Forum
SOPAR O DINAR DE NADAL
Sí... ja ho sé... molts de vosaltres encara sospireu recordant els "xiringuitos" de platja i aquella barreja d'olor a paella i crema bronzejadora. D'altres encara us esteu recuperant de la sobredosi de panellets, castanyes, i moniatos dels darrers dies, i d'altres esteu emparrats en recurrentment superar els límits dels "tres amigos" a la mínima ocasió que es presenti (i no em refereixo als coneguts ABS/TC/HTC, sinó als coneguts colesterol, hipertensió i triglicèrids) :thefinger:
Família, això és un no parar... i ja tenim els Nadals aquí a la cantonada. ::)
Obro aquest post per començar a buscar dates i lloc.
- El primer que tindríem que decidir és: ¿Fem un sopar de "dijueves" tradicional, o bé ho passem a un dinar de diumenge perquè les nostres santes i la canalla també puguin venir?
- En segon lloc, tindríem que proposar llocs on hi hagi aparcament de sobres per tot el parc mòbil, que ens preparessin un menú de preu tancat, i que no ens fotin la clavada del segle aprofitant l'avinentesa.
Començo jo les propostes. En el meu cas potser em faria més gràcia de trobar-nos en un diumenge familiar. Pot venir tota la família, i ens podem ajuntar amb companys que venen de més lluny i que normalment els "dijueves" se'ls hi fan de mal venir. En tal de plegar a mitja tarda, tothom podrà tornar a casa sense presses, per banyar a la mainada, fer que facin els deures, planxar-nos la camisa de l'endemà, etc.
El lloc m'és indiferent, però una bona opció seria un Restaurant de bufet lliure o bé un Wok d'aquells que han proliferat en alguns polígons, per allò de tenir aparcament sobrat per les nostres màquines.
¡¡¡Apa senyors i senyores, deixeu una estona el Wassap i digueu la vostra en el foro "vintage" perquè s'hi pugui apuntar el màxim de gent possible!!!
Carles (GASSMAN)
Hola... en mi pueblo , Sant Andreu de la barca hay dos posibles opciones para lo que comenta el amigo GASSMAN...las dos con amplio parquing,son en un poligono,uno es un wook chino bufeet libre y otro es un restaurante con capacidad de 130 personas que podria hacer un menu a nuestra medida , si quereis , pregunto precios y menus, pero creo que deberiamos saber cuanta gente seriamos lo primero de todo.
En mi caso seriamos dos comensales.
Saludos.
Com no podía ser d'una altre manera jo m'apunto.
Cercare algún puesto per que tinguem mes posibilitats, encara que aquí a bcn estará difícil trobar-lo.
En quant a si sopar de dijous o dinar de diumenge... com que la meua dona no pot venir ni a una cosa ni a l'altre... me es indiferent.
En quant a la gent que pot venir, per anar demanant preus i tal, crec que la vegada que hem sigut mes hi erem uns 50 amb canalla i tot, no?
Hola
A mi personalment m'agrada molt la idea de un dinar, en un lloc tipus masia al camp.
Així podríem anar amb els Land Rovers i seria una autentica trobada CLRTTE.
En principi si es decideix fer el dinar jo i la família ens afegim.
Seriem 2 adults i 2 nenes.
Salutacions
Estaré atent, per que m'agradaria venir, xo soc fora una dies...
No convindria primer proposar data?
Hola
A mi personalment m'agrada molt la idea de un dinar, en un lloc tipus masia al camp.
Així podríem anar amb els Land Rovers i seria una autentica trobada CLRTTE.En principi si es decideix fer el dinar jo i la família ens afegim.
Seriem 2 adults i 2 nenes.
Salutacions
Jo també ho veig interessant en un format així!
Conteu amb 2 mes si quadra a l'agenda!
Nosaltres 3 tambe ens agraderia venir, si es fa en un diumenge.
Podem veure quanta gent s'apunta i de on, i a partir d'aqui buscar un punt mitg.
Salut i força tracció
bones,
posats a triar, jo prefereixo un dinar, però el que es decideixi m'estarà bé. el que si que seria bo es de començar a mirar dates.
vinga que això ja està aquí!!
Eeepp!!
Com esteu companys??? Jo si fem un dinar millor...si ho fem en dijueves em va francament molt malament, però intentaria pasar-hi, si menys no saludar-vos i fer alló de felicitar les festes...etc.
Vinga a veure si em posso al dia...
Apa Siau !!
Eeeeep! Proposta tipus.. http://lacalma.net/ poder es podria preguntar aquí! Al montseny, entorn acorde amb els cotxes ;P
Eeeeep! Proposta tipus.. http://lacalma.net/ poder es podria preguntar aquí! Al montseny, entorn acorde amb els cotxes ;P
Hola
Jo el lloc i el preu que ha propossat el company Ullfoll ho veig molt bé. :thumbsup:
http://lacalma.net/el-bellver/menu/
Salutacions
La seva web diu aixo:
GRUPS
Dins o fora l'horari habitual, truca'ns per adaptar-nos a la teva celebració, event, exclusivitat, ....
(dinars de dilluns a divendres, i sopars de qualsevol dia: mínim 10 adults, i amb 7 dies d'antel.lació per logística (menys els sopars d'Estiu, que independenment del número de gent, només necessitem la Reserva).
Els hi he enviat un mail, no responen al telefon... a vore que diuen
A Cercs hi ha el Hotel el Jou que es pot dinar i tenen un circuit off road privat, preguntare preus i menu.
Zona d'aparcament sense problemes, i altres activitats.