Forum
El que comenta Blop té una gran part de raó si ben es cert que per aquest foro no conec cap Nord Català llevat de Picnasi, si hi ha algú o alguna persona en coneix algú que el cridi i que es doni a conèixer per aquí i ens faci modificar el logo ;D.
Penso que les fronteres les posen els polítics i la realitat personal és un altre cosa...
Picnasi pot demanar que s'inclogui el Principat per fer encara mes seva aquesta enganxina, no ho faríem?
Respecte al de Paissos Catalans el tema ho veig més complicat ja que a alguns Valencians o de Ses Illes igual no els hi agrada perdre la seva identitat ( sense entrar en polemiques ni matissos ).
Penso que si algú de les regions extrafrontereres demanés que surtís reflexada la seva terra seria convenient de fer-ho.
Salutacions
Crec que el tema esta marxant capa altres bandes.
Blop estic d'acord amb tu pero catalunya actualment es la que es.
Si vulguesim introduir catalunya nord, pais valencia, balears, podriem modificar el logo i posar (GRUP LAND ROVERS PAÏSOS CATALANS) per mi cap problema, a veure que opinen els altres
no NACA, res de paisos catalans, deixem aquet cami que al final s'acava sempre igual !!!! JO VOTO PER DEIXAR COM ES ......
CATALANDS - GRUP LAND ROVER DE CATALUNYA
Blop, aquesta discussio només ens portarà a que parlem de politica i per aqui aixo no es pot... si us plau deixa-ho ja, has donat la teva opinió i tots l' hem llegit. Crec que ningú a demanat modificar res a part de tu i tothom es conforma en la proposta inicial del NACA.
Xavi
😉
... Perquè si fos així, els nord catalans no durien adhesius de "Catalands", i jo en vaig veure una colla a les Comes ....
Amic blop, referent al que comentes, m'has fet rumiar una bona estona i buscar per la xarxa (és el problema d'estar tot el dia al davant del fotut ordinador). ::)
Molt em temo que els adhesius que cometes vas veure a les Comes, en veritat representen a un preparador de LR proper a Perpinyà, més que no pas la voluntat d'un grup de gent de reivindicar la seva identitat territorial.

http://www.cataland66.com/mapage2/index.html
Estic amb el XAVI 300 TDI. Si la majoria està d'acord, jo també seguiria amb la proposta de CATALANDS - GRUP LAND ROVER DE CATALUNYA juntament amb el perfil de Catalunya i les quatre barres. ¡¡¡ Recoi, ja tinc ganes de lluir-lo !!! :blob7:
Carles (GASSMAN)
A la passada land rover party hi havia uns francesos amb una enganxina de Cataland 66, que pel que he vist és un taller de perpinyà.
http://lmgtfy.com/?q=cataland+66
😛
actualitzo !!! 😉
- Tarraco, 4 unitats, total: 4.
- SNAIL 88, 4 unitats, total: 8.
- Naca, 4 unitats, total: 12.
- Jordi-td5, 4 unitats, total: 16.
- Rol, 2 unitats, total: 18.
- Xavi Disco, 2 unitats, total: 20.
- Joel600d, 4 unitats, total: 24.
- JordiLR, 4 unitats, total: 28.
- Miquel, 4 unitats, total: 32.
- Mountain Lover, 5 unitats, total: 37.
- RPodio, 10 unitats, total: 47.
- Man-dril, 5 unitats, total: 52.
- Wilk, 5 unitats, total: 57.
- Scattrack, 2 unitats, total: 59.
- Pessols, 2 unitats, total: 61.
- 109lrs, 5 unitats, total: 66.
- Etxivi, 4 unitats, total: 70.
- Pinacsi, 6 unitats, total: 76.
- Victor_rr86, 5 unitats, total: 81.
- Xavi 300 tdi, 10 unitats, total: 91.
- Mr. Croqueta, 4 unitats, total: 95.
- GASSMAN, 4 unitats, total: 99.
- Man-dril, 5 unitats, total: 52.
- Wilk, 5 unitats, total: 57.
- Scattrack, 2 unitats, total: 59.
- Pessols, 2 unitats, total: 61.
- 109lrs, 5 unitats, total: 66.
- Etxivi, 4 unitats, total: 70.
- Pinacsi, 6 unitats, total: 76.
- Victor_rr86, 5 unitats, total: 81.
- Xavi 300 tdi, 10 unitats, total: 91.
- Mr. Croqueta, 4 unitats, total: 95.
- GASSMAN, 4 unitats, total: 99.
- Tequila, 4 unitats, total: 103
No se com m'ho muntaré per recolli-les però en voldré
No se com m'ho muntaré per recolli-les però en voldré
Fran, si convé algú del Comando Jovi ens ho manegarem per recollir-te-les i ja te les fariem arribar 😉 ¡No problemo! ¡Sayonara, baby! ;D
Lo malo es que aquí como no me las pegue en la frente...
Pero al menos tenerlas para cuando me suba el series...
Mercy
Lo malo es que aquí como no me las pegue en la frente...
Pero al menos tenerlas para cuando me suba el series...
Mercy
Se te oye lejos !!!!! 😮 😮 😮 Tequilaaaaa! !!!!
Ja t'els agafo jo i si vols també els pago i quan pasis per Sabadell o un Dijueves al Jovi t'els dono ...
😉
Lejos y helao! Cullons quin fred fa avui i diuen que nevará...
Tranquil a veure com va la cosa y si de cas t'envio un sobre amb la pasta que ara està de moda fer-ho...;D
Tots tenim ganes de lluir-lo :thumbsup:
Naca a l'hora de fer els adhesius mira sobre tot que siguin de bona qualitat ja que tenen que aguantar sol, pluja, fang i neu...
Crec que hauriem de fixar dia i hora límit per tancar la llista. Una vegada tancada repassar-la perquè no falti algu
que l'hagin esborrat per error.
És que Catalunya Nord no és un "País Català" és un tros directe del Principat de Catalunya. Catalunya Nord a Catalunya Sud no li és l'equivalent a a València o les Balears. Seria com posar el País Valencià sense Alacant, o les Balears sense Menorca.
Però en fi "el poble ha parlat" si la majoria preferiu un mapa incomplet és just que així sigui.
Bones snail 88 jo he demanat presupost, pero seria millor mes varietat de presupostos.
En relació a la calitat, bueno es fara ho que es podra ja que de adhesius no en tinc ni papa 😉
Crec que tens tota la rao en ficar data limit, tambe s ha de parlar de com fer enviaments, pagaments etz
Per cert que he dit que en volia però no m'ho afegit a la llista: