Aplicacions per ges...

Avisos
Vaciar todo

Aplicacions per gestionar tracks

3 Respuestas
1 Usuarios
0 Reactions
730 Visitas
(@toti52)
Respuestas: 306
Topic starter  

Al meu blog a l'apartat "Les meves utilitats" podeu descarregar un parell d'aplicacions que he fet.
Es fàcil que no siguin de cap utilitat per a molts, a mi em son molt útils.
Una es un cercador de tracks en relació a un punt determinat i es diu CercaTrack, l'altre es per seguir un track en un MiniPc instal.lat al cotxe.
Si no es molt demanar m'agradaria que les provesiu a fi de saber la vostre opinió i poguer fer les modificacions i millores que toquin.
Cal remarcar que els dos programes estàn en Català i que de moment només funcionen a partir de la longitud 0º cap a l'est ja que no soc expert en el tema i tinc problemes en les coordenades cap a l'oest.
També cal dir que només funciona amb tracks del Oziexplorer ".plt", els waypoints poden ser del Ozi o del Compe.

El meu blog es:

http://totrutes.blogspot.com

PD: Com ja n.he passat de tots els colors en els forums agrairia que passin completement d'aquest post tots els que pensin que faig publicitat o que vull vendre qualsevol cosa, no vull rés més que compartir una cosa que he fet amb els demés.

(@Goliator)
Respuestas: 369

Gracies Toti per compartir, m'alegro de veure la pagina operativa, aveure si concidim un dia.

(@toti52)
Respuestas: 306
Topic starter  

De rés, a dispossar i ja possats només dir que a part de "suzuquero" ja soc també una mica "landrovero" ja que me fet amb un Range del 87, així en tinc un de petit i un de gran.

ResponderCitar
Compartir: