tintat els vidres a...

Avisos
Vaciar todo

tintat els vidres a badalona

3 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
706 Visitas
(@judokabcn)
Respuestas: 396
Topic starter  

Hola nois ahir vaig tintar els vidres i hem van sortir pel defender molt be de preu en 160 euros homologats i amb enganxina correponent cada vidre, total 13 vidres del meu defender 110.

Empresa: badaglass
Localitat: badalona
Telefon: 935334503 686069774
Correu electronic:badaglass@hotmail.com.

mireu com a quedat.

Per cert ara falta possar alguna pegatina que altre, i la xapa del club, jejeje pero me fa cosa foradar-lo,no se que fer.
tampoc vull que entri aigua, a lo millor hi ha remaches impermiables????, no ho se. bueno ja veurem.

(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Que guapo judokabcn.

Mica en mica va agafant forma. En Pere deu estar molt content.
Potser els hi demanaré preu per el meu Disco; no crec que costi mes.

En quan a la xapa com es  nota que es nou. Quan faci un parell d'anys que el tens ja veuras com no costa tant fer forats 🙂

salut

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396
Topic starter  

Si segur Landlover que no puja gaire mes jo crec que al contrari, si si el Pere esta super content, i jo igual i la Merche la meva dona es va aconstumant, cada cop ,millor a poc a poc va quedant xulissim, els forats suposso que li fare pero amb temps i aixos, la pena es que estic apunt amb la venda del santana, tambe es cert que tenin el defender no l'agafaria molt, la veritat, i aixis puc treure prestec i demanar alguns accesoris a paddock, aveure si surt rodo i el puc vendre aquesta setmana ve el seu nou propietari.
bueno si vols com es tant aprop de casa meva prengunto preus per a tu landlover pel teu discovery. bueno et deixo el meu numero que al nacional no te'l vaig demanar 606310907, vinga fins are.

ResponderCitar
Compartir: