SOPAR O DINAR DE NA...

Avisos
Vaciar todo

SOPAR O DINAR DE NADAL

127 Respuestas
20 Usuarios
0 Reactions
9,605 Visitas
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721
Topic starter  

Sí... ja ho sé... molts de vosaltres encara sospireu recordant els "xiringuitos" de platja i aquella barreja d'olor a paella i crema bronzejadora. D'altres encara us esteu recuperant de la sobredosi de panellets, castanyes, i moniatos dels darrers dies, i d'altres esteu emparrats en recurrentment superar els límits dels "tres amigos" a la mínima ocasió que es presenti (i no em refereixo als coneguts ABS/TC/HTC, sinó als coneguts colesterol, hipertensió i triglicèrids)  :thefinger:

Família, això és un no parar... i ja tenim els Nadals aquí a la cantonada.  ::)

Obro aquest post per començar a buscar dates i lloc.

- El primer que tindríem que decidir és: ¿Fem un sopar de "dijueves" tradicional, o bé ho passem a un dinar de diumenge perquè les nostres santes i la canalla també puguin venir?

- En segon lloc, tindríem que proposar llocs on hi hagi aparcament de sobres per tot el parc mòbil, que ens preparessin un menú de preu tancat, i que no ens fotin la clavada del segle aprofitant l'avinentesa.

Començo jo les propostes. En el meu cas potser em faria més gràcia de trobar-nos en un diumenge familiar. Pot venir tota la família, i ens podem ajuntar amb companys que venen de més lluny i que normalment els "dijueves" se'ls hi fan de mal venir. En tal de plegar a mitja tarda, tothom podrà tornar a casa sense presses, per banyar a la mainada, fer que facin els deures, planxar-nos la camisa de l'endemà, etc.

El lloc m'és indiferent, però una bona opció seria un Restaurant de bufet lliure o bé un Wok d'aquells que han proliferat en alguns polígons, per allò de tenir aparcament sobrat per les nostres màquines.

¡¡¡Apa senyors i senyores, deixeu una estona el Wassap i digueu la vostra en el foro "vintage" perquè s'hi pugui apuntar el màxim de gent possible!!!

Carles (GASSMAN)

(@santa6)
Respuestas: 273

Hola... en mi pueblo , Sant Andreu de la barca hay dos posibles opciones para lo que comenta el amigo GASSMAN...las dos con amplio parquing,son en un poligono,uno es un wook chino bufeet libre y otro es un restaurante con capacidad de  130 personas que podria hacer un menu a nuestra medida , si quereis , pregunto precios y menus, pero creo que deberiamos saber cuanta gente seriamos lo primero de todo.
En mi caso seriamos dos comensales.
Saludos.

ResponderCitar
(@olivita)
Iniciado en LR Socio
Respuestas: 303

En principio yo me apunto 2 personas

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Com no podía ser d'una altre manera jo m'apunto.

Cercare algún puesto per que tinguem mes posibilitats, encara que aquí a bcn estará difícil trobar-lo.

En quant a si sopar de dijous o dinar de diumenge... com que la meua dona no pot venir ni a una cosa ni a l'altre... me es indiferent.

En quant a la gent que pot venir, per anar demanant preus i tal, crec que la vegada que hem sigut mes hi erem uns 50 amb canalla i tot, no?

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Hola

A mi personalment m'agrada molt la idea de un dinar, en un lloc tipus masia al camp.
Així podríem anar amb els Land Rovers i seria una autentica trobada CLRTTE.

En principi si es decideix fer el dinar jo i la família ens afegim.

Seriem 2 adults i 2 nenes.

Salutacions

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Estaré atent, per que m'agradaria venir, xo soc fora una dies...

No convindria primer proposar data?

ResponderCitar
(@ullfoll)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 183

Hola

A mi personalment m'agrada molt la idea de un dinar, en un lloc tipus masia al camp.
Així podríem anar amb els Land Rovers i seria una autentica trobada CLRTTE.

En principi si es decideix fer el dinar jo i la família ens afegim.

Seriem 2 adults i 2 nenes.

Salutacions

Jo també ho veig interessant en un format així!
Conteu amb 2 mes si quadra a l'agenda!

ResponderCitar
(@defendermaniac)
Respuestas: 272

Nosaltres 3 tambe ens agraderia venir, si es fa en un diumenge.

Podem veure quanta gent s'apunta i de on, i a partir d'aqui buscar un punt mitg.

Salut i força tracció

ResponderCitar
(@jordi-td5)
Respuestas: 955

bones,

posats a triar, jo prefereixo un dinar, però el que es decideixi m'estarà bé. el que si que seria bo es de començar a mirar dates.

vinga que això ja està aquí!!

ResponderCitar
(@Apa Siau)
Respuestas: 426

Eeepp!!

Com esteu companys??? Jo si fem un dinar millor...si ho fem en dijueves em va francament molt malament, però  intentaria pasar-hi, si menys no saludar-vos i fer alló de felicitar les festes...etc.

Vinga a veure si em posso al dia...

Apa Siau !!

ResponderCitar
(@ullfoll)
Respuestas: 183

Eeeeep! Proposta tipus.. http://lacalma.net/ poder es podria preguntar aquí! Al montseny, entorn acorde amb els cotxes ;P

ResponderCitar
(@SNAIL 88)
Respuestas: 362

Eeeeep! Proposta tipus.. http://lacalma.net/ poder es podria preguntar aquí! Al montseny, entorn acorde amb els cotxes ;P

Hola

Jo el lloc i el preu que ha propossat el company Ullfoll ho veig molt bé.  :thumbsup:

http://lacalma.net/el-bellver/menu/

Salutacions

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

La seva web diu aixo:

GRUPS

Dins o fora l'horari habitual, truca'ns per adaptar-nos a la teva celebració, event, exclusivitat, ....
(dinars de dilluns a divendres, i sopars de qualsevol dia: mínim 10 adults, i amb 7 dies d'antel.lació per logística (menys els sopars d'Estiu, que independenment del número de gent, només necessitem la Reserva).

Els hi he enviat un mail, no responen al telefon... a vore que diuen

ResponderCitar
Albertorubi
(@albertorubi)
Respuestas: 297

Dons el lloc te bona pinta i lloc per aparcar, ja s'ha dit data?

ResponderCitar
(@etxivi)
Respuestas: 410

A Cercs hi ha el Hotel el Jou que es pot dinar i tenen un circuit off road privat, preguntare preus i menu.
Zona d'aparcament sense problemes, i altres activitats.

ResponderCitar
Página 1 / 9
Compartir: