Forum
tintat els vidres a badalona
Hola nois ahir vaig tintar els vidres i hem van sortir pel defender molt be de preu en 160 euros homologats i amb enganxina correponent cada vidre, total 13 vidres del meu defender 110.
Empresa: badaglass
Localitat: badalona
Telefon: 935334503 686069774
Correu electronic:badaglass@hotmail.com.
mireu com a quedat.
Per cert ara falta possar alguna pegatina que altre, i la xapa del club, jejeje pero me fa cosa foradar-lo,no se que fer.
tampoc vull que entri aigua, a lo millor hi ha remaches impermiables????, no ho se. bueno ja veurem.
Que guapo judokabcn.
Mica en mica va agafant forma. En Pere deu estar molt content.
Potser els hi demanaré preu per el meu Disco; no crec que costi mes.
En quan a la xapa com es nota que es nou. Quan faci un parell d'anys que el tens ja veuras com no costa tant fer forats 🙂
salut
Si segur Landlover que no puja gaire mes jo crec que al contrari, si si el Pere esta super content, i jo igual i la Merche la meva dona es va aconstumant, cada cop ,millor a poc a poc va quedant xulissim, els forats suposso que li fare pero amb temps i aixos, la pena es que estic apunt amb la venda del santana, tambe es cert que tenin el defender no l'agafaria molt, la veritat, i aixis puc treure prestec i demanar alguns accesoris a paddock, aveure si surt rodo i el puc vendre aquesta setmana ve el seu nou propietari.
bueno si vols com es tant aprop de casa meva prengunto preus per a tu landlover pel teu discovery. bueno et deixo el meu numero que al nacional no te'l vaig demanar 606310907, vinga fins are.