Avisos
Vaciar todo

Tallers a Girona

14 Respuestas
4 Usuarios
0 Reactions
1,181 Visitas
(@M-Wurst)
Respuestas: 137
Topic starter  

Bones a tots,
En breu començo les modificacions al meu discovery i m agradaria saber si algu coneix algun  taller especialitzat en landrovers o 4x4 per la zona de Girona.
Moltes gracies!

JHD2
(@JHD2)
Respuestas: 99

Pots anar a veure 4x4 Girona, esta a la carretera de Girona a Cassa, just despres de Quart a l'Esquerra, es un taller tot de xapa pintat de colr blau, esta tot ples de Land-Rovers per fora. Jo hi compro moltes peçes, tenen molt bon tracte amb estanfi, i em sembla qu tenen bons preus.

ResponderCitar
(@rangeroger)
Respuestas: 23

Hola , molt bones jo et recomanu encara que esta a 25-30minuts de girona amb L'eix Temco Off road , jo hi he fet totes les modificacion del range si nesesitas mes informació pots contectar amb ells atarves de facebook o envian un mail.

Facebook :

Mail : temco.offroad.7@facebook.com
Telf : 938 81 12 26

Molta sort!

ResponderCitar
(@M-Wurst)
Topic starter  

Gracies! Conec els dos. El de Llambilles em cau aprop, temco cau bastant lluny, encara que hi he estat personalment i la veritat es que treballen de pm! Soc de la Bisbal.

ResponderCitar
(@neich)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 768

Hola,

Un altre al que pots anar és Julià Tech, a Celrà. Està davant del supermercat Dia. Et deixo una enllaç a google maps:

http://goo.gl/o5MJ2D

Jo conec al propietari del taller i és molt trempat. A més de mecànic és enginyer naval, ha tingut dos Discoveries (i em penso que un defender) i en sap molt d'homologacions.

ResponderCitar
(@M-Wurst)
Topic starter  

Perfecte! Hi passo practicament a diari pel davant. Mi paro a veure que tal. Gracies!

ResponderCitar
(@cooper_morris)
Respuestas: 380

Jo haig de dir que el porto amb l´Alex a 4x4 Girona... i la veritat,,, cap queixa... més aviat al contrari,,, algun que altre euro extra m´ha estalviat...

ResponderCitar
 awe
(@awe)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2280

Jo haig de dir que el porto amb l´Alex a 4x4 Girona... i la veritat,,, cap queixa... més aviat al contrari,,, algun que altre euro extra m´ha estalviat...

+1. Coneix els LR de memòria, del tort i del dret, de la A a la Z.

ResponderCitar
(@M-Wurst)
Topic starter  

Moltissimes gracies pels comentaris. Tinc la sort que a prop de casa en tinc dos, el de Llambilles i el de Celra!

ResponderCitar
(@victor_rr86)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 178

Hola

Cooper morris cap on cau l,alex 4x4??

Gracies!!!

ResponderCitar
(@neich)
Iniciado en LR Socio

M-Wurst, avui he vist un Disco del mateix color que el teu al taller de Celrà. Però no sé si és el teu perquè m'ha semblat que porta més pegatines que en les fotos que vas posar. I el que he vist sembla una mica més aixecat ... 😉

És el teu ?

ResponderCitar
(@neich)
Iniciado en LR Socio

Hola

Cooper morris cap on cau l,alex 4x4??

Gracies!!!

Jo diria que és aquest:

Google Maps: 4x4 Girona

ResponderCitar
(@M-Wurst)
Topic starter  

M-Wurst, avui he vist un Disco del mateix color que el teu al taller de Celrà. Però no sé si és el teu perquè m'ha semblat que porta més pegatines que en les fotos que vas posar. I el que he vist sembla una mica més aixecat ... 😉

És el teu ?

Jajaja mes voldria! Jo tambe el vaig veure el dimarts! Encara no hi he contactat. Estic esperant en cobrar unes coses. El que no tinc clar encara es a quin taller el portare.
SAlut!

ResponderCitar
(@victor_rr86)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 178

Ok llambilles jeje gracies!

ResponderCitar
Compartir: