Forum
Una re-presentació
Ostres..no sabeu la il·lusió que em fa presentar-me aquí!
Em dic Oriol, sóc de Granollers i ara fa un any que em vaig registrar i presentar al forum general per anar xafardejant i recopilant informació sobre el Defender que un dia em volia comprar, sempre pensant que encara em quedava molt lluny..
Però per circumstàncies de la vida aquest dia s'ha avançat, i ahir vaig anar a buscar un preciós Defender 90 Td5 que encara no em crec que sigui meu..
Així que aquí estic! Amb ganes de participar, anar-vos coneixent i sobretot aprendre, que del Suzuki que tenia al Defender hi ha un abisme!!
Vaia maquinón!
MOltes felicitats i a disfrutar-lo!
Aquí hi ha autèntics gurús de Land Rover i de Defender dels que empapar-se i "fer experiments"
A veure si coincidim algun dia!
MIquel
Pues noi, hoy tienes una cena donde conocer a mucha gente de tu zona y rodalies y te pilla a tiro de piedra de Granollers...
Moltes gràcies Miquel, si que hi ha autentics gurus si, ho tinc vist jeje Haviam si coincidim!
Tequila, tenia vist lo del sopar però cap problema..hi hauran mes oportunitats!
Mountain Lover, un plaer llegir-te aquí també! Un dia d'aquest et presentem el nou trasto!
Benvingut ullfol ficans unas fotos de aquet
defe per que sino aqui no ens crellem res
salutacions MARTI
Bones Ullfoll , felicitats per el teu ingrés en el selecte i masoquista grup de propietaris d'un Defender. :laughing7:
Com ja et vaig dir a la teva presentació, jo vaig aconseguir el meu anhelat Defender ara fa un parell d'anys i cada vegada n'estic més content de la meva elecció.
Ja estàs tardant a fer-li unes instantànies i mostrar-nos-el. 😉
¿Què, t'animes a venir al Nacional d'Alcaraz? Serà una ocasió immillorable per gaudir intensament de la teva nova màquina, veure una pila d'altres Land Rovers amb diferents graus de preparació, i passar un cap de setmana inoblidable coneixen gent apassionada per els LR. De Granollers i rodalies baixarem una bona colla, la festa i la xerinola estan assegurades !!!
Que no et freni si el Defender encara està de sèrie, et puc assegurar que fins hi tot de sèrie xalaràs de lo bé que és porta. 😮
Fins aviat,
Carles (GASSMAN)
Bienvenido !! Ayer tuvimos cena en La Garriga , tenias que haber venido que lo tienes al laditoooo!!
Disfruta de ese Defe !!
Aqui teniu les fotos jeje avui ens hem passat tot el dia netejant-lo i un cop acabat encara estem més contents de la compra feta, esta impecable per tenir 10 anys!
Gassman, recordo el teu comentari a la benvinguda, tema cervicals s'ha acabat! jaja Ara que és girin els altres quan passi ;D
Respecte al tema del "nacional" vaig una mica peix..se que es una trobada però res mes, a quin subforo hi ha la informació? M'agradaria anar-hi que aquestes trobades sempre són divertides, però fins d'aqui un parell de mesos estarem de restriccions que s'ha de recuperar la inversió així que ja veurem!
Txus200, al próxim sopar mirarem d'assistir-hi jeje
Mirat aquest enllaç :
https://www.clublandrovertt.org/index.php?board=166.0
No es una trovada ...es el X Nacional del CLRTTE !!!
Mirat aquest enllaç :
https://www.clublandrovertt.org/index.php?board=166.0
No es una trovada ...es el X Nacional del CLRTTE !!!
voi!