Forum
ayuda con compra
Jojo missatge enviat, burkatlr3 amb aquest enllaç no em surt res..
Ja t'he contestat. 😉
Pagina 2 de "Presentacion de nuestros coches" a Catalunya.
Ja parlem. ;D
Tokugawa, em fa l'efecte que l'amic Jojo es refereix a aquest enllaç i, m'imagino, que és la primera fotografía de la plana 2, on surt el seu Range al costat del bonic Camel d'en Lluis.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=27210.15
A veure qué en pots treure. ens manteniu informats, falen?
>:( Nois, que per les proposicions deshonestes de compra-venda hi ha un apartat específic. Que se us veu massa el llautó i al final tindré que treure les estisores de podar... :police:
Jojo, si tens quelcom per vendre ho anuncies a l’apartat de “Venta particulares” i una vegada estigui allà publicat, sempre el podràs enllaçar en qualsevol comentari sense tenir problemes amb el reglament del foro.
Una salutació, 😉
Carles (GASSMAN)
>:( Nois, que per les proposicions deshonestes de compra-venda hi ha un apartat específic. Que se us veu massa el llautó i al final tindré que treure les estisores de podar... :police:
Jojo, si tens quelcom per vendre ho anuncies a l’apartat de “Venta particulares” i una vegada estigui allà publicat, sempre el podràs enllaçar en qualsevol comentari sense tenir problemes amb el reglament del foro.
Una salutació, 😉
Carles (GASSMAN)
Tens rao Carles, pensava que sense comentar res del "asumpte" no pasava res. Peró revisats els reglaments, se'm veu el llauto.
Fare els passos convenients.
Gràcies.
Jordi.