Forum
Ya toca no ? Dijueves Jovi 23/05/13
Bé..veient les opcions que em deixeu no queda altre que venir a treure-hi el cap!
:wav:
Hola parella,
Us passo l'adreça per si de cas:
Bar Restaurant JOVI.
Calabria, 95.
LA GARRIGA
Si poseu "Carrer Calàbria, 95, La Garriga" al Google Maps us donarà l'ubicació exacta. 😉
Fins demà.
Carles (GASSMAN)
Bé..veient les opcions que em deixeu no queda altre que venir a treure-hi el cap!
:wav:
Hola parella,
Us passo l'adreça per si de cas:
Bar Restaurant JOVI.
Calabria, 95.
LA GARRIGASi poseu "Carrer Calàbria, 95, La Garriga" al Google Maps us donarà l'ubicació exacta. 😉
Fins demà.
Carles (GASSMAN)
Merci Gassman! Ja ho havia localitzat al maps, demà ens veiem, salut!
jo demà a la tarda ho sabré segur 😮 txus no hi ha problema no?? 😛
- Txus.200, 2 comensales, total 2.
- RPodio, 1 comensal, total 3.
- Mr. Croqueta, 1 comensal, total 4.
- Toti, 1 zampabollos, total 5.
- suri. 1 total 6
- GASSMAN i Cristina, total 8.
- Mayors 1 total 9
- Ullfoll i Mar, total 11.
Bé, resumint:
- suri. 1 total 6
- Mayors 1 total 9
- Els Pekes Valentí i Judit, total 13
- Jordi-td5, (falta confirmar), total 14.
¿Algun "rezagado" més d'última hora?
Apa, fins després,
Carles (GASSMAN)
Bé, si encara n’hi a lloc per 2 més…vaig prometre(m) que just desprès del Nacional vindria al meu primer ”Dijueves” (¿ja toca no?) abans l’operació bikini.
Estava intentant canviar una guàrdia telefònica que tinc aquest vespre, però si queda lloc per 2 més, venim igual encara que no me la canviïn...tot sera que...
Josep ("Save the whales II") & Gloria : 2
Última llista:
- suri. 1 total 6
- Mayors 1 total 9
- Els Pekes Valentí i Judit, total 13
- Josep (landlover) & Gloria : total 15.
Apa, fins després,
Carles (GASSMAN)
Crec que parlo per més d'un: Jordi, et trobarem a faltar ¡sobretot la zona del cava! Que et vagi bé! Ullfoll, sereu benvinguts a l'igual que a Landlover i Santa!!! Fins ara mateux.
Magnifica velada y muy buena compañía. :thumbsup:
Como dice Txus.200, "he intentado dormir rápido", pero no lo he conseguido. He tenido pesadillas angustiosas en las que aparecía el Miguel del JOVI trayéndonos montones de platos de bravas a los que no dábamos abasto... o no estaba soñando ... :icon_scratch:
:-[ Con lo buenas que estaban, qué pena me supo dejarme bravas... Cada día soy más tragaldabas. ::) 😉
Carles (GASSMAN)
que conste que YO pedi a Pilar DOS platos de bravas (que porsupuesto se acabaron) lo que pasa que ella SIRVIO CUATRO por eso sobraron
Lo digo pq el calvete se sorprendió de que alguien hubiese pedido más, pero el sentir de una parte de la mesa era que habia pocas patatas en la primera tongada y me pareció conveniente incrementar la cantidad.
que conste que YO pedi a Pilar DOS platos de bravas (que porsupuesto se acabaron) lo que pasa que ella SIRVIO CUATRO por eso sobraron
Ferrán, no malinterpretes mis palabras, no me quejo de la abundancia de bravas, de lo que me quejo es que mi capacidad abdominal no sea la de una boa constrictor !!! :angel4:
Las bravas estaban de miedo. De hecho, ayer encontré especialmente buenas las bravas, el pincho moruno, y el idolatrado arroz caldoso. ::)
Ya empiezo la cuenta atrás para el próximo dijueves. 😉
Carles (GASSMAN)
Un plaer senyors!
Tant la "propietaria" del Defe com jo ens ho vam passar molt bé, la companyia un 10 i el menjar un 10 i mig jeje
Miraré de recordar i anar fent tota la feina que em vau posar..EGR, injectors, carnet de soci, etc..!!
Fins aviat!
Estimats companys, el sopar va estar força bé, però sense vosaltres no hagués estat el mateix. Va ser un a vetllada molt agradable....
Jo sempre he dit que prefereixo un ous ferrats en bona companyia, que lo millor del “Bulli” tot sol o mal acompanyat, i vareu treure nota en el que a companyia es refereix.
Teniu els millors cotxes del mon i això es anecdòtic, però a demés es veu que sou bona gent (bona gent no vol dir "meapilas") i això si es important. En el nostre primer “Dijueves” ens ho varem passar mol bé. A la pobre Cristina la varem acaparar ( però es nota que es incombustible). Varem poder reveure aquesta parella encantadora que son en Valentí i la Judith (Valentí, espero que a la Judith li hagi anat bé la prova de feina que tenia avui.) En Carles (l'home tranquil) va ser el gentleman, es veu d'aquesta gent que no t'avasalla mai pero sempre hi es quan el requereixes (La gloria em va dir que avui t'aixecaves a les 5, !sorry¡) i em va complaure retrobar en David (amb la moral mes alta que l'ultim dia ) i donar la benvinguda als “Newbis” Oriol i Mar, (sembla que l’ Ullfoll serà uns dels bons fitxatges de la temporada)
Roger ja continuarem fen un repàs al teu currículum (Deu n’hi do). Als de l’altre banda de la taula me’ls reservo per un altre “Dijueves” (o Dilunes o Dimartes si cal)
Varem tornar cap a Barna envejant (sana enveja ) els que tornaveu a casa, la casa (no el pis) als peus del Montseny
Jo no vull que sembli una amenaça, però [glow=red,2,300]¡TORNAREM ![/glow]
(Suri :. DRAGONNN dius ? la propera vegada procuraré tenir Almax i Omeprazol quan torni a casa :-)...però això es un altra historia.
fins aviat...