2a TROBADA CAPTERME...

Avisos
Vaciar todo

2a TROBADA CAPTERME CLRTT Agramunt

99 Respuestas
11 Usuarios
0 Reactions
4,671 Visitas
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1524
Topic starter  

Bon dia companys!

Faig pública aquesta convócatòria per saber si la gent es pot animar a visitar, per segon cop, la vila d'Agramunt, però amb una oferta diferent i més variada.

Esdeveniment: 2a trobada del Club a la Vila d'Agramunt
Data: 13 / 10 / 2012
Motiu: http://www.firadeltorro.com/

La fira porta un munt d'anys dedicada al dolç i als torrons, aconseguint, segons la temporada, assistències de fins a 50.000 persones. Això la fa una fira GRAN, digna de visitar i gaudir. És una bona excusa per combinar la nostra afició al 4x4 amb la família, el cap de setmana següent a la LandRoverParty, en un ambient festiu, gastronòmic, de paradetes, de mostra d'oficis antics, etc, etc, etc.

Plantegeu-la com una alternativa per que volen "descansar" una mica de rutes llargues i pesades, on poder portar la canalla, amb atraccions, recinte enorme tancat per poder passejar, serpentejar per les paradetes etc.

Les activitats a fer no estan tancades, per que necessito saber l'assitència aproximada de gent, però entre les possibilitats hi ha:
- Aparcament privilegiat dins del recinte de la fira
- Ruta dels castells: de fins a 96km, per pistes fàcils, amb alguna alegria que trobarem pel camí.
            Descripció: http://horitzonspropers.blogspot.com.es/2012/05/la-ruta-dels-castells.html
            Mapa: http://ca.wikiloc.com/wikiloc/view.do?id=2775745
- Pic-nic especial en un terreny anomenat CapTerme, que alguns dels companys ja coneixen... Esdeveniment de pagament, però assequible.
- Visita a la Fira: pràcticament mig dia, de lliure circulació.
- Assistència a l'Aula del Gust, on cuiners professionals cuinaran davant nostre plats basats en torró o dolços. (espectacular!)
- Assistència a la Carpa de la Cuita, on ens mostraran l'orígen del típic Torró d'Agramunt, i ens el deixaran tastar.

Crec que tot no es podrà fer, però son possibilitats que miraré de quadrar per a que tothom pugui gaudir de la fira i del seu Land Rover...
El dia és dissabte dia 13 per que és el segon dia de fira, el millor, sense atabalaments, amb tots els serveis al 100% i amb possibilitats de fer la ruteta o d'anar al pic-nic... Que quedi clar que hi ha coses que seran de pagament, molt assequibles, però que s'haurà de calular i fer numeros. Espero resposta i tinc el correu obert per aclarir dubtes a qui li plagui.

No cal dir que la recomano.

Durant aquesta setmana serà només trobada Land Rover. Si no tingués èxit entre nosaltres obriria la convocatòria a altres marques, a través d'algun altre foro, companys directes, etc. Calculo un nombre màxim de 30 cotxes, que no és fixe per que menys cotxes també seria molt divertit i més potser seria una mica liós però possible, per que ho munto jo sol principalment. No cal dir que molts companys del foro m'estan ajudant a perfilar detalls, i que tots han mostrat bona predisposició a l'hora d'organitzar-ho tot, per a que no hi hagi problemes. Se que puc contar amb tothom, i per això us convido a la Fira del Torró.

Una salutació
Miquel
miquelcastro@hotmail.com

(@defauto)
Respuestas: 161

Em sembla que t'has equivocat de data i es el 13 d'Octubre.

Fins aviat.
Carlos.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Òstras! Doncs comencem be! jejeje
Corregit! Moltes gràcies

ResponderCitar
(@Land Lover)
Respuestas: 153

Pinta be.
A veure si ho puc lligar

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Pinta molt be!!

Recordar-vos que durant aquesta setmana m'interessaria saber la opinió dels que els agradaria venir, encara que al final no puguin, per que si no hi ha cuòrum durant aquesta setmaneta l'hauré de buscar a través d'amics i altres foros, o sigui, deixant entrar altres marques, tot i que preferiria fer-ho amb companys del CLRTTE, ok?

Endavant i animeu-vos per quedar be amb la parella i els infants, que gaudiran del landy i d'un munt de pastissos i torrons!

Salut!

ResponderCitar
(@olivita)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 303

miquel a mi si no se cruzan las cosas (trabajo) cuenta conmigo

ResponderCitar
(@fasterkiko)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 70

De moment pots comptar amb mi. Tinc el mateix problema que l'olivita (encara que és una gran sort) la feina.

ResponderCitar
(@Pau_88d)
Respuestas: 380

Essent un dissabte, ara mateix et puc dir amb una seguretat del 99% que compteu amb la Laura i amb mi!

L'altra vegada que hi vam venir, ens vam trobar molt a gust.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Moltes gràcies companys, per la vostra predisposició!

Recordeu que no tot és gratuït, però ni que sigui econòmic, us puc oferir un plàning a l'abast de tothom!

Aniré donant detalls
Salut i gràcies!

ResponderCitar
(@Danidisco)
Respuestas: 136

Miquel nosotros casi seguro que tambien nos apuntamos. Nos lo pasamos de coña la otra vez. Salvo que se joda el coche en la party o algo puedes contar conmigo. Lo que no se es cuantos seremos, porque la family se apunta a todas. Un saludo!!!

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Os espero a todos! Apunto 10??

bromas a parte: este encuentro es para conciliar familias con nuestra afición: ruta tranquila por los castillos, paseo por la feria, dulce, turrones, etc etc etc...
No se parece en nada a la xtrem de Andorra!, y está pensado para la semana siguiente a la party.

ResponderCitar
(@pessols)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 326

Miquel, jo tambe vindre.
Lo que no se quans m'acompantaran.
Segur ke ens ho passem de conya......

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Topic starter  

Home! tu podràs portar la llenya!  ;D ;D ;D

ResponderCitar
(@Land Lover)
Respuestas: 153

Doncs si no surt cap imprevist, jo també vull venir.
Seriem 2 o 3 + gos  ;D

ResponderCitar
(@pessols)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 326

Home! tu podràs portar la llenya!  ;D ;D ;D

Home, si conve....... I no s'ha d'enfadar ningu......

ResponderCitar
Página 1 / 7
Compartir: