Forum
Seients defender
Hola a tot el club català.
Sóc nou en aquest fòrum, i estic buscant si algú té els 4 seients del darrera d'un defender 110 td5.
Algú em podria ajudar, o dir-me a on els puc aconseguir?
Moltes gràcies!
Benvingut al fòrum...Pel que fa al que demanes , potser seria millor que et passessis per la zona de Compra/Venda i posessis un anunci que segur que algú et pot ajudar.
Una salutació.
Bienvenido al foro...Con respecto a lo que pides , quizás seria mejor que te pasases por la zona de Compra/Venta y pusieses un anuncio que seguro que alguien te puede ayudar.
Un saludo
Ok, moltes gràcies!
Em sembla que també ho vaig escriure a l'apartat Compro, si no recordo malament, el dia k em vaig registrar.
Però bé, seguiré buscant.
Moltes gràcies!
Miksi, jo els tinc complerts, amb les barres i els cinturons.
Quan estàs disposat a pagar?
Hola Joant!
Doncs mira, jo buscant per aquí al club he vist que hi ha gent de madrid i voltants, que en demana un 100 i un altre 120, jo més o menys em moc per aquest preu. Per cert, jo les barres les hi tinc, o sigui que seria els 4 seients i els cinturons, però si m'ho he de quedar tot no passa res.
Ja em diràs el què?
Per cert si tinguéssis una fotografia per veure l'estat en què estan i tal, tu agraïria.
Moltes gràcies per respondre!
Si els trobas per aquests preus que dius, no t'ho pensis i comprals.
Pensa que cada un d'aquests seients a LR val mes de 600€
Jo els vaig treure i empaquetar (estan nous) perque no els utilitzo, però els vaig guardar en previsió de que quan vulgui vendre el cotxe tornarlos a posar.
Pero clar vendrels per aquest preu que dius i que dintre d'un o dos anys n'hagui de pagar 2500 si els vull tornar a posar.
Es completament cert...
El seients nous costen 600 +iva mès barres com 140 +iva (les dues) i després els cinturons que això ja no recordo... jo els vaig pagar a la LR... 🙁
Per això depent molt el preu si son nous, semi nous o de "desgüace"... 😉
Cito a Joant: Pero clar vendrels per aquest preu que dius i que dintre d'un o dos anys n'hagui de pagar 2500 si els vull tornar a posar.
2500...euros a la LR?? et quedes curt, no els venguis ... imaginat que despres has de vendre el Defender...
Salut.