Forum
sortideta - costellada
Bones, juntament amb el company Miquel estem montant una sortideta pel porxim cap de setmana. (el 13-14 d'abril).
El pla seria:
- Trobans el dissabte despres de dina per la zona de vandellós (tarragona).
-Realitza una ruta per la zona on diuen que te una dificultat mitja-alta però per on el meu discovery de seria ha passat (la dificultat deu ser per les altres marques..... jajaja)
-Arribans fins a Móra d'Ebre per pistes per sopa i passa la nit a una masia que tinc on hi ha labavo, algo d'electricitat, etc (esta acondicionada), amb tendes de camping (a la masia no hi cabem tots).
- Diumenge, segons l'hora que ens llevessim, fer una altra ruta per la zona fins el mig dia que tornariem a la masia per fer-nos una costellada o si us embla interesant una clotxa (plat típic e la ribera d'ebre que consisteix en mig pa de pagés, arengada (sardina de casco), seba, tomaca i all tot fet al caliu) Com valtros vulgueu.
-Una altra possibilitat que tindriem pel diumenge fora anar fins a un circuit de 4x4 que tenim aqui al poble, com vulgueu, es pot demana a l'ajuntament.
Lo que si es que el dimecres vinent hauria de saber els que veniu per poder anar a encomana la teca i el veure del dina i de la nit.
El sopa del dissabte jo el deixaria "lliure", que cadascú es porti.
En quant al tema econòmic, doncs al anar a compra aguardare tiquets i ho dividim entre els que siguem.
Ja se que es molt ràpid pero, es una sortida que fa temps que tenim prevista i fins ara no n'ha sortit l'oportunitat.
Ah, crec que com a molt 8-10 cotxes.
Llista:
- Pessols - 1
- Miquel - 2 (suposo)
- Ivan - 2 (patrolo, pero el necessitem, que es qui possa per crema, jaja)
-
Jajaja Que mamón! Ho véns més be per aquí que a mi! jajaja
Miraré de convéncer el company Abel (que jo estic de Rodriguesss fins el 2015), i si puc portaré els amics nipons, per si el patrolo no cremés prou be!
Vinga va! I si queden calçots no els podrem coure o que?? C..ll..ns que ens faltarà temps! Ambaparà!
Mos fotrem una clotxa que no se la saltarà ni un galgo!
- Pessols - 1
- Miquel - 2 (en principi si)
- Ivan - 2
Apali! Salut!
Mik
Modifico que el company habitual no pot venir aquell dia. Encara no se dels companys Japos, ja els tindré en compte:
- Pessols - 1 cotxe - 1 persona
- Miquel - 1 - 1 persona
- Ivan - 1 - 2 persones
Salut!
- Pessols - 1 cotxe - 1 persona
- Miquel - 1 - 1 persona
- Ivan - 1 - 2 persones
- Adri - 1 - 2 persones
-
-
Ningu més????
Crec que coincideix amb aquesta sortida al Montseny, i molts "urbanites" es quedaran per casa.
A veure si algú més s'anima, però que no siguin molts, que si no no hi cabrem!
Salut!
nanus!!!! aixo te una pintorra de la ostia. Per aquest cap de setmana esta la cosa fotuda........com puji al poble i no fitxi a casa, la mare em deshereda de cop!!!!! ;D ;D
Esperem a proximes trobades!!!!
Saluttt
Au va!
Ja tenim la primera excusa!! jajaja
Mos fotre la teva mistela a la nostra salut!!
Apali!
Un abraç
Mik
Evidentment, si hi ha algu que vulgui/pigui venir un sol dia, tambe sera benvingut!!!!
Ja ja......pero esta complicada aquest finde......dissabte calçotada i diumenge a passar la desbroçadora i abonar el terreny......per lo que no crec que me quedi mes temps...... ::)
Un altre dia miro de venir, i aixi probo ja lo Range nou !!!
Salutttt
Aquest cap de setmana el provaries millor, que el pessols coneix uns racons molt potens!!
Jo m'ho pensaria, jejeje
Que s'ha de portar?
Tinc "petites pèrdues" per l'eje de radere, a veure si acabo el cap de setmana i ho reparo (segurament serà algun reten).
Ja s'acosta el dia! Hauré de dormir al cotxe, que no tinc tenda de campanya, em va massa la bona vida...
Salut!
MIk