Forum
FOTOS RUTA FINDE 30.31 OCT.
Jacob va pillar una que nun va conocer!!!!!
Jjjjjj
;D va a ser memorable, ya os pondre videos de como lo pasamos, pera nun se si tengo algun por youtuve, Chus si esti sabado ye la montera picona ye el iniciu de les fiestes.
Esta ye la cena de la montera tos los años nos juntamos los miembros de la XANDA o como dicen en otros sitios (peña) somos unos 45
Luego este es el dia de San Martin con la salida de los bollos de la misa se puyan y luego comienza el pasacalles , sobre las 15.30 o 16 pasamos cada uno a su casa a comer la fabada con postre panchon, luego sobre las 18 chocolatada y taller de baile en el campu, luego vamos por los chigres cantando, y luego los fuegos pa eso de les 21, a seguir cantando y si ahi sitiu pa cenar cenar un poco y a seguirrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr XAREU ASGAYA
Esto por ultimo la espicha dedespedida y hasta otru añu
No soy HUMANITARIU desde que naci, mi guelu fue uno de los fundadores, si quereis sidra esti finde semana ya saveis, y si quereis vivir l fiesta de San Martin ye esti jueves un poco jodido pa los que trabayais yo soy prejuvilau ;D
Jejeje... yo ya tengo ganas de ver la fiesta esta de los humanitarios, mi mujer va todos los años (este no, que le toca guardia) a tocar la gaita y vuelve que no se acuerda de na... jejejeje
Por cierto que tais más guapos así vestios... Y no ye broma.
Se vestía mejor antes, que ahora.