Forum
Buenas tardes a todos!!! Me gustaría mucho entrar al grupo de whatsapp, soy de Reus, vivo en Calafell y tengo un defender del 2009 mi teléfono 699540832
Bon dia, crec que no queda cap inscripció al watts per apuntar.
Recordeu que aquest xat es exclusiu per a socis del CLRTTE. va ser creat per tenir l'element de proximitat present tenint en compte que el nostre medi de comunicació oficial es aquest foro.
Hi hauria lloc per un més al whats? JA saps que em torno a reenganxar després de bastant temps: 693712353
Un abraç
Hola Miquel, com ja saps el wats es exclusiu per socis i no ha arribat notificació de que ho siguis... ja saps com donarte d'alta, salutacions
fet, m'en alegro molt de que tornis a estar entre nosaltres, una abraçada
Recordeu que aquest xat es exclusiu per a socis del CLRTTE. va ser creat per tenir l'element de proximitat present tenint en compte que el nostre medi de comunicació oficial es aquest foro.
Fins aquest moment no consta que siguis soci, a dalt de tot tens com fer-ho.
Hola Buenas Noches.
Me gustaría que me agreguen al grupo
Soy de Fraga Huesca
Muchas gracias
Soy Rodo
689674933
Bona tarda
Estic a temps d unir-me?
Em dic Oscar
Tel.660976975
Gracies
Creo que debe ser socio para formar parte de ese grupo, aunque ya te dirá el moderador.
Saludos.
Fins aquest moment no consta que siguis soci, a dalt de tot tens com fer-ho, Gracies
Rodo, ja esta fet