2a TROBADA CAPTERME...

Avisos
Vaciar todo

2a TROBADA CAPTERME CLRTT Agramunt

99 Respuestas
11 Usuarios
0 Reactions
4,672 Visitas
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524
Topic starter  

jejejeje

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Una Fira dedicada al dolç i al Torró !!!! Que a mes hi ha ruta per Castells i picnic !!!?,, caram aixo no ens ho podem perdre .......

Parlaré amb alguns d'aqui al Vallés a veure i pujem tots junts !!!!

Enhorabona Miquel,

Xavi
😉

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Gràcies companys!!
Animeu-vos, que us miraré d'engreixar! jejeje

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Una Fira dedicada al dolç i al Torró !!!! Que a mes hi ha ruta per Castells i picnic !!!?,, caram aixo no ens ho podem perdre .......

Xavi, si acabeu al lloc on ens varen portar el darrer cop, us ho passareu teta amb els Landys passant per les pistes que tenen preparades per a posar en problemes als cotxes i els pilots...
Encara m'enrecordo de la carn a la brasa, de l'amanida, dels fossars d'aigua, de les pedres, dels dubbies, de la polç...  :wav:

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Sr. Croqueta... pel que entenc vostè no vindrà... I LI POSAREM FALTA!

Sisi, va de lo mateix, o sigui, tindrem també el tema del dinar igual, però l'excusa és la Fira del Torró (tremenda, de veritat), a més faríem una ruteta pels castells de la zona que també val molt la pena!!

Ha de durar un dia, i crec que farem dos grups, els que no van venir al "pic-nic" que comenta el senyor "Cocreta" i els que vulguin fer la ruta, als que tb organitzaré un dinar de primera línia!

Apa... aneu fent boca que no només de pols viuen els Land Roveros!

Salut!

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Crec que al final faré 2 grups, a veure si no creo confusió. Es tracta de triar un plan o altre pel matí i visitar la fira a la tarda tots junts o en grups:

MATÍ:
RUTETA
- Ruta pels castells, fins a 96km, creada per mi mateix que serveix per visitar el naixement del Riu Sió, que dóna nom a la comarca, i dinar a restaurant prèviament pactat i reservat (carn, amanides, aigua, vinet etc... ja concretarem) just després de la visita a un dels castells, el preu del qual encara no tinc però serà molt baratet. El dinar ronadarà els 20€/persona: NO ÉS DEFINITIU, encara he de negociar un possible menú infantil, i tancar-ho el màxim possible, ja m'enteneu.

o bé:
PICNIC - LLEURE - ZONA D'ESBARJO
- Zona de Picnic des de primera hora del matí, amb alguna dificultat que ja comenta el Croqueta. Aquí s'ha de fer càlculs:
    · Zona de pincnic: 25€/cotxe
    · Dinar 12€/persona adulta
    · Dinar menú infantil 7€/infant.

TARDA:
Visita a l'aula del gust: la visita a la carpa és pagando, però per ser nosaltres ho subvenciono jo (o l'Ajuntament d'Agramunt, que col·labora amb nosaltres), l'assitència a la carpa de la cuita és de franc, i la fira és de franc, però porteu una mica de cash en relació directa a la vostra gormanteria, la visita turística al poble també estarà subvencionada per aquells que la vulguin fer (repetidors o no).

Crec que fer Picnic i Ruteta impediria gaudir de la fira, que val molt la pena, i activitats com l'aula del gust, els pavellons plens i l'ambient de fira s'ho valen. També hi acostumen a parar atraccions, si algú porta mainada que li agradi pujar en aquestes atraccions de fireta.

Nem fent bullir l'olla! Que us sembla?
salut!

ResponderCitar
(@mr-croqueta)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1773

Sr. Croqueta... pel que entenc vostè no vindrà... I LI POSAREM FALTA!

No et pensis que greu m'en sap i molt!!! Si la cosa canvia, faré el possible per a que no em possis falta...  😉 :hello:

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

La Fira: www.firadeltorro.com

vistes generals... http://www.firadeltorro.com/#menu-item-3254

I que consti que NO ÉS PER FER PRESSIÓ, EING?  ::) ::) ::)

ResponderCitar
(@Land Lover)
Respuestas: 153

Jo m'apunto a la ruteta  ;D
Una pregunta. Com que vull venir amb el gos, podrà entrar a la fira ?

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

La part de la fira dedicada al tema principal és a cobert (pavellons) i crec que permeten entrar animals, però darrerament des de l'ajuntament s'estan foten una mica secs amb això de les defecacions al carrer i el civisme de les persones amb els animals... Espero que continui igual.

De totes maneres, el 90% de la fira és al carrer, paradetes, oficis antics, etc etc està pel carrer, i com que la trobada te l'aprovació de l'Ajuntament, aparcarem pràcticament dins dels pavellons, per lo que si haguéssis d'anar a deixar l'animal una estona al cotxe per visitar-los hi passaries pràcticament per davant.

Tot comoditats!

Una miqueta més endavant farem llistes i ens apuntarem!

Gràcies! i una salutació
Miquel

PD.- A vegades foto uns rollos tremendos. Si algú vol informació detallada em pot enviar un correu o fer-me un truc i estaré encantat d'aclarir tot lo necessari. ok?

ResponderCitar
(@marmota)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 241

Molt bones,
sentint-ho molt però per qüestions familiars no podré assistir-hi.
Passeu-vos-ho molt bé, n'estic segur que en Miquel serà bon anfitrió.
Salutacions.

ResponderCitar
(@PINACSI)
Respuestas: 1053

Molt bones,
sentint-ho molt però per qüestions familiars no podré assistir-hi.
Passeu-vos-ho molt bé, n'estic segur que en Miquel serà bon anfitrió.
Salutacions.

Bones
Llastima Lluis, et trobarem a faltar. Espero el motiu de la no assistencia no sigui res dolent. Una abraçada company!!!

ResponderCitar
 toti
(@toti)
Respuestas: 220

L´altre vegada va estar molt pero molt be i per poc que es pugui intentem  d´anar-hi , Luis una abraçada i espero que no sigui res greu, Ignaci ens veiem a la party ??

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 112

Hola Miquel
Crec que pot ser una sortida molt guapa.
La ruta que tens pensada es facil ? Tinc un Santana 88 del 85 sense cinturons, els seiets del darrera son laterals  i m'agradaria venir amb la familía.
Será la meva primera sortida ni no voldría donar la nota.

ResponderCitar
(@fasterkiko)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 70

Jo també m'apunto a la ruta, com és? ja que m'agradaria que vingués la dona i només soporta les pistes per problemetes amb l'esquena.

ResponderCitar
Página 2 / 7
Compartir: