Forum
VIDEO LAND ROVER DEFENDER SCANDINAVIAN EXPEDITION PART 1
Hola a tothom,,, bé doncs les vacances ja s'han acabat i ara toca viure de records fins l'any que vé,, aquí us deixo la primera part d'aquest video del que han estat les nostres vacances ,, un fotimé de kms,, han caigut 13.000 km amb un defe sense aire jaja perquè després es digui que aquests cotxes son només per muntanya,,, doncs jo n'he trepitjat poca ehh,. Això sí, ara he de portar a tapissar els dos seients, ja que s'han quedat planxats.
Gaudiu-lo,, en breu posaré la segona part que és ón estan les imatges més espectaculars.
Com sempre Albert, impressionant, esperem mes siusplau.
Gracies per comparti-ho
Gràcies company ,, ja pots veure la segona part els paisatges son bestials.
Albert, preciós el muntatge! Així que vareu anar a veure el Pare Noël? Li vareu deixar alugn encàrrec? I heu passat per pistes i carreteres espectaculars a Finlàndia! La que aneu a Cap Nord va ser una carretera utilitzada per una película on es feia una cursa de cotxes des del sud de Noruega fins a Cap Nord!
Quins records, Finlàndia! Gràcies per compartir!
Albert, preciós el muntatge! Així que vareu anar a veure el Pare Noël? Li vareu deixar alugn encàrrec? I heu passat per pistes i carreteres espectaculars a Finlàndia! La que aneu a Cap Nord va ser una carretera utilitzada per una película on es feia una cursa de cotxes des del sud de Noruega fins a Cap Nord!
Quins records, Finlàndia! Gràcies per compartir!
Hola David,, moltes gràcies m'alegro que t'hagi agradat. Si varem a anar a veure'l , però també estava de vacances, alló estava més solitari.... deu ser per anar-hi a l'hivern , a sobre fotia una calor de nassos. A finlandia el que trobes és carreteres com les que heu vist, infinites,,i plenes d'arbres a dreta i esquerra. Quan varem anar al parc nacional d'Oulanka, bufff vaja carretera noi sense asfaltar super solitària i no varem veure a ningú en hores,, jo pensava.... si se't espatlla el cotxe aquí ....ho tens clar.
Ostres això que dius de la pel.licula no ho sabia. El que si que és al.lucinant la de tunels que hi han a Noruega noi bufff esta foradada com un formatge,, varem entrar a un de 25 Km que hi havian fins rotondes i cada cinc quilòmetres les llums eren de color blau. Diuent que és per treure la claustrofòbia d'estar allà tant temps fotut. També el temps que fa a Noruega tela ehh en la segona part del video que és on estan les imatges més espectaculars varem anar per una carretera amb un blocs de neu que tela,, i fotia un fred i un vent ....es curiós veure les àrees de descans de les carreteres que fins i tot amb sol , no veus ningú esmorzant, l'aire és gelat.
En fi ..ara queden els records i els videos que en vaig fer uns quants.
Salut.