Avisos
Vaciar todo

Taga, Costabona

4 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
659 Visitas
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974
Topic starter  

Ara que ha caigut neu m’agradaria anar a trepitjar-la una mica ¿Algú sap (en JordiLR de saber-ho) si la pista des de Ogassa fins à Bruguera passant per el Taga esta transitable? ¿I la del Costabona, de Espinavell a Setcases?
Salud
Josep

(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Doncs ara mateix no sabria dir-ho, deixa'm mirar ja que demà al matí quan surti de treballar he d'anar a Ribes i pensava passar per la pista del Taga, pero amb la nevada d'ahir no ho veig clar ja que vaig amb cotxe petit. Pel que es veu des del poble neu segur que n'hi ha i amb un Land Rover no crec que tinguis massa problemes, com a molt amb compte a la darrera pujada (des d'Ogassa cap a Bruguera) fins al refugi de St.Jordi que acostuma a estar glaçada.
Per la zona de Camprodón ho veig més complicat ja que pel que va sortir a les noticies (rescat de dos excursionistes) per la zona ha d'haber-hi un bon tou de neu.

De tota manera, si no em quedo atrapat a la neu, demà portaré la informació del trànsit de primera mà.

Depenent del dia que pugis ja saps on sóc si vols companyia o encara que sigui xerrar una estona.

Salutacions

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974
Topic starter  

Gracies Jordi per l’informació,
T’he nombrat perquè crec que ets el millor candidat per saber com està la zona.
Soc des de xaval un incondicional de Camprodon i el seu entorn, en canvi la pista de Ogassa à Bruguera la vaig descobrir gracies a tu, gracies a aquell dia que et vaig dur la baca per el  Discovery que et vaig vendre (....sembla que vas canviar el Disco per un RRC de benzina) llavors vaig descobrir aquell poblet tant bonic damunt de St Joan on vius.
Desprès  vaig tornar à Ogassa amb la dona i varem fer tota la pista i li va encantar el paisatge i a mi  també....i varem tornar-hi.... i un altre.
L’últim cop que vaig fer la pista, vaig passar sense parar a Ogassa, perquè ja a mig mati hi havia un autocar de jubilats amb musica “paxanguera”  al carrer i ballant al mig del carrer a cop de porró....

Es una sort viure en aquest entorn...
Per cert ¿ ja no hi aura mes trobades de Lands classics a Ogassa?
Salutacions

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

Bé doncs jo no m'arriscaria a passar-hi tot sol, el vessant nord del Taga (Bruguera, Ribes de Freser) es veu força ple de neu, suposo que durant el cap de setmana entre el bon temps y la gent que hi passará quedarà força practicable, pero vist ara no ho aconsellaria.
He parlat amb un company de Camprodón i la zona de Setcases-Espinavell també pot estar força nevada.
Una alternativa podria ser la pista des d'Ogassa fins a Camprodón, doncs al tocar-hi més sol i haber-hi algunes cases pot estar força transitable.

Correcte, vaig canviar el disco per un RRC V8 que mica en mica va recuperant la juventut, i les trobades de Land Clàssics per ara s'han anat fent cada any, el que passa es que ja fa un parell d'anys que em vaig desconectar perque em falta temps.

Salutacions

ResponderCitar
Compartir: