Forum
sopar dissabte nit a badalona dia 01 de febrer i ruta nocturna barcelones nord
hola com l'anterior data no va anar molt be a la gent, possem de nou data per aquest dissabte dia 01/02/2014.
Lloc de trobada a badalona al carrer santiago numero 10 local allá estaré jo perque qui vingui pugui aparcar, al meu local.
el bar es diu Can gallego, al carretera antiga de valencia cantonada carrer Jerusalem, vinga nois animeu vos!!!!
Despres del sopar circuit amb una bassa d'aigua i trialeres amb fang. despres ruta nocturna pel maresme, per cert les begudes van a carrec meu que va ser el meu aniversari.
començo la llista.
1.- Judoka bcn 2 adults i dos nens
Hola nois gracies per vindre,van sopar molt be, i va estar força entretingut el circuit i la bassa d'aigua molt maca, per la proximà farem una de dia amb dinar inclòs per els voltants, de la ruta podriem fer una paelleta hi ha un merendero per cuinarla nosaltres, bueno nois bona tarde, hi estem en contacte.
M'agrada!
El album de fotos, a veure si funciona
http://landrover.miquelcastro.net/index.php?/category/1
Felicitats judokabcn per l'iniciativa. El més important a fer bullir l'olla i que els nostres LR sempre estiguin plens de fang!!! ;D 😉
A veure si nosaltres podem esgarrapar una mica de temps a les obligacions laborals/familiars i podem fer alguna escapadeta, que el meu Defender està massa blanc. :-[
Carles (GASSMAN)