Forum
trial 4x4 a montrodoon
Sergi, tal com surts de la C-17 a La Garriga, sentit al "Bar de l'arroç" (¡ATENTOS! Este va a ser el nuevo nick para el Bar Jovi), et troves un rotonda per entrar a la població o fer un canvi de sentit o tornar a accedir a la C-17. Doncs seria en aquesta rotonda, just al costat d'accedir a l'autovia com si sortissis de La Garriga sentit Vic, al costat de les naus industrials (hi ha força espai per aparcar-se i trovar-nos). L'hora, no sé, encara ho hem de comentar els vilamajorins. Confirmarem.
exacte donç, si no cambia res ens veiem alla jejeje
bueno nois!!! gran triAL, molt bona compañia i bonissima miniruta que vam fer per escalfar motors jewjejej
el trial perfecte, i si, van tocar xapa que es el mes important un parell de ralladetes i cap a casa!!! la butifarra brutal i tambe va ser brutal una rosseta de per alla que mare meva pero bueno no ens desencaminem!! podis i ta no ho vam veure per que la mestresa va crida pero dinar pero el trial va esser perfecte a pesar que trenquesin uns cuants coxes dels favorits pero bueno!!! tooottt correcte i l'alfons andreu brutal un altre vegada... aquest home se les saap totes, ens tindrem que fer un maxi els del club per donar guerra per allà jajaja
david esperem les fotos de la baixadeta jejjeje
Sergi, fotos de la baixadeta no n'hi han, hi ha un mini "vidrio" que encara l'haig de descarregar però tema rossa, em sembla que el tinc per aquí... ::)¿que potser et refereixes a aquesta pubilla?
8)
😮 😮
Suposo que et refereixes a ella doncs era gairebé al teu costat i de l'Aleix. Ara, també t'haig de dir que tinc una foto teva que val una pasta. Ja sé qui pagarà el proper entrepà a Santa Cecília de Voltregà!! ;D ;D 😀 😀
Sergi, fotos de la baixadeta no n'hi han, hi ha un mini "vidrio" que encara l'haig de descarregar però tema rossa, em sembla que el tinc per aquí... ::)¿que potser et refereixes a aquesta pubilla?
8)
😮 😮
Suposo que et refereixes a ella doncs era gairebé al teu costat i de l'Aleix. Ara, també t'haig de dir que tinc una foto teva que val una pasta. Ja sé qui pagarà el proper entrepà a Santa Cecília de Voltregà!! ;D ;D 😀 😀
si si si totalment era akesta, em va posa mol guarru ajajajaja, a posa posa la foto si jo vergoña poca jajajaja lo del entrepà esta fet jajajaja
Mira, Sergi, si no ho dic per la teva vergonya, ¡És que m'en fa a mi! Pasem el teu "emiliu" i te l'envio.
Salut!
P.D.: Et prenc la paraula pel tema entrepà. 😉