Forum
Hola GASSMAN
Tinc un dubte. Puc possar imatges de logos de CATALANS Club Land Rover de Catalunya per poder veure models a fer.
No sé si ho permet les normes del Forum.
Gracies,
Sal.lutacions
>:( Nois, que no us llegiu les normes del foro... en el punt 3.4 ho diu ben clar. :police:
3.4.- Mensajes publicitarios. No se permite la publicidad comercial directa con ánimo de
lucro en los Foros del CLRTTE salvo en los foros correspondientes y con autorización de
los administradores, basándose en un acuerdo comercial. Este tipo de actividad sin
autorización dará lugar a la eliminación del mensaje en cuestión por parte del moderador
correspondiente y a la inmediata comunicación del hecho a los Administradores. Está
permitido citar otros foros, webs generales o personales gratuitas de contenido relacionado
con las actividades del CLRTTE o de empresas dedicadas a las mismas actividades,
estas últimas únicamente cuando se trate de ayudar a otro usuario a encontrar un producto
que necesite pero en ningún caso para generar publicidad gratuita.
Us deixo l'enllaç per si de tant en tant us el voleu mirar. ::)
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=45056.0
Referent al tema dels adhesius, no crec que es pugui considerar lucre fer una tirada curta, indicant el cost de la fabricació i les despeses d'enviament n'hi ha prou, però jo abans de tirar endavant el projecte intentaria d'esbrinar si el disseny té drets d'autor. no sigui cas que després ens surti més car del que ens esperàvem.
L'hi envio un correu privat al Presi per veure si ell en sap alguna cosa.
A disposar, :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
Merci gassman, ja ens tindras informat, respecte al anim de lucre no hi ha el preu total amb iva es 62 euros, el preu unitari son 2,48e si vuleu puc enviar el presupost per privat.
Merci
Sigui com sigui, si es desenvolupa el tema, avisa quan les tiguis! Per privat o de qualsevol altra manera!
Insisteixo, tot i els aspectes legals vetllats per en Gassman i els companys, el permís del forum company etc etc... voleu fer llista?
Salut!
Piano..piano.. amicco Miquelino !!! ;D ;D 8) 8)
Si tu ja no tens espai per cap adhesiu mes al "sabatots"!!!!
😉
Xavi
Hi estic enganxant tots els gomets que m'arriben d'un tal Land, de cognom Classics...
Home estaria be fer una llista per tenir controlat qui en vol, jo he estat miran per internet i va ser una idea que no va tirar en lloc, em sembla que el company turtuga era uns dels que la va inicia i fins i tot em sembla que va ser qui va fer el logo.
Li vaig cunsultar per privat com estava lo del club i em va comentar que estava paralitzat, pero no li vaig demanar res dels adhesius
Acabo de parlar amb el dissenyador de l'adhesiu (Angel Iraberri) i un dels impulsors de l'idea "Catalands". M'ha comunicat que no existeix cap problema per muntar els adhesius, i que el que interessa es que circuli l'idea i que cada vegada hi hagi mes gent en el projecte.
L'unica condició es que sigui lliure i ningú no s'aprofiti per lucre propi.
Moltes gracies Rpodio pues tirarem endevant, si algu volpreparar la llista per els adhesius. Si sembla be podriem ficar una data limit, despres les faig fer i cuan les tingui les enviare com a carta normal. Estic mirant varies empreses de fabricacio a veure quina surt mes economica. Quan tingui presupost us cumunico.
Dues questions:
1a Data limit per a una primera tongada( ojala es tinguesin que fer mes)
2a Preferiu la negre o la verda
A mi tambe m agradaria que tires endavan lo dels CATALANDS. Si algu s apunta podriem tirar-ho endavant
Naca, donam el teu tlf per "privado" i t'envio foto d l'enganxina via wassap.
Vinga, que estaria be de tornar a donar-li vida a l'idea!!!!
Merci!!!

crec que aquesta era la que es va deixar com a diseny definitiu......pero e vist per el Google que hi han mes......
crec que aquesta era la que es va deixar com a diseny definitiu......pero e vist per el Google que hi han mes......
Merci pero em sembla que agrada mes la ovalada ab les 4 barres amb fons verd
Personalment els dos dissenys que més m'agraden son els dos ovals amb només el text "CATALANDS - CLUB LAND ROVER CATALUNYA". Un a un sol color (verd Land Rover) i l'antre més fosc, amb el mateix text però amb l'afegit del perfil del territori i les quatre barres.
El més econòmic segur que serà el primer (només text dins l'oval) perquè és a una sola tinta.
Els que porten a més el logo "Land Rover" serà més complicat. Per ser legal es tindria que demanar autorització de la reproducció del mateix a la marca.
A veure que diu la resta d'interessats.
Carles (GASSMAN)
A mi personalment m agrada mes el oval amb verd land rover tipus la marca, amb el perfil territorial i les 4 barres amb el text "club land rover catalunya".
Pero com gassman ho que digui la majoria.