Forum
VENS AL NACIONAL DE BROTO?
Si que venim!!! Dorsal 121, i pot ser que porti algun company no soci amb algun altre land rover!!
Salutacions!!
Jo sortire de Palamos a mig mati, per arribar a mitga tarda i fer alguna parada
[/quoteNosaltres també sortim desde Palamós la llàstima és que per feina hem de sortir a les 13:00
Nosaltres de Figueres a mig dematí també, quina velocitat de creuer porteu?
Salutacions
Nosaltres de Figueres a mig dematí també, quina velocitat de creuer porteu?
Salutacions
les "legals", no tinc presa, pero de vegades el RRS, se m'escapa..... ;D
Pasare per Eix, la primera parada Cervera.
vaig amb un RRS "verde ingles" amb una pegatina del Club al vidre del porto costat esquerra 🙂
Aixis n'hi et veurem....nosaltres sortim com vaig dir a les 13:00 sense parades però això sí no passarem de 100km/h ja que anem molt carregats i amb trastos de més de 20 anys ...?? ens veiem per BROTO company!!
Jo parare varies vegades, cervera, monzon, etc segur que arribeu abans....
Edito: tambe parare a dinar....
Hi ha algú que arribi al matí? La meva intenció és sortir de matinada el divendres i arribar per fet un bon esmorzar i fer alguna escapada a la vall de Bujaruelo i voltants
Enviado desde mi Aquaris U Plus mediante Tapatalk
me han confirmat que aquet finde no treballo donc tot indica que puc anar, algu busca company o chofer???
estic al loro que la dona no em pari aquet finde, creuem els dits!!!!
quin dia marxeu?
Hi ha algú que arribi al matí? La meva intenció és sortir de matinada el divendres i arribar per fet un bon esmorzar i fer alguna escapada a la vall de Bujaruelo i voltants
Enviado desde mi Aquaris U Plus mediante Tapatalk
Bones Àngel,
Alguns ja estarem voltant per allà. Tindràs que anar mirant tots els LR per veure si porten l'enganxina del club ::) :thumbsup:
Ja queda poquet...
me han confirmat que aquet finde no treballo donc tot indica que puc anar, algu busca company o chofer???
estic al loro que la dona no em pari aquet finde, creuem els dits!!!!
quin dia marxeu?
Bones Rod,
A veure si tens sort i la petita s'espera a venir, per tal que tu puguis venir al nacional.
Per el que fa al dia de sortida, hi ha una mica de tot, però la majoria pujen el divendres escopetejats...
Una abraçada.
Bones. Jo, sobre les 19,30 o així del divendres passaré per Lleida. Em sap molt greu, però no pic sortir abans. Si a algu li quadra .....
Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
bona nit a tots/es
demà a la tarda, després de recollir els nens al cole i deixar la roba a casa la sogra per que la renti, pujarem tota la família cap al nostre primer nacional land rover, això vol dir arribar cap a les 9 de la nit, fer acció de registre al lloc i cap a sopar, hotel i dormir.
dissabte a les set, tots drets per anar a fer rutes i passar-ho bé tot el dia i la nit amb el sopar i la festa.
;D 🙂
ens veiem, si veieu un despistat tarragoní .....