Forum
Baix Montseny
Hola
Pues un altre mes de la zona del Valles Oriental.
Tinc un Discovery 300, crec que es el model luxe, pero no ho se segur. Ja quant el veieu ja em direu quin es.
Per mi esta força complet, encara que ara li tinc que anar fent algunes cosetes. I anar fent algunes millores. El tinc nomes com a 2 cotxe, i nomes el vull per fet TT.
Gassman, aixi que som veins? Ja em diras on estas, i per on et mous.
Salut
Marc
Hola Marc, bé ja te respost en el teu post de presentació a la part nacional, però tal com t'he comentat allà, per aquí segur que et donaran la benvinguda els companys que tens més propers.
Jo visc a la part alta de Can Vila i juntament amb la dona tenim un Defender 90TD5 que utilitzem sobretot per les sortides domingueres i les vacances. De moment està pràcticament de sèrie perquè la crisi ens fot la punyeta i tot no pot ser, però la veritat es que el trasto es porta com un campió.
El tema del sopar de Nadal te'l recomano. Normalment ens trobem una bona colla una vegada al mes per sopar plegats a la Garriga (els conegudíssims dijueves) , però com que aquest serà especial per celebrar plegats els Nadals i no cabrem en el nostre estimat JOVI, aquesta vegada excepcionalment el farem en divendres en un restaurant a tocar del Circuit de Catalunya (Montmeló) que es diu Loro Circuit. Bona teca i bona companyia, ¿Què més es pot demanar? :laugh:
Per qualsevol dubte o aclariment que tinguis per aquí estarem.
Benvingut Montseny. ;D 😉
Carles (GASSMAN)
Gassman,
Que em podries passar alguna forma de contacte amb tu, que per aqui no em deixa enviar MP.
Ho dic per poder pendre algu, i aixi veus el meu trasto i a veure que et sembla.
El altre dia vaig pujar fins a can Cuch, i fins l'ermita de Sant Salvador. El problema que no venia cap altre mes vehicle, i no em volia complicar molt la vida, ja que encara no tinc molts accesoris de rescat.
A veure si podem fer una sortideta, encara que sigui curta i mirar com va el Discovery.
Salut
Marc
Bones, Marc, Benvingut. No dubtis en exposar els teus dubtes que mirarem d'ajudar-te tant com ens sigui possible. Soc de Can Vila, just a l'entrada des de Sant Pere. Salut!
Hola Mr.Croqueta
Moltes gracies, a veure si ens veiem aviat.
Uufff ens un mar de dubtes, pero entre vosaltres i el que vaig mirant per el foro, poc a poc en vaig sortint.
Es el meu primer TT que tinc, aixi que em tindreu que ajudar una micatona.
Jo soc de les Faldes.
Salut
Marc
Gassman,
Que em podries passar alguna forma de contacte amb tu, que per aqui no em deixa enviar MP. ...
Hola de nou Marc, tens un privat.
Carles (GASSMAN)
P.D: Els MP del foro només els poden utilitzar els socis.
Benvingut!
Gran nick el de Montseny... segur que la gent et demanarà consell i RUTES !
Jejej
Una salutació des de Terres endins (Agramunt)!
Miquel
Hola, benvingut!!
Jo soc de Sant Esteve de Palautordera. Quan vulguis podem quedar a fer mini sortides de 2 o 3 horetes que sempre vaig liat, pero si son curtes m'encantaria
Doncs dissabte a la tarda el senyor Mr Croqueta i un servidor vàrem quedar amb el company Montseny (Marc) per prendre un refrigeri i veure la seva nova màquina. Em dona la sensació de que tenim un altre company per el Vallès impregnat de "espíritu Land Rover". El seu Disco 300 té algunes cosetes a millorar, però la veritat es que no té mala pinta. Una vegada l'hi hagi fet un bon repàs i posi uns pneumàtics en condicions ja podrà anar d'excursió amb d'altres companys Landroveros sense cap problema.
Felicitats Marc per el teu Disco. Ara toca mica en mica posar-lo al dia i a gaudir-lo !!!!
Carles (GASSMAN)
Hola
Efectivament ens varem veure, per ensenyar la meva nova màquina i poder coneixer algu en persona del foro jejeje.
Tant en Gassman com en Mr Croqueta, es varen posar a revisar el coche, i tal com diuen te algunes coses que es tenen que anar millorant, pero com en Gassman em va dir, els meus deures son: Corretja de distribució i canvi de tots els olis. Per cert Carles avui m'he posat en contacte amb el Albert, i ja m'ha dit que em passa presupost aquesta mateixa tarde.
Aixi que la setmana que be, em baixare amb el Discovery per portar-li.
Per cert a veure si em pots passar l'adreça per el tema de l'emisora, al igual que el taller que em vas dir dels pneumatics.
I els pneumatics, a veure quant ara fagi la revisio es el seguent que tinc que fer.
Si poc a poc es el que vull fer, lo proxim anular la EGR.
Moltes gracies per poder fer un lloc i poder xerrar una estoneta, quant vulgueu tornem a quedar.
Salut
Marc
... Per cert a veure si em pots passar l'adreça per el tema de l'emisora, al igual que el taller que em vas dir dels pneumatics ...
Hola Marc,
Busca al Google "www.locuradigital.com", allà tens tots els preus i ofertes en emissores de Cb 27Mhz. Uns quans companys portem la oferta de la "Alan 100 Plus B" i funciona força bé. Els tens propers perquè estan a Granollers.
El tema dels pneumàtics és simplement que demanis més d'un pressupost del model que escullis en diferents llocs (muntat i equilibrat). A Granollers et recomanaria els de Pneumàtics Tonico ( http://www.tonico.cat ) o si ho fas a Barna, el conegut que et vaig dir que està proper a la plaça de les Glòries, Pneumàtics Guerrero (Carrer d'Hernan Cortés, 17, 08018 Barcelona. Tel: 932 31 78 07 i demana per Xavi).
El millor és tenir un mínim de tres pressupostos i escollir.
A disposar, ;D 😉
Carles (GASSMAN)
Si nó m'erro, aquest Xavi Guerrero es va treure el titol de Responsable de taller amb mí, bons preus i molt bona persona, ja al 2008 quan el vaig coneixer era representant de pneumàtics desde feia uns quants anys.