Forum
Trobada a Tavernoles
Bon dia, aquet Dissabte hi ha una trobada de land rovers classics a Tavernoles, esta a prop de Vic.
Jo si el temps acompanya hi anire, i dic lo del temps perque el meu SIII ara esta descapotat.
algui s´hi apunta?
El programa
:blob9: Buuuuuufffff ¡Com tinc l'agenda per aquest cap de setmana! :book1: A que al final no podré anar enlloc??? :icon_scratch: A veure si el temps ens respecta una miqueta i ens hi podem acostar ¡Gràcies per compartir l'info, Loar! :thumbsup:
Hola companys!
L'any passat vaig deixar-me caure per la trobada. Es molt maca i familiar 😉 🙂
Aquest any ho tinc malament, aixi que si algu de vosaltres hi aneu, ja sabeu ;D fotos!!!!
Loar saps si tornen a fer exposicio de miniatures aquest any?
Salut
no, no se res de les estatues en miniatura...
I si que es molt familiar, i rius una bona estona, jejeje
Toyo: diminutivo de Toyota, también llamado Toy
Japo: diminutivo de Japones
Ya irás aprendiendo la jerga de la web
TC1, jo hi vaig ser, amb el 88 descapotable de color gris, quin era el teu?
Ondia, ja ens haviam pugut presentar!... hai.....
Prometo crónica y fotografías varias de los diversos paratos vistos en Tavèrnoles. Tened un poco paciencia que... ¡ya vieneeeeee!
Va ser un plaer conèixer us i veure d'aprop les vostres màquines. A més el diumenge també vàrem coincidir amb alguns de vosaltres al Campionat de Catalunya Trial 4x4. Buff, el Minerva em té el cor robat...
;D Algun dia el meu Defender també serà un històric (recoi, si encara l'hi falten vint anys, però tranquils què això no és res per un Land Rover) ;D
A veure si per la trobada d'Ogassa ens tornem a veure.
Adéu siau,
Carles (GASSMAN)