Forum
Si no m'he deixat ningú ja hi sou tots
Hola¡¡
Fa temps que entre una cosa i un altre no entro gaire per aquí i no ho havia vist,
però m'agradaria ser-hi.
Gracies Roger
699300750
Hola, hace tiempo que no entro al foro pero me gustaria estar conectado con vosotros. Mi tlf es 627848096
Hola, hace tiempo que no entro al foro pero me gustaria estar conectado con vosotros. Mi tlf es 627848096
Buenas vicenosuna,
:-[ Me sabe mal, pero el grupo de Whatsapp sólo es para socios. Se creó con la sana finalidad de disponer de una herramienta de comunicación más ágil y directa para hablar y quedar entre nosotros.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=83909.msg765468#msg765468
Aún y así, no te preocupes, que la mayoría de “movidas” también las anunciamos “en abierto” por el foro. Como alguna que otra improvisada salida dominguera, quedadas para ir en “comandilla” a algún evento, o las convocatorias de las famosas cenas mensuales de los “dijueves”, en las que todos son bien recibidos y hablamos distendidamente de todo un poco. 😉
Estamos aquí para lo que necesites. Un saludo. 🙂
Carles (GASSMAN)
yo tambe estare interesat en el grup. el meu movil 635635106....a veure si se fan mes sortidetes properes a barna... de un mati , un dia ,,,, etc. una abraçada.
Hola no fa gaire que volto per aquí i he trobat aquest enllaç, no sóc encara soci però vaja no és per culpa meva, per que el formulari està enviat però com amb el canvi de junta no es fan altes... en fí! toca esperar...
Ja fa temps vaig solicitar si podia entrar al grup de whatssapp,ara, ho torno a intentar 659468180 Alexandre Lladó
Salutacions
Molt bones. Encara esta actiu aixo del grup de wasap?? Vaig fer la solicitut per ferme sosi del foro i tal, pero encara estik esperant resposta. Trobo q es la klau per estar mes encontacte els d'una mateixa zona. Salutacions i gas!!!!
Molt bones. Encara esta actiu aixo del grup de wasap?? Vaig fer la solicitut per ferme sosi del foro i tal, pero encara estik esperant resposta. Trobo q es la klau per estar mes encontacte els d'una mateixa zona. Salutacions i gas!!!!
Bon dia Ericarange,
Tant bon punt la nova JD es posi en marxa, apareixeràs com a soci, i aleshores la persona que va crear el grup de Whatsapp et podrà inclouré. 🙂
De moment, estigués tranquil que les coses importants també les comuniquem ”en obert” a través d’aquest subforo de Catalunya. (sortides, trobades, o els famosos sopars mensuals dels “dijueves”) :icon_biggrin:
Salutacions,
Carles (GASSMAN)
Hola nois!
Avui m´han donat d´alta com a soci. Ja feia temps que rondaba per aqui com a espectador, pero ara m´he decidit a donar un pas endevant. Si em feu el favor de afegir-me al grup.. 679575616 (Alex)
Salutacions!
En Roger porta el tema del grup de Whatsapp de Catalunya. Suposos que tant bon punt vegi aquest post, us donarà d'alta. :thumbsup:
Carles (GASSMAN)