Forum
Missatge esborrat per el moderador.
fasterkiko, en aquest mateix post ja et vaig advertir un altre vegada per el mateix motiu i no et vaig amonestar oficialment per ser la primera vegada.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=79672.msg723471#msg723471
Sentint-ho molt però aquesta vegada ho tinc que fer.
A petició d'un soci, i regint-me per l'apartat 3.1 de les normes generals del foro del CLRTTE ("no se permitirá el uso de lenguaje malsonante ni irrespetuoso") procedeixo a esborrar el contingut del missatge.
Torno a recordar que per aquí hi poden haver companys Landroveros que ells mateixos, o els seus familiars, poden ser policies locals, guàrdies civils, mossos d'esquadra, o de qualsevol altre cos de seguretat nacional, i es mereixen tot el nostre respecte.
Carles (GASSMAN)
No vaig veure l'advertència anterior.
No era la meva intenció ofendre ningú. Si és així demano disculpes.
Bona tarda:
Sóc Landriver, reconeíxer que la ruta va ser maca, pero molt més l´ambient i la gent amb qui la meva familia i jo la vam compartir.
No cal dir que amb la quantitat de cotxes que vam participar no hagues pogut sortir mijor, felicitacions.
Com sempre, lo mijor pel final, el pic negre.
Un plaer i fins la próxima.
Quan pogui penjaré fotos.
Bona tarda amics, la veritat es que sense l'amic Miquel no se si m'hagués sortit, gràcies Miquel!!!! Vull agrair que compartissim un dia tan gran i amb un ambient i companyerisme immillorable , la veritat i de tot cor (TD5) dono gracies a tots de ser una gent tan gran
Aqui algunes fotos del grup
La veritat es que las pujaria totes però seria infinit el post, Gracies a Tots i espero disfrutar de la vostra companyia en properes sortides
Buenas noches, felicitar y agradecer a partes iguales a todos por lo bien que lo pasamos y lo bien organizado que estaba todo.
Por otro lado quiero agradecer particularmente a Miguel que nos estuviese esperando el domingo tras la averia del enfriador, que al final no pudo ser por que el discovery nos dejo tirado antes de llegar a su taller. Muchas gracias Miguel.
Que para eso estamos, jolín! :happy2: :snorting: :color: :color: :color: :color: :toothy9:
Solo espero que sea la primera de muchas… Y me acuerdo de alguien que dijo que esta salida podria ser PERIODICA? Y que podria durar DOS DÍAS???
Aquí, cuando no la liamos, la liamos gorda!
Un abrazo a todos los participantes. Nos lo pasamos pipa!!
Edito:
Este vídeo es de otro encuentro, el de los contrabandistes aun espero vídeos que me faltan!
Disculpad!
Un primer aperitiu del vídeo que estic comenant a preparar de la trobada:
A gaudir-lo!
No se puede ver desde el teléfono :'(:'(
Es un tema de derechos de autor. Se tiene que provar pasadas unas horas, y si no, se ve que no se puede hacer nada! (a parte de cambiar la música de fondo).
Creo que en el ordenador se puede ver.
Seguiremos atentos.
Un saludo
Es que este aun no está hecho, me equivoqué de hilo!
Albert en va preparar un q ja farem córrer. No tardarem gaire!
Salut!
Sent from my bq Aquaris 5 using Tapatalk
Aquí el Vídeo que ha preparado el amigo Albert, todo un Trabajo a agradecer por su dedicación
Gracias Albert
Muy guapo el video y una gran currada.
Solo nos falto la nieve para bordarlo ( por 7 dias), bueno la excusa para repetir
Hola Joan gràcies pels comentaris la veritat es que si que m'he fotut una currada que no gaire, vaig estar mes de 4 dies per fer-lo el treball mes tediós és el de les matrícules, ja que s'ha de fer fotograma a fotograma i acabes amb uns ulls com unes taronjes de tant fixar la vista a l'ordinador.
Gràcies Olivita el teu disco "roncaba" molt potent al passar pel bassal ultim.
A veure quan ho tornem a repetir això.
Moltes gràcies per compartir el video. M'ha agradat molt.
Mensaje enviado desde un teléfono móvil.