3 Usuarios
0 Reactions
676 Visitas
(@ifral)
Respuestas: 11
Topic starter  

Hola, em presento al regional després de la presentació de rigor al general...
Recentment m'he comprat un Disco 300 de segona ma, i després de solucionar el tema de les filtracions d'aigua pels sostres solars ja tinc ganes d'embrutar-lo una mica...
Visc a Canyelles, al Garraf, i m'agradaria conèixer afeccionats de la zona per a introduirme en el 4x4 i compartir experiències....i alguna cerveseta, que no només de gasoil viu l'home.
He vist que hi ha bon ambient al fòrum, així que espero aportar el meu granet de sorra per a fer-lo més gran.
Salutacions!!

Wilk
(@wilk)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 387

Benvingut!

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217

Benvigut sr ifral aviam si els senyors dels dijueves que
    numes pensan en supars ens preparan una bona trubada
    i fem un bon esmurÇa

fins aviat      Marti

a peus del motseny

ResponderCitar
(@Lrsafor)
Respuestas: 2638

Bones i Benvingut!

Encara que un poc més enllà del Sènia i una mica més al Sud...

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Benvingut ifral, aquest forum i Club. Com veuràs, hi han companys que son de la teva zona. Esperem a veure si s'et donen a conèixer.

Benvigut sr ifral aviam si els senyors dels dijueves que
    numes pensan en supars ens preparan una bona trubada
    i fem un bon esmurÇa
/quote]

😮 ??? ::)

Martí, amic, que tú també ets una mica trapella i sabem que fas esmorzars...  😉 Que l'última trovada que vàrem fer et vàrem trucar per a que vinguessis i tenies que treballar... Ai, dolentot, que no ens estimes gaire... >:(
Que també pots passar algún Dijueves, pots vindre amb la Santa i la canalla... hi han companys veins teus que venen quan poden... ja ho saps... i el tema rutilla, tot és trucar i mirem qué podem fer i per on...
Una forta abraçada!

ResponderCitar
(@santa6)
Respuestas: 273

Buenas, bienvenido ifral.Eh.... tambien se puede hacer algun almuerzo como dice Martiland, que os parece?

ResponderCitar
(@martiland)
Respuestas: 217

Muchas gracia Santa6 menos mal que tu me entiendes i explicales como lo paasemos el 29 , 30 como nos perdimos como estaban las patatas gigantes i ya tengo el defen cargado para el dia 10 , 11 de diciembre espero que nos encontrmos todos diles algo tu .
A ya e mirado el cuadrante del mes que viene i trabajo de tardes sino no se me escapa el dijueves del dia 15 hasta pronto

saludos marti del montseny

ResponderCitar
(@ifral)
Respuestas: 11
Topic starter  

Pues lo del almuerzo me parece más factible que los dijueves.. Además, lo de almorzar me lo recomendó el médico en la última revisión y ya se sabe, lo que el doctor dice a misa va.

ResponderCitar
(@david_72)
Respuestas: 1358

Benvingut ifral

ResponderCitar
Compartir: