Forum
5 Calçotada a Torroja!!!
De seguida estaran disponibles...
**/ a SNAIL88 no li funciona, algú més em pot dir si va? /**
https://plus.google.com/photos/107652375420615079204/albums/5851060123781431185
Si no es poguéssin veure aviseu!
De seguida estaran disponibles...
Si no es poguéssin veure aviseu!
Hola, Miquel
Nòmes puc veure la primera del campanà.... la resta de fotos www. facebook no les puc veure. Pot ser que sigui perquè jo no estic registrat a facebook ... ????
Surt " El contenido en estos momentos no está disponible"
M'agradaria veure-les Ruteta ... Calçotada ... ja que com comentes que heu tingut un dia fantàstic. Aquest any m' hauria agradat poder anar amb els Series, però encara esta al taller espero ser-hi a la 6º trobada .

Salutacions
A veure si aquí es veuen:

Us passo totes les fotos:
Salut!
Jejejeje...aun estáis con la digestión o queee !!! ???
Gracias Francesc ( 109LRS ) y Esther ( Churri ) por dejarnos vuestro encantador pueblo para que nos reunamos y saciemos nuestros estómagos ...para el año que viene montamos ruta y pernoctamos en esos olivos que tanto calor dan
Encantado de saludar a los ya conocidos y de conocer al resto.....no se yo si los Toyoteros montan estos saraos...no lo digo por nadie he ?jejeje....
Miguel Pere (Castañazo) y Manolo ( Mi padre ) se lo han pasado estupendo y como digo , esperando ya la siguiente....que lo mismo no dejamos que pase un año ....
Miquel , estupendas fotos !! Gracias !
Molt bones gent!!!!
Nosaltres 8la xurri i jo) del que estem encantats es de que hagueu vingut i haguet passat un gran dia!!!! d'aixo es tracta!! 🙂
Miquel, Tarroja ja t'ho hagues dit jo on era!!!!! jejejejejejejeje pero prefereixo que descubriu Torroja "insitu"!!!
Txus.....lo del Toyo........no sera per el meu,no???? 😉
Bones, que dir... doncs que com sempre es fa molt curt, tot i que vaig ser l'ultim que va sortir de Porrera encara m'han faltat hores per gaudir.
Gracies Esther i Francesc per mantenir la calçotada al calendari
Gràcies per les fotos!!! Mirant-les he pogut observar un detall... N'hi ha un que jo conec que a les fotos porta un barret color marró... però hi trobo a faltar alguna cosa sota el barret...... i no és pas el cap! 😉 🙂
Gràcies per les fotos!!! Mirant-les he pogut observar un detall... N'hi ha un que jo conec que a les fotos porta un barret color marró... però hi trobo a faltar alguna cosa sota el barret...... i no és pas el cap! 😉 🙂
+1
Apa Siau
Jo com sempre tard peró m'ho vaig passar molt be amb tots vosaltres.
La organització espectacular, gracies i el lloc maquisim. Els calçots bonisim i el vi..... ojoi el vi. Em vaig emportar 5 llitres i ja no en queda res. Ho vaig portar a un sopar de guardia al curro i van tocar a un gotet i poc mes i tots van dir que estava bonisim, pero no m'ho vaig creure ja eren borraxos. jajaja, quin vi et deixa ko amb un gotet.
La critica
Jo vaig trovar a faltar la reuniò per menjar, i una sobre taula que despres van fer al bar. Peró crec que per la propera hauriem de intentar menjar tots juntets com bons germans.
Mil gracies per un molt bon dia. Disculpas per la tardança en contestar pero la veritat es que no soc de escriure molt. Estare atent per la propera. Gracies altre cop i fins molt aviat a tots.
Home, es que aquell vinet estava molt i molt bo!!!!! ;D ;D
Gracies per les "critiques" !!!! per la proxima, s'intentara que tot es faci al mateix lloc i amb mes calma.
Lo de dinar tots junts, es una mica dificil, ja que els que no menjem calçots (almenys jo) els prefereixo anar fent i que la gens s'els mengi calents. Pero pendrem nota, i tant!!!
Salut i gas!!!!!