Avisos
Vaciar todo

WhatsApp

244 Respuestas
81 Usuarios
0 Reactions
43.1 K Visitas
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337
Topic starter  

Si no m'he deixat ningú ja hi sou tots

ResponderCitar
(@oomartinoo)
Respuestas: 184

:wav: :wav:

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Hola¡¡
Fa temps que entre una cosa i un altre no entro gaire per aquí i no ho havia vist,
però m'agradaria ser-hi.
Gracies Roger
699300750

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337
Topic starter  

fet

ResponderCitar
(@vicenosuna)
Respuestas: 19

Hola, hace tiempo que no entro al foro pero me gustaria estar conectado con vosotros. Mi tlf es 627848096

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Hola, hace tiempo que no entro al foro pero me gustaria estar conectado con vosotros. Mi tlf es 627848096

Buenas vicenosuna,

:-[  Me sabe mal, pero el grupo de Whatsapp sólo es para socios. Se creó con la sana finalidad de disponer de una herramienta de comunicación más ágil y directa para hablar y quedar entre nosotros.

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=83909.msg765468#msg765468

Aún y así, no te preocupes, que la mayoría de “movidas” también las anunciamos “en abierto” por el foro. Como alguna que otra improvisada salida dominguera, quedadas para ir en “comandilla” a algún evento, o las convocatorias de las famosas cenas mensuales de los “dijueves”, en las que todos son bien recibidos y hablamos distendidamente de todo un poco.  😉

Estamos aquí para lo que necesites. Un saludo.  🙂

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@papitu)
Respuestas: 113

yo tambe estare interesat en el grup. el meu movil 635635106....a veure si se fan mes sortidetes properes a barna... de un mati , un dia ,,,, etc. una abraçada.

ResponderCitar
(@cooper_morris)
Respuestas: 380

Ep... jo també. .. ? 607 29 25 5 dos

ResponderCitar
(@Miquel_Lara)
Respuestas: 71

Hola no fa gaire que volto per aquí i he trobat aquest enllaç, no sóc encara soci però vaja no és per culpa meva, per que el formulari està enviat però com amb el canvi de junta no es fan altes... en fí! toca esperar...

ResponderCitar
(@o_range_range)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 745

Ja fa temps vaig solicitar si podia entrar al grup de whatssapp,ara,  ho torno a intentar 659468180 Alexandre Lladó

Salutacions

ResponderCitar
(@Ericarange)
Respuestas: 29

Molt bones. Encara esta actiu aixo del grup de wasap?? Vaig fer la solicitut per ferme sosi del foro i tal, pero encara estik esperant resposta. Trobo q es la klau per estar mes encontacte els d'una mateixa zona. Salutacions i gas!!!!

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

Molt bones. Encara esta actiu aixo del grup de wasap?? Vaig fer la solicitut per ferme sosi del foro i tal, pero encara estik esperant resposta. Trobo q es la klau per estar mes encontacte els d'una mateixa zona. Salutacions i gas!!!!

Bon dia Ericarange,

Tant bon punt la nova JD es posi en marxa, apareixeràs com a soci, i aleshores la persona que va crear el grup de Whatsapp et podrà inclouré.  🙂

De moment, estigués tranquil que les coses importants també les comuniquem ”en obert” a través d’aquest subforo de Catalunya. (sortides, trobades, o els famosos sopars mensuals dels “dijueves”)  :icon_biggrin:

Salutacions,

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@djsfactory)
Respuestas: 38

Hola nois!

Avui m´han donat d´alta com a soci. Ja feia temps que rondaba per aqui com a espectador, pero ara m´he decidit a donar un pas endevant. Si em feu el favor de afegir-me al grup.. 679575616 (Alex)

Salutacions!

ResponderCitar
(@jrm80)
Respuestas: 241

Buenas
Aunque llebo varios años aqui hoy me estreno como socio .....jajajaja asi siusplau....607457850
Me ofrezco como rescatador jajajaj

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

En Roger porta el tema del grup de Whatsapp de Catalunya. Suposos que tant bon punt vegi aquest post, us donarà d'alta.  :thumbsup:

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
Página 5 / 17
Compartir: