Forum
VIDEO DE LA TRANSPORTUGAL
Hola companys de nou per aquí. He fet un video d'algunes rutes que vàrem fer aquest estiu aquí us el deixo perqué el gaudiu en bona companyia, jeje.
Hola compañeros de nuevo por aquí. He realizado un video de algunas rutas que hicimos este verano aquí os lo dejo para que lo disfruteis en buena compañia, jeje.
Però que t'ha fet la donya per possar-la aquí a dalt? ;D ;D. Gracies pel video, molt maco i la inclinada de campionat.
Moltes gràcies Albert. Com sempre, un plaer visionar les vostres aventures. 🙂
Carles (GASSMAN)
Nooo la dona no era la meva, jaja era la del meu amic que també li agrada tot això de la aventura, li vaig dir si volia pujar i va dir... vinga que des de aqui adalt tindré mes bona vista i si surt algun cocodrilo estaré segura, jeje.
Gràcies GASSMAN com a "jefazo"- moderador del foro aquest any no hem anat tant lluny, però bé també hem tingut les nostres aventures amb els LAND ROVERS, són com gossets, s'han de treure sovint a donar un vol.
Hola Martiland a veure home si a la propera trovada t'hi apuntes, que l'últim cop que ens vàrem veure va ser en una gasolinera de cardedeu.
Molt bona, Albert i companyía!
Una travessa molt aconseguida. Sembla mentida el resultat que es pot aconseguir amb una bona planificació.
Per part meva hem hagut de suspendre les Vacances. El genoll segueix amb complicacions i encara estic confinat a casa. Per això, veure aquests videos recomforten l'esperit i aixequen l'ànim.
Felicitacions per la Travessa i una abraçada a tots plegats.
(Per cert, la inclinació lateral estaba al límit, eh!)
Hola HORIZONTES,,, caramb noi doncs si que et dura això del genoll, si que te la deuries pegar forta. La planificació que dius es gràcies a l'amic CALSIMO que està fet un crack en tot això dels tracks, GPS, etc,, a mi em deixes allà sol... i em poso a plorar , jeje, és un tema que he de resoldre tot això d'entendre els tracks, i el GPS, ja que uns quants cops ens vàrem trovar el camí tallat per tanques amb candaus.... i apa espabilat en trovar rutes alternatives.
Vàrem patir moooolta calor també ja que més endavant ens vàrem assabentar que a Portugal hi havien uns quants incendis a l'hora.
Gràcies company pel teu comentari, i a possar-se bé ràpid. Salut!!!!
Que guapo nanos!! Quina enveja..ahir el Josep Maria m'ho explicava però en imatges encara mola més!!
Sí, Albert. A mi també se'm creuen el cables quan començo a tocar tecnología (està barellada amb mi. Je, je.)
Per altra banda, és veritat. La conya del genoll (ara que les fractures comencen a estar al darrer nivel de recuperació) ha sortit una tendinitis molt forta als lligaments i de vegades veig les estrelles. Estic tenint més paciencia que un sant!!!
Tinc unes ganes de desfogar-me !!!
Molt guapo¡ quina enveja! Bons cotxes, bones mans i bons paisatges. Que mes voleu! No sempre cal anar molt lluny per pasar-ho bé.
El video molt ben muntat com es costum "chez" l'Albert.
Felicitats!! A veure si un any mi poso al darrera per aprendre una mica dels que en saben mes...
Hola Landlover com anem ??? gràcies pels teus comentaris, això dels videos requereix molt temps, si vols gaudir d'un bon producte.