Forum
Aplicacions per gestionar tracks
Al meu blog a l'apartat "Les meves utilitats" podeu descarregar un parell d'aplicacions que he fet.
Es fàcil que no siguin de cap utilitat per a molts, a mi em son molt útils.
Una es un cercador de tracks en relació a un punt determinat i es diu CercaTrack, l'altre es per seguir un track en un MiniPc instal.lat al cotxe.
Si no es molt demanar m'agradaria que les provesiu a fi de saber la vostre opinió i poguer fer les modificacions i millores que toquin.
Cal remarcar que els dos programes estàn en Català i que de moment només funcionen a partir de la longitud 0º cap a l'est ja que no soc expert en el tema i tinc problemes en les coordenades cap a l'oest.
També cal dir que només funciona amb tracks del Oziexplorer ".plt", els waypoints poden ser del Ozi o del Compe.
El meu blog es:
PD: Com ja n.he passat de tots els colors en els forums agrairia que passin completement d'aquest post tots els que pensin que faig publicitat o que vull vendre qualsevol cosa, no vull rés més que compartir una cosa que he fet amb els demés.
Gracies Toti per compartir, m'alegro de veure la pagina operativa, aveure si concidim un dia.
De rés, a dispossar i ja possats només dir que a part de "suzuquero" ja soc també una mica "landrovero" ja que me fet amb un Range del 87, així en tinc un de petit i un de gran.