Sortida dissabte 14...

Avisos
Vaciar todo

Sortida dissabte 14-1-2012

58 Respuestas
9 Usuarios
0 Reactions
4,180 Visitas
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957
Topic starter  

Bones, tal i com hem comentat en un altre tema en fem un de nou per discutir la possibilitat de sortida del dissabte 12.

Deiem de sortir per la zona del Montnegre i Corredor per la proximitat a més possibles assistents.

La meva idea seria quedar aviat al matí 8:30-9:00 i cap al migdia tornar cap a casa.

No tinc cap ruta de la zona, fa molt de temps que no hi vaig, i la majoria de camins que em venen a la memòria son de nivell Qasqai. 😉 I si no recordo malament, la zona (més o menys) entre Argentona i el Santuari del Corredor està asfaltada.

Si us va millor altres llocs, o altres horaris, proposeu. Per mi mentre no sigui molt lluny ja m'està bé.

Vinga, animeu-vos que queda poc!

Salutacions.

(@martiland)
Respuestas: 217

Hola a tots io tinc que traballa de tardas aquet fi de setmana i alas
12 tinc que dina i tenim qualsevol prubema llavors que.
Pro la zona del montnegre esta molt vigilada si vas sol encara lo que
esta molt be es Vilar fins a lloret a surti al circuit de 4x4 dels de Lloret
que ara nose com es della aquesta colla

Salutacions    MARTI

ResponderCitar
(@man-dril)
Topic starter  

Doncs tens raó, sí que està força vigilada aquella zona, no hi havia caigut. La zona del vilar-lloret no la conec però ja em sembla bé. No sé si serà massa lluny per en Judokabcn...

També podries venir i retirar-te abans.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Jo ho tindré que negociar amb la senyora, i potser el Croqueta també vindria.

Per cert MAN-DRIL, si de cas, millor el dissabte 14 de gener.  :thefinger:  😉

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)
Respuestas: 206

jo conec força bé la zona del Vilar. Hi ha zones senzilles, per fer amb un turisme, i zones més complicades on no passes amb un Freelander. Jo us podria acompanyar una estoneta, per indicar-vos camins, però se m'acaba un termini per presentar papers el mateix dia 14 i no em puc distreure gaire.

ResponderCitar
(@man-dril)
Topic starter  

Tens raó GASSMAN és el dissabte 14  😛

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

Hola buenas companys, jo si que vindre, pero hem de concretar un puesto de sortida Per trobarnos el vilar que queda per la part del interior de lloret.
Deixo el numero i sis cinc tres set nou sis cuatre u dos.
Vinga que portarem entrapa o coneixeu algún puesto per Esmorçar

ResponderCitar
(@alex discovery)
Respuestas: 187

hola a todos,a mi me gustaria asistir pero tengo que colocar los faros nuevos y barometro de presion del turbo al disco si me da tiempo de colocarlo todo el viernes si que me gustaria venir ya os dire algo pero por menos que pueda me apunto ya especificareis donde quedar un saludo

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)

Con vuestro permiso, os hago mi propuesta. Como he dicho antes, no podré acompañaros en la salida, pero sí quiero quedar con vosotros y por lo menos conocernos personalmente. Os puedo llevar a la zona y mostraros algunos sectores por donde ir y a partir de ahí, vosotros mismos, que lamentablemente, me tendré que volver al trabajo. Un sitio fácil para quedar es la intersección del camino del Vilar/Sant Daniel con la rotonda de la autopista C32. Me explico: la última salida de la autopista es la de Blanes, que da a una rotonda en la carretera que va de Tordera a Blanes. Esta rotonda tiene 4 salidas: una a Tordera, una a Barcelona (por la autopista), una a Blanes y la última al Vilar/urbanización Sant Daniel, que es la que hay que tomar. Si os parece bien, podemos quedar allí, que avanzando unos 50 m hay espacio para parar sin entorpecer el tráfico.

ResponderCitar
(@judokabcn)

Hola me parece bien, la verdad es un buen sitio yo he estado no hace mucho con el Land Rover por ahí dos veces para recoger falta concretar hora. Yo Tinc ben be una hora i algo de cami.

ResponderCitar
(@man-dril)
Topic starter  

Judokabcn, proposa tu l'hora, que ets qui ve de més lluny. El lloc em sembla bastant be. Dema intentare posar un planol ja que avui ens hem quedat sense llum al barri i des del mobil no ho se fer.
Alex discovery, espero que consigas tenerlo para el sábado.
Saludos

ResponderCitar
(@judokabcn)

Hola bona nit bueno supuso que podré sortir a les 07:15 o 20 i arribar cap 08:40.
Mes o menys bueno aveure jo com dius tu man-dril tindre de tornar mes d'hora Per. La familia que no tingui entretemps amb la dona jejeje.

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

bones,

si tot va bé jo també vindré!!

ResponderCitar
(@Danidisco)
Respuestas: 136

Yo igual me apunto tambien aunque tambien me pilla lejos, soy de rubi. haver si pofeis poner mas info  . un saludo 😉

ResponderCitar
 Peyo
(@Peyo)

El punto de encuentro tiene las coordenadas N 41º 41' 49.07" E 2º 45' 15.92", metro arriba, metro abajo. Estaré allí sobre las 8.30h con un Discovery 300 verde. Aparte de los caminos de esta zona, si queréis os podré indicar el camino que hice el jueves pasado con mi amigo Jordi, en el que tuvimos que emplearnos a fondo. Está a unos 5 km en línea recta y no se lo recomiendo a quien no quiera rayar el coche, a quien no lleve neumáticos apropiados ni a quien no quiera arriesgarse a acabar con algún pequeño desperfecto. Imprescindibles eslingas y grilletes.

ResponderCitar
Página 1 / 4
Compartir: