Forum
Podríeu ficar les dues opcions al post per veure com queden?
Estic amb Tarraco, a veure si podem valorar els dos models i triar-lo.
D'acord amb tot el que dius, Naca.
Salut!
Molt bones,
només vull fer una pregunta si hi ha algú que m'ho pot aclarir....Existeix un "CLUB LAND ROVER CATALUNYA"? Ho dic perque no li trobo sentit fer unes enganxines d'un club que crec que no existeix físicament. Sí entenc la de "CATALANDS" pel fet que sería el nom de la gent d'aquí. Ho dic sense cap intenció de molestar a ningú.
Salutacions.
És cert, estic d'acord amb Marmota. El club és CLRTT España, i pot fomentar una mica de separatisme (que no ho és, però no cal incitar).
M'agrada més lo dels Catalands i avall, per jugar amb el nom de la nostra terra... però, en el fons, encara no se quins models hi ha.
Ho segueixo amb atenció
Una salutació i gràcies per la feina!
Els models crec que son aquets:
Aquesta ( que creia que era la unica)

Aquesta:

I aquesta:

SHi han mes al Google, de quan es va fer el diseny per a Senglars 4x4. Pero crec que la majoria us referiu a aquestes 3.
Saluttt
La dels vikings, era per una historia de fa mooooooooolt de temps en la que algu, va dir que aquestes terres, eran "tierras vikingas". I es va aprofitar aixo, per agafar el logo de Rover i fer aquest escut.
Saluttt
Jo havia fet un logotip casolà bastant potiner arran de Les Comes que vaig veure els nord-catalans que portaven el logo verd i posava CATALANDS i un 66 (número de Perpinyà de les matrícules).
Sobre el mapa de Catalunya trobo que és incomplet. Pancatalanisme a part (País Valencià i Balears), em refereixo més aviat a la Catalunya Nord, que no per pertànyer a França deixa de ser Catalunya i si m'apures segur que més d'un andorrà que corre per aquest fòrum també li fotria gràcia.
El mapa hauria de ser aquest:

Sobre el logotip viking no li trobo sentit ja que no tenim res a veure amb els vikings.
El fet que posi Club Land Rover de Catalunya tampoc té gaire sentit si no existeix aquest club, suposo que hi havia la idea de fer-lo i va quedar en no res. En tot cas jo sempre he trobat a faltar un Club LR català.
Bones estava liat amb el disco, a mi personalment m agrada aquesta verda, que us a sembla si fiquesim CATALANDS i a sobre el mapa LAND ROVERS DE CATALUNYA.
Les mides pensades 10x5.
Com s'ha de fer lo de la llista?
Doncs ens anem apuntant aquí mateix... Però ara que hi ha tema de discussió amb el logo proposo recollir vots, que puguem dir-nos-ho per aquí i quan estigui decidit ens apuntem.
Voto per l'òval verd de Catalands amb "Club Land Rover"
A veure si anem definint i després ens apuntem i les encomanem per ordre.
Salut!
Es cas de fer-se jo penso que no es tindria que possar res de club land... Ja que la majoría ja som socis d'aquest club i els que no ho son (encara) ja s'aprofiten de la seva estructura, a més a més va ser una iniciativa de Senglars 4X4 i penso que són ells els qui la tindrien que tirar endavant com a club.
De totes maneres a mi m'agrada aquest logo:

Amb "Catalands" possat a dalt i a sota només "Land Rover".
Penso que així estaría molt bé.
Salutacions