Forum
fet
Buenas, a la espera de los tramites para hacerme socio, dejo mi tela para ver si me podéis meter en el grupo.
David seis0977310cero
Buenas, por fin soy socio, me podéis agregar!
Muchas gracias
Hola, acabo de soŀlicitar el re-ingrés com a soci. M'agradaria ser al grup. 609707884.
Hola, acabo de soŀlicitar el re-ingrés com a soci. M'agradaria ser al grup. 609707884.
fet
El meu tel: 699523922. Gràcies
Buenas,
:-[ Em sap greu, però el grup de Whatsapp només és per socio. Es va crear amb la sana finalidad de disponsar d'una eina de comunicació més àgil i directa per a xerrar entre nosaltres.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=83909.msg765468#msg765468
Tot i així, no et preocupis, perquè la majoria de "mogudes" també les anunciem "en obert" a través d'aquest subforo de Catalunya (sortides domingueres, quedades per anar plegats a alguna concentració, peticions d'ajuda, o les convocatories a les famoses trovades mensuals dels "dijueves", on sopem a base de tapes, i xerrem de tot i de res en concret, per a desconnectar una estona del nostre tediós dia a dia. 😉
Estem per aquí per el que necessitis. 🙂
Bona tarda,
Doncs si voleu afegir-me perfecte..!!!
Carlos, 6 vuit 5 nou 4 2 6 0 vuit
Discovery TD5
Bona tarde .Em pot afegir al whatss Roger .Soc en Gabri(gabrirange):678714815.Mercés
Be, crec que ja us tinc a tots al wats, si hem deixo algú digueu.m-ho
Disculpeu el retard, estic poc per el foro ultimament i li tindrem que posar remei
Bones!
si em voleu afegir em feu un favor! m'acabo de fer soci del club 663.90.50.79
Merci!