Forum
Aquest dissabte fotrà un fred que pelarà!!
Aquest dissabte fotrà un fred que pelarà!!
Jo ho passaria al proper dissabte........ que fara millor temps !!!!
😉
Xavi
Com ets Cavi....prefereixes veure perdre el Barça, a estar netre nosaltres donant-li al porró ( de vi, no de fumar......).......
Mira que despres aniras arrepentit a dormir eh!!!! 😮 😛
I amb la sogra mosca per a colmo!!!! ;D ;D ;D
Fred no crec...diuen que ve una millora de temps.....pero mullat si que ho estara tot..........encara tindrem que encendre el foc amb gasolina!!!!!
Saluttttt
Cap a les 10:30 a la plaça de la bassa de Torroja del Priorat :angel:
Salutttttt
l'horari i el lloc és el correcte??
Si.
Indico.
N420 direccio Alcañiz.
Al arribar al Coll de la Teixeta, agafar el desviament direccio Porrera. Passar Porrera de llarg direccio Torroja del Priorat. Una mica abans d'arribar, veureu un cartell que fica Part Alta cap a l'esquerra i part baixa continuant la carretera. Teniu que anar direccio part alta. I fareu cap a una plaça que es La Bassa. Àparqueu on pugueu i si voleu, quedem alli a Cal Joc (Bar/Restaurant) que hi ha alli.
Per a qualsevol cosa, pregunteu pregunteu!!!!
Recordeu també si algú més a demes de Miquel, el japo, JAMC110 (suposo) i jo algú vol accedir fins Torroja per ruta, comuniqueu-ho per inforvarvos del punt i l'hora de trobada.
109LRS, a més de les taules i cadires de camping es necessiten graelles, pinces, diaris o alguna altra cosa????
I gana!! No us deixeu la gana a casa!
A nosaltres ja ens haurà passat de lo matí que haurem de llevar-nos!
:-[ :-[ :-[ :-[ :-[ ;D ;D
Cordobés, y los que salimos de Barcelona provincia, que os parece salir de la porta de BCN a las 8:30 ó 9h.
Francecs, a la última llista, no figuro "confirmat", no futém eh!!! Cadires sí, i taules, també?
El pá l'agafareu del poble o vols que el portem nosaltres?
Pessols, d'on sortiu i a quina hora?, no sé si podrem matinar més.
:occasion14:
Perdona Guancho, esteu mes que confirmats!!!!
El pa si podeu porteu-lo.....em faras un favor !!
Les graelles intentare aconseguir-les....pero si algu en porta, millor que millor, podrem fer mes en menys temps. Porteu alguna cosa "porsi" que jo soc molt deixat.........
Ens veiem, que queda molt poquet!!!!!!!!
PD: Per l'hora tranquils, no correu que nosaltres no ens mourem de lloc!!! 🙂
Guancho si te parece bien a las 9'00 en Puerta de Barcelona
El Alberto dice si llevas a sus amigos?
Us recordo que el company Pessols ha preparat una ruteta prèvia a la calçotada, per si algú se li ha escapat el detall.
A les 8 sortirem (segur que amb retare) del restaurant El Pas de l'Ase, a la rotonda de Garcia.
Salut i fins demà!! (Avui no soparé, per menjar més ceves demà....)
Miquel
Bueno, gran dia, grans companys, gran organitzacio i exelents cuiners!!!!
Ni se valtros pero me quedat amb un molt bon gust de boca respecte tots eos companys i, sols em queda una pregunta per respondre:
Que fariem sense aquests moments???????
Fins hi tot ja me mirat dates per baixa al nacional.....
- Va, la mica de critica, la propera 10 litres de vi, jajaja
No, en serio, tot perfecte.
A, en quan tingui un ratet penjare 4 fotos que he fet de la calçotada i de la ruteta que em fet, mes que res perfervos els dents llargs.....
Bueno, gran dia, grans companys, gran organitzacio i exelents cuiners!!!!
Ni se valtros pero me quedat amb un molt bon gust de boca respecte tots eos companys i, sols em queda una pregunta per respondre:
Que fariem sense aquests moments???????
Fins hi tot ja me mirat dates per baixa al nacional.....- Va, la mica de critica, la propera 10 litres de vi, jajaja
No, en serio, tot perfecte.
A, en quan tingui un ratet penjare 4 fotos que he fet de la calçotada i de la ruteta que em fet, mes que res perfervos els dents llargs.....
>:( 🙁 >:(
Doncs el futbol, ha sigut un partidàs, amb molta emocio, molts gols, la cervessa molt freda i una gran victor....... Bé :'( :'( :'(.....
Q deieu de la caçotada, vi, ruteta ..... :'( :'(
🙂 😉
Nois! Avui més que mai, el clrtte és més que un club jejeje
Ha estat un dia fantàstic, tenia por del fred i ha fet un dia... que difícilment es repetirà. Tot perfecte. Ara ja se on és Torroja i on Tarroja (ehem :angel:)
La ruteta molt be, pràcticament entrava l'aigua per la finestra :angel: i els companys convidats (els que he portat amb mi) han marxat més que contents i amb ganes de repetir.... ELS HE DIT QUE S'HAVIEN DE COMPRAR UN LAND.
Moltíssimes gràcies a tots, per organitzar-ho, per permetre la trobada, a tots els que han cuinat i s'han esforçat per a que això es pugués dur a terme: GRÀCIES
Gràcies especials als cuiners de la "segona cuita" de calçots: estaven més bons que els primers.

D'aquí una estona més fotos.
GRÀCIES!
Miquel