Forum
Alguien baja al V encuentro?
Buenas a todos.
Era para saber si baja alguien al nacional, desde Catalunya, y mas concretamente desde Girona o Barcelona?
Jo baixo desde Vilobí! Pero marxare el divendres cap a les 6 de la tarda, deixare un remolc de cavalls a Santa Coloma de Queralt, i fare els 300 i pico de km que em quedaran tots de tiron per poder ser a dormir abans de les 12 o 1 de la nit.
Si algu s'apunta...
Tot aixo si no hi han canvis de plans!!!
Holaaaa.....Pues nuestra idea es salir el viernes a eso de las 3 de la tarde , no se si Litus y Suricata salen por la mañana por la tarde ....tampoco se si Lake se apunta ...
Yo creo que hacia las 3:30 podemos estar en el área del llobregat , si se apunta alguien que lo diga.
Iremos por autopista dirección Valencia ( que es lo que dice el TomTom
) y mirar de estar antes de las 8 🙄
Lo dicho , que si se apunta alguien a la carabana que lo diga.
TXUS.200 Tlf: 659 31 trece 75 😉
Los papis de familia d el'ametlla nos largaremos el sabado hacia las 6:00AM para llegar alli el sabado a media mañana.
Creemos que lo de dormir en el suelo , con que sea una noche es suficiente!!!!!!!
Txusssssssss reserva espacioooooooooo
OK Ferran , alli esperaremos vuestra llegada .
Al final te traes el Trueno o el Defe ?
Un saludo 😉
El Trueno!!!!!!!! que le vamos a engrasar las valvulas y probar la reprogramacion

Home Josep, ets tú!!. Ja deia jo que el JDHZ (nuevoi socio) em sonava d'alguna cosa, si ho miras be se sembla bastant a jhd2.
Me n'alegro que vinguis.
Pujarè el dijous cap a Vielha, per poder sortir divendres a primera hora del matí. Aquesta vegada m'he agafat festa tant el divendres com el dilluns per poder quedarme fins al final. He reservat les nits de divendres, disabte i diumenge a Casa Fausto, en Formiche Alto, una casa rural molt maca.
La ruta que seguiré serà desde Vielha, per Benabarre, Barbastro, baixant al costat del Cinca fins Mequinenza, Alcañiz, Alcorisa, Aliaga i fins a Formiche.
Si algú coincideix en algun moment en aquesta ruta, que m'ho faci saber i quedem per prendre unes birras pel camí. (sis-cero-set 374871)
Salutacions.
Hola peña , no lo tenemos claro ,pero lo mas seguro ke salga el sabado de madrugada , os mantendre informados . 😉
Hola Txus lo que vem parlar per telefon jo baixo amb vosaltres, jo sortire de Sils a les 14:00 hores per hasta a les 15:30 hores a la Area del Llobregat, una pregunta com es diu el poble del encuentro?
Dons re ja ens veiem, a per ser ja veuras el invent que li estic fent a la baca del cotxe, et quedaras parat.
Vinga fins d'aqui 5 dies.
hola jhd2, soc joan voldria contactar amb tu, ja que jo tambe tinc previst marxar cap a terol el divendres tarda cap a les 8, i he vist que passes pel meu poble truquem si vols al 689768571 (vespres).
Hola compañeros ,mi mujer y yo saldremos el sabado a eso de las 6:00 de la mañana ,SuricataBcn y Litus si quereis quedamos para bajar ?
Bueno, ya estamos en marcha. En cinco minutos salgo hacia Vielha. Mi intención es salir de Vielha sobre las nueve de la mañana.
Teneis mi teléfono en un mensaje anterior, en este mismo post, por si coincidimos. Si no, allí nos veremos en un par de ratitos.
Saludos