Forum
VIDEO LAND ROVER HIVERNAL NEU, NEU, I MES NEU
Hola a tothom aquí teniu l' últim video que he produit. Desitjo que us agradi.
Hola a todos aqui teneis el último vídeo que he producido. Deseo que os guste.
Hola a tots molt guapo el video pro
yo aigues ficacat unas cadeetas
salutacions MARTI
Heyyyy Franc que tal ?? doncs si tio això la veritat es que m'agrada molt i m'ho curro.
Hola Miquel m'alegro que t'hagi agradat.
Hola martiland encara que haguessim possat cadenes en el trós que es queda clavat el defender 90 era impossible passar ja que hi havia molta neu
Espectacular nois !!! Mira que cada tarde estic amb el Josep M (cal simó) i no m'havia explicat res ......
>:(
Una pregunta ....... Vau dormir als cotxes o vau trobar el cami de tornada !!!!
😀 ;D 😉
Xavi
Hola Xavi 300 , jeje s'ho tenia calladet no això va ser una sortida improvisada després de dinar varem dir : perqué no fem una sortideta i mira no ens ho varem pensar dos cops. La veritat es que ens ho varem passar pipa. Ja varem trovar el camí de tornada ja varem anar tirant molletes de pà jeje. Equipats amb GPS's d'última generació.
Hola Xaxi 300 , jeje si se lo tenia bien calladito no eso fue una salida improvisada después de comer dijimos: porqué no hacemos una salidita y mira no nos lo pensamos dos veces. La verdad es que lo pasamos muy bien. Si ya encontramos el camino de vuelta ibamos tirando miguitas de pan jeje. Equipados con GPS's de última generación.
Un video molt bonic. Tan sols un parell de coses : Com heu dit, amb unes cadenes s'hagués solucionat molt i, en segon lloc, sis plau : no feu servir el ganxo (i cable) del cabrestany per tibar. Es malmet molt el cable i no està concebut per això. L'haguessiu hagut d'enganxar als ganxos que hi ha per aquest motiu.
Hola HORIZONTES, si si ja m'ho ha dit també el GUS "moderador del foro de Madrid", la veritat es que no va fer molta forç, però.... es veritat millor fer-ho bé.
Gràcies pel consell
una salutació
WOWWWWWWWWWWWWW!!!
T'haurien de proposar com a OFFICIAL FILMAKER al events del CLRTT.
Xulissim el video! Com va treballar el Winch! Però estic d'acord amb el Martiland: Unes cadenes haurien anat de cine.
Salut companys!
Hola Wilk doncs si no estaria malament aquesta idea que dius a veure a veure.... Bé jo aniré posant videos pel foro, i si voleu que us faci un personalitzat ja en parlariem.
Hola Argai gràcies pel teu comentari Salut i força al canut !!!
Hola DaRiso gràcies me'n alegro que t'hagi agradat referent a les cadenes nosé nosé, pero l'últim trós de la pista hi havia molta neu ehhh. no crec que aguessin fet gaire cosa.
Us convido a que aneu al BAR i mireu els que he "penjat" de la land rover party part2, i land rover shots2