Forum
salutacions desde st quirze de besora
Hola companys!
Ja vaig pasar per el foro general,ara ja tocaba pasar per aqui..!
Soc en David Barcelo de Sant quirze de besora,osona,soc del 76 i fan incondicional dels 4x4 i dels rallies.
Per les meves mans ja han passat una quants,alguns millors que d'altres.
actualment tinc un rrc 200 que vaig endressant cuán puc....aixo ja costa mes.
Actualment trebatllo de mecanic en un taller pero tambe he estat bastant de temps en una empresa de viatges amb vehicles(4x4,autocaravanes,motos etc...)per tant si algu necesita alguna info intentaré ajudar.
M'agradaria coneixer a gent de per aqui per fer alguna sortida o viatge,he vist que abrí fent coses,espero poder apuntarme a alguna en breu.
Salut I benzina a tothom... ;D
Sigues molt benvingut Barcelo!
Aquest és un terreny adobat pels que han estat involucrats en activitats a motor, per lo que mala cosa has fet de dir-ho tant obertament!
Passa i acomoda't, que si et va el 4x4 i els Land Rovers no et voldràs moure!
Una salutació
Miquerl
Benvingut Barcelo,
De ben segur que per aquí trobes un munt de coneixements i experiències per mantenir, reparar, i modificar el teu RRC amb les màximes garanties. A més, descobriràs que tens forces companys al teu voltant amb les mateixes aficions/passions. Segur que tindrem ocasió de coincidir per a poder anar plegats a sortides, trobades, etc. Per exemple, per els voltants de Vic s’organitza el campionat de Catalunya de trial 4x4 i som uns quants que ens hi trobem a cada prova, la majoria coma espectadors i alguns com a participants.
Bé, felicitats per entrar a formar part d’aquest grup de bojos per la mecànica tipus MacGyver, les constants fuites d’oli, i unes immenses ganes d’aventura. ;D 😉
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), als peus del Montseny.
Carles (GASSMAN)
Benvingut homònim! Ummmm, de Sant Quirze de Besora... Deus tindre trillats els camins que duen al Santuari dels Munts, la zona del castell de Montesquiu... ¡Quines vistes, noi!
Com bé tan dit, acomodat i no facis escarafalls a cap trovada (amb o sense LR) que segur que t'ho passaràs bé.
Per al C.L.R.T.T.E., David (Mr. Croqueta), des de la sola de la sabata d'en Gassman.
Ei!
Gracies per la venvinguda!
Jajaja camins trillats aixo vol dir que mes d'un ja coneixeu la zona...........!segur que molts tambe heu passat per les fangueres de milany.........?jejeje! Per anar a esmorzar a vallfogona.
Aqui a dalt per la zona del taga,tregura etc... Ja están les pistes ven blanques,si algu vol pujar algún dia que avisi!
He vist que diumenge fan una sortida per osona,llástima que estic liat si no ja mi apuntaba.
Salut I benzina!
hola David Barcelo, jo pujo sovint a casa dels meus pares a montesquiu, i avegades pujo amb el series.
el taga tambe el conec, son llocs molts macos a tota epoca, la veritat bueno un salut i bones vacances i festes de nadal!
vinga companys bon any a tots!!!