Forum
Sortida Solidària a l'IMPENETRABLE
Hola amics.
Fa temps us vaig enviar un post en el que us explicava les tasques humanitàries que duien a terme al Land Rover Club Argentina (amb qui tinc un estret lligam, des de fa molts anys)
Aquestes tasques són dutes a terme de manera totalment desinteressada per membres del Club a llocs recòndits, a on no arriba l'ajut del govern i que es troben en situacions gairebé infrahumanes (similars al sahel africà, encara que sembli impossible). Alguns recordareu les fotos que us vaig posar l'altre cop i que corprenien, tan sols en veure-les.
Ara, no fa gaire n'han fet una altra (es pot dir que uns o altres, durant tot l'any, sempre n'estan fent). De vegades són cap als grans altiplans andins. Aquest cop ha sigut cap a l'IMPENETRABLE (tant sols el nom pot donar-vos una idea)
Durant un temps previ s'estan posant en contacte, a través el Foro, per veure qui pot afegir-se per formar un grup i dur tot allò que pot ser necessari allà a on vagin (tothom col•labora amb allò que té o pot) per dur una mica d'ajut a aquella gent, tant deixada de la mà de Déu.
En aquesta ocasió han dut material per a un dels desvalguts hospitals de la zona, bicicletes recollides i donades per tothom per als nens del lloc i, amb diversos oftalmòlegs de la Universitat de La Plata (que també són del Club) els han fet unes revisions de la vista.
(si recordeu, a l'anterior post que us vaig posar, us mostrava com vivien a les zones d'altura andines, sense ni tan sols llenya per poder-se escalfar a l'hivern i els nens havien d'anar caminant durant hores per tal d'arribar a l'escola. En aquella ocasió els van arreglar l'escola, la van pintar, van arreglar unes finestres fetes malbé i que no tancaven bé, els van posar plaques per que puguessin gaudir d'electricitat i moltes més coses ...)