Bones a tots una de...

Avisos
Vaciar todo

Bones a tots una de adhesius

524 Respuestas
30 Usuarios
0 Reactions
43.6 K Visitas
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Eeepp!!

L'idea d'un Club Land Rover Català o de Catalunya va sortir del Angel Iraberri, el nom de Catalands s'ho va inventar un xaval amb poc de pèl, lo del vaixell Viking, com ja han dit, ve d'una enganxada que va haver-hi i es va aprofitar per possar-hi el Nom, i els dissenys de l'oval crec que són d'un pirrat dels Series. Tot i que el tema porta parat molt de temps, penso que no cal ara correr, i montar-ho pel fet de dur les enganxines.

Penso que hauriem de fer el possible per consensuar el disseny, ja que potser més endavant pot ser una realitat un club Català. L'amic Blop parlar d'afegir més trossos de parla catalana, no sé, jo duc el Vaixell, que per a mi té molt de valor sentimental

Potser ara estem d'acord amb aquest logo, però d'aqui un temps vindrà algú altre amb un altre logo i ens agrada més a tots.

Ja sé que semblo un mica torrepabrots, però penso que això ho fem molt ràpid.

Veiam si algú més diu quelcom....

Apa Siau

El que dic jo d'afegir Catalunya Nord ja no és només qüestió de parla catalana, és que és propiament un tros de Catalunya. No és un sentit de Països Catalans o de parla catalana on s'hi afegeix P. Valencià, Andorra, Balears i la Franja, és que la Catalunya del Nord és un tros de Catalunya i sempre ho ha set i els d'allà són catalans.
Aquest adhesiu seria com si els catalans de França en fessin un que poses Land Rovers Catalunya i un mapa amb les comarques franceses (Rosselló, Vallespir, Conflent, Cerdanya i Capcir). A Guifré el Pilós el van enterrar a Sant Martí del Canigó (tot i que ara reposa a Ripoll).
Fer un mapa de Catalunya sense la Catalunya Nord és com fer un mapa d'Espanya sense Andalusia.
Però en fi veig que el company Apa Siau és l'únic que n'ha dit alguna cosa, si ningú més en diu res tampoc insistiré més. Si sabés remenar millor els programes de disseny en faria un a veure què.

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Respuestas: 300
Topic starter  

Jo no vull crear cap polemica pel que dire, penso que el mapa de catalunya es aixi tal i com es coneix i parlo amb tot el respecte als catalans veins.
En referencia al que comenta el company Apa Siau, per ara nomes estem intentar fer uns adhesius.ja m agradaria a mi poder tirar endavant la idea de un club land rover catalunya i compta amb la vostre ajuda(tot es fara jijijijiji) pero com comenten es una cosa a fer molt  a poc a poc , necesita de molt temps.

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

L'idea del Blop es lógica, pero... avui per avui el mapa de Catalunya es el que es.

Per altra banda l'idea del Club Land Rover Catalá no va ser nomes de l'Angel, hi va haver d'altres implicats. Com a d'altres iniciatives hi ha gent diversa que conflueix en un moment donat i surgen les idees, i com a tals no son propietat de ningú ni crec que hi hagi ningú que es pugui creure propietari d'una idea... es pot ser propietari d'un logo, d'un cotxe, d'una casa... d'una idea, i menys quan implica un col.lectiu, evidentment no.

I, finalment, aquí estem parlant total l'estona del grup catalá del CRTTE o d'un grup catalá de "landroveros", es pot dir com es vulgui. Per la formació, debat o qualsevol altre forma de pensaments o creació o discusió d'un altre Club Land Rover es dehuria de fer a una altre banda... aquest no es el puesto per fer-ho (de totes formes quan es vulgui fer manteniu-me informat  😉 )

ResponderCitar
(@victor_rr86)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 178

- Tarraco 4 unitats
- SNAIL 88 4 unitats
- NacA 4 unitats
- jordi-td5 4 unitats
- Rol 2 unitat
- Xavi Disco 2 unitats
- joel600d 4 unitats
- JordiLR 4 unitats
- Miquel 4 unitats
- Mountain Lover: 5 unitats
- RPodio: 10 unitats
- Man-dril: 5 unitats
- Victor_rr86: 5 unitats

ResponderCitar
(@pessols)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 326

- Tarraco 4 unitats
- SNAIL 88 4 unitats
- NacA 4 unitats
- jordi-td5 4 unitats
- Rol 2 unitat
- Xavi Disco 2 unitats
- joel600d 4 unitats
- JordiLR 4 unitats
- Miquel 4 unitats

Ojo que aqui no hi som tots els que n'em demanat!!!!!!!

Tarraco 4 unitats
- SNAIL 88 4 unitats
- NacA 4 unitats
- jordi-td5 4 unitats
- Rol 2 unitat
- Xavi Disco 2 unitats
- joel600d 4 unitats
- JordiLR 4 unitats
- Miquel 4 unitats
- Wilk: 5 unitats
- Scattrack: 2 unitats
- Pessols: 2 unitats
-109lrs: 5 unitats
-etxivi: 4 unitats
-Pinacsi 6unitats

A aquesta si, que crec que es correcta!!!!!

ResponderCitar
(@Tequila)
Respuestas: 2069

- Tarraco 4 unitats
- SNAIL 88 4 unitats
- NacA 4 unitats
- jordi-td5 4 unitats
- Rol 2 unitat
- Xavi Disco 2 unitats
- joel600d 4 unitats
- JordiLR 4 unitats
- Miquel 4 unitats

T'has menjat unes quantes persones al copiar la llista... Neu amb comte amb això, si algú ho pot arreglar, jo estic amb el tlf i es complicat.

Un salut

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

- Tarraco 4 unitats
- SNAIL 88 4 unitats
- NacA 4 unitats
- jordi-td5 4 unitats
- Rol 2 unitat
- Xavi Disco 2 unitats
- joel600d 4 unitats
- JordiLR 4 unitats
- Miquel 4 unitats
- 109lrs: 5 unitats
- etxivi: 4 unitats
- Pinacsi 6unitats

CONFIRMEU AQUESTA LLISTA (pessols dixit): sembla la correcta.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

- Tarraco 4 unitats
- SNAIL 88 4 unitats
- NacA 4 unitats
- jordi-td5 4 unitats
- Rol 2 unitat
- Xavi Disco 2 unitats
- joel600d 4 unitats
- JordiLR 4 unitats
- Miquel 4 unitats
- 109lrs: 5 unitats
- etxivi: 4 unitats
- Pinacsi 6unitats
- Xavi 300 tdi : 10 unitats

Vinga Co-fundadors de CATALANDS !!!! Q no us veig a la llista !!!! Si al final es només fer adhesius de un projecte del passat que sera de futur  !!! Anims !!!!

Apasiau !!! Deixar de anomenar fundadors e historia i posat a la llista q no et veig !!!

Xavi
😉

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

Bon dia!!!!
Que us sembla el presupost? I la data limit per demanar?
Ja direu

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Amb el vostre permís i per tal que sigui més fàcil saber on estem de volum d'adhesius demanats, procedixo a modificar la llista afegint l'arrastrat i, a més, m'afegiré en la comanda:

- Tarraco, 4 unitats, total: 4.
- SNAIL 88, 4 unitats, total: 8.
- Naca, 4 unitats, total: 12.
- Jordi-td5, 4 unitats, total: 16.
- Rol, 2 unitats, total: 18.
- Xavi Disco, 2 unitats, total: 20.
- Joel600d, 4 unitats, total: 24.
- JordiLR, 4 unitats, total: 28.
- Miquel, 4 unitats, total: 32.
- Mountain Lover, 5 unitats, total: 37.
- RPodio, 10 unitats, total: 47.
- Man-dril, 5 unitats, total: 52.
- Wilk, 5 unitats, total: 57.
- Scattrack, 2 unitats, total: 59.
- Pessols, 2 unitats, total: 61.
- 109lrs, 5 unitats, total: 66.
- Etxivi, 4 unitats, total: 70.
- Pinacsi, 6 unitats, total: 76.
- Victor_rr86, 5 unitats, total: 81.
- Xavi 300 tdi, 10 unitats, total: 91.
- Mr. Croqueta, 4 unitats, total: 95.

En quant el tema de pressupost, el que millor us sembli i més pràctic sigui pel que s'encarregui de la comanda (ja que farà la gestió, que li sigui el menys molesta possible ¿no us sembla?) doncs, per la diferència de preus tampoc crec que sigui quelcom a tindre molt en compte.
El tema del plaç em sembla bé però potser deixaria uns dies més, com creieu més convenient.
Salut!

ResponderCitar
(@109lrs)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2202

Blop, t'entenc perfectament.....pero ara per ara, com diu el Roger, el mapa es el que es. Ja m'agradaria que el nostre mapa anes des de França fins a Murcia!!!!  😉

Salut i força!!!

ResponderCitar
 Blop
(@Blop)
Respuestas: 2042

Blop, t'entenc perfectament.....pero ara per ara, com diu el Roger, el mapa es el que es. Ja m'agradaria que el nostre mapa anes des de França fins a Murcia!!!!  😉

Salut i força!!!

Si parlem el mapa de jurisdicció de la Generalitat de Catalunya és aquest, sí. Però d'allà també se'n diu Catalunya i el gentilici català i la seva bandera regional és la senyera. Una vegada un amic meu sud-català li deia a un altre amic meu nord-català "perquè dius que ets català si ets francès? Quan passes la Jonquera és França". L'altre va contestar, i tu ets espanyol i quan passo la Jonquera sóc a Espanya. No en el sentit de dir que l'altre no fos català si no per capgirar-li l'argument. Catalunya és la que és i n'hi ha un tros a Espanya i un tros a França. No sé perquè tenim la falsa idea que nosaltres som l'autèntica Catalunya i els autèntics catalans i en canvi ells no en són.
Perquè si fos així, els nord catalans no durien adhesius de "Catalands", i jo en vaig veure una colla a les Comes.
A l'USAP canten l'Estaca de Lluís Llach i van amb senyeres. És cert que no s'han conservat com nosaltres i tenen el seu tempo però d'aquí a dir que no són catalans/no és Catalunya crec que hi va un bon tros, almenys a dia d'avui.
I com que precisament no som un organisme oficial de la Generalitat de Catalunya podem fer servir el mapa que vulguem.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Nois, no desvirtuem el tema.

- Els límits territorials son els son.

- Crec que la majoria de gent interessada en els adhesius l'hi sembla bé que el relleu només sigui el del territori Català.

- Podria entendre aquesta proposta si vingués de residents dels anomenats Països Catalans que es volguessin afegir a la compra dels adhesius i es sentissin exclosos. Hi tot i així, penso que aleshores la proposta es tindria que dur a votació per ser justos amb tots els interessats.

- Per últim, no voldria que això agafés tints polítics, perquè com ja sabeu, ho tindria que tallar de soca-rel, ja que incompliria les normes del foro.

Copio la llista i m'afegeixo. En el Defender ja tinc un "foradet" reservat per lluir amb orgull el nostre flamant "CATALANDS - GRUP LAND ROVER DE CATALUNYA"  :icon_biggrin:

- Tarraco, 4 unitats, total: 4.
- SNAIL 88, 4 unitats, total: 8.
- Naca, 4 unitats, total: 12.
- Jordi-td5, 4 unitats, total: 16.
- Rol, 2 unitats, total: 18.
- Xavi Disco, 2 unitats, total: 20.
- Joel600d, 4 unitats, total: 24.
- JordiLR, 4 unitats, total: 28.
- Miquel, 4 unitats, total: 32.
- Mountain Lover, 5 unitats, total: 37.
- RPodio, 10 unitats, total: 47.
- Man-dril, 5 unitats, total: 52.
- Wilk, 5 unitats, total: 57.
- Scattrack, 2 unitats, total: 59.
- Pessols, 2 unitats, total: 61.
- 109lrs, 5 unitats, total: 66.
- Etxivi, 4 unitats, total: 70.
- Pinacsi, 6 unitats, total: 76.
- Victor_rr86, 5 unitats, total: 81.
- Xavi 300 tdi, 10 unitats, total: 91.
- Mr. Croqueta, 4 unitats, total: 95.
- GASSMAN, 4 unitats, total: 99.

ResponderCitar
 Naca
(@Naca)
Topic starter  

Crec que el tema esta marxant capa altres bandes.
Blop estic d'acord amb tu pero catalunya actualment es la que es.
Si vulguesim introduir catalunya nord, pais valencia, balears, podriem modificar el logo i posar (GRUP LAND ROVERS PAÏSOS CATALANS) per mi cap problema, a veure que opinen els altres

ResponderCitar
(@tarraco)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 986

Estic amb naca. Jo faria la versió que ja tenim i més endavant si hi ha gent interessada en fer una versió de països catalans, que passin un disseny i es fa una nova tirada per la gent que vulgui. Jo ara no ho  faria tan complicat.solament es una opinió

ResponderCitar
Página 9 / 35
Compartir: