Forum
UNES FOTOS CURIOSES
Fixeu-vos en aquesta foto : s'ha de fer servir l'enginy i treure recursos d'on n'hi hagi!. Han tallat longituldinalment una planxa de sorra i n'han fet dues!
Osti Miquel vaja fotos xulissimes jo no sé d'on treus tot això et podrien contratar la land rover per arxivar tot el seu material hi ha que veure com s'ha escampat aquesta marca per arreu del món ehh te'ls trobes fins a la sopa.
Gràcies company per compartir-les
Gràcies, Albert. La veritat és que és una passió!.
Unes, buscant-les; d'altres, trobant-les per casualitat. Unes altres, veient-les dels amics i companys i d'altres que te les van enviant. Al final, totes les que m'graden o trobo curioses per un motiu o altre, les vaig guardant. Així he anat tenint un arxiu força nombrós. Avui, per exemple, amb les darreres que he guardat he arribat a les 4.179 fotografies de Land Rover (o relatives a ells o d'unes característiques especialment significatives). És com el treball de les formigues : una mica per aquí, una mica per allà ... uns dies que en vas trobant, uns altres, que no en trobes cap i així ... sense adonar-te'n la "galeria" de fotos es van anant ampliant ...
Ah! i moltes gràcies pels teus comentaris.