FOTOS LAND CLASSICS...

Avisos
Vaciar todo

FOTOS LAND CLASSICS OGASSA 2010

49 Respuestas
5 Usuarios
0 Reactions
3,978 Visitas
(@franc.guday)
Respuestas: 2209
Topic starter  

Bueno gent, nosaltres ja som a casa, a sigut un cap de setmana per no oblidar,
1º de tot, donar les gracies a la Organitzacio del Land Classics Ogassa, el Polux, el Cristian, en Santi, L'Anna.....etc etc etc!!! 

Em estat en molt bona companyia, m'ha agradat veure a gent que feia molts de dies que no veia, i coneixer a gent que nomes hi havia parlat per missatges, tambe haig de dir que he trobat a faltar algun company que es raru que no hagi vingut a una trobada com aquesta. (ELS SEUS MOTIUS TINDRA), ah i coneixer a tots els nous socis del CLRTTE, que han sigut uns cuants.

La ruta del dissabte va estar molt xula, el circuit de la pedrera molt guapo!!!  l'any que ve l'hem de millorar, la foguera i la xerrada del dissabte a la nit va estar molt be, ara una cosa, l'ho be que m'ho he passat avui pujant al Guixaro, amb aquell bon rotllo que hi havia i un "ambientillu" que no es paga amb cales!!!

En fi no m'hen rotllu mes que ja semblo en Po......x!!jjejej  😉 😉

Aqui poso unes cuantes fotos, ja en posare mes!!!

(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Jo la meva opinió la guardo per demà. En tot el  cap de setmana no ens han deixat fer ni 5 minuts de migdiada. No hem parat en els dos díes. Vaig a dormir. Bona nit.

(@franc.guday)
Topic starter  

Jo la meva opinió la guardo per demà. En tot el  cap de setmana no ens han deixat fer ni 5 minuts de migdiada. No hem parat en els dos díes. Vaig a dormir. Bona nit.

jejeejejejeje  ;D ;D ;D ;D  Marmota, ni migdiada ni dormir a la nit eh!!  😉 😉  Haveure si hi ha algu que se sen aludit!!!!  jejeej  Salud!!  Franc.

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Molt bones Franc. Se'l pot disculpar, el xaval estava tan emocionat amb el v8 que somiava el soroll del motor amb la boca oberta, el que passa és que sonava com si fallés algún cilindre. ;D ;D ;D
Respecte al cap de setmana, m'ho vaig passar molt bé; retrobant vells amics, posant cara a d'altres d'aquí del foro, fent noves coneixences....i fent de copi del Xavi a qui estic molt agraït per deixar-lo acompanyar i d'aguantar-me els dos díes.
Al Pinkpanther i a la gent que el va ajudar, només dir que vigilin, perque si continuen per aquest camí això es farà gran i es pot convertir en una trobada de referència.  :hello2: :hello2: :hello2:
Les rutes, amb la dificultat afegida del fang, força divertides amb els seus moments de cotxes enganxats, i tothom ajudant en tot moment.
Espero que ens veiem l'any que vé.
Salutacions.

ResponderCitar
(@franc.guday)
Topic starter  

Otras pocas!!  😉 😉

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 681

Bones

La meva modesta aportacio:´

ResponderCitar
(@franc.guday)
Topic starter  

Pinacsi, que guapa la foto que surten el 4 models de Land's!!!!  La de la pedrera!!!  😉 😉 😉 😉

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

Marmotaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!............Que sales en todos los coches de copiloto , es que te multiplicas o que!!!!!! jejejeje...

Lo del gimnasio...no he estado núnca en ninguno...al menos de los que tu conoces  ;D ( también me lo has puesto a huevo ) pero no se dice de este agua no beberé , así es que no lo digo... ::)

Un saludo y me estan gustando mucho las fotos  😉

ResponderCitar
(@JORDI-VM)
Respuestas: 832

Franc esto es un Monografico Xavi 300 Tdi  ::) ::) ::) ::) ::) ::) juas juas
Molt bones les fotos
Dwwwww

ResponderCitar
(@franc.guday)
Topic starter  

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

A los dos graciosillos compañeros de habitación (marmota-Franc) ja us arreglaré quan us vegi...... >:(
Salutació especial a Polux, Neich, Carles(Zona Track), Emili, Pol, Pinacsi (Ignasi), discopalu (Albert), JMColl (Josep Mª) i esperant veure els nous socis, de moment anomeno als que se quin NICK pensen posar:

David - Barraland...jejeje
Adolf - Larry
Jordi - MICMIC
Victor - VHR
Manel - ¿?

També records per els "boixos" dels series, que pensava que el meu copilot es especial pero veien al lladre de benzina als jardiners, veig que el marmota es molt bó. ;D ;D

Evidentemnet també al representant de la directiva, Txus.200 i perdoneu si em deixo algú pero tinc que repasar les fotos... referent a les dones dels pilots, petons, Laura, Marta, Emma, Silvia, (Pol...jiji), Ignai no recordo el nom, demali disculpes !!.

POLUX UNA ABRAÇADA MOLT FORTA; HA SIGUT UN PLAER PARTICIPAR I CONEIXAT; POTS CONTAR AMB MI SEMPRE i PER MI JA ES UNA CITA OBLIGADA !!!!!

Xavi 300 Tdi .......  :sign17: .. V8

:occasion14:

ResponderCitar
(@PINACSI)

Bones

Algunes mes:

ResponderCitar
(@PINACSI)

Bones

Xavi, cap problema, es dificil recordar el nom de tothom, la meva dona es diu Sandrine, jo sempre li dic HIGGINS.

Per cert, no m has posat la foto del rescat !!!!! jajajajajajaaj

Un plaer haver compartit amb tots aquest fabulos cap de setmana.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Bones

Xavi, cap problema, es dificil recordar el nom de tothom, la meva dona es diu Sandrine, jo sempre li dic HIGGINS.

Per cert, no m has posat la foto del rescat !!!!! jajajajajajaaj

Un plaer haver compartit amb tots aquest fabulos cap de setmana.

Ara entenc per qué no ho recordava...jajaja, petons també per la SAND...perdó HIGGINS.

LES FOTOS DELS RESCATS; EN GENERAL COM LA TEVA ME LES GUARDO PER FUTURS XANTATGES ...... ;D ;D per cert a que no teniu cap del meu V8 ....jijijijiji, MAQUINON !!!!
😉

ResponderCitar
(@discopalu)
Respuestas: 61

Bones a tothom i totdón  ;). Com que veig que seguiu per aquest post us copio el que he escrit a l'altre i adjunto de nou les meves fotos perque estiguin totes juntes!

Quin cap de setmana més brutal!! M'ho he passat pipa! He de felicitar als organitzadors de l'event perquè ho han cuadrat tot a la perfecció. La veritat és que no m' imaginava que fós així. Em vaig apuntar a la sortida a última hora i tot han estat facilitats per part de l'organització. Per part meva un 10!
En quant a la gent un altre 10, perquè sense conèixer a ningú (a part del Profe ;)) m'heu acollit com si em coneguèssiu de sempre i m'heu demostrat que el Club Land Rover és molt més que un simple club 4x4. Moltes gràcies a tots pel tracte rebut i per ser com sou! Segur que ara repetiré amb vosaltres!
Ara per fi el meu Land Rover ja sap el que és de veritat el fang!  ;D

Una abraçada a tots/es!

fotos: http://profile.imageshack.us/user/discopalu/

ResponderCitar
Página 1 / 4
Compartir: