Forum
Salutacions desde Barcelona
Bona nit a tots, m'acabo de presentar a la secció de presentacions i ara toca fer al mateix amb vosaltres.
Em dic Joan Carles i fa uns messos que vaig comprar un Classic 3.9 del 91 que li está menjant terreny a l'altre cotxe de la família, un Terrano del 2001. Tant és aixi que m'agrada més el funcionament dels Land que el dels Nissan i la idea es cambiar el Nissan per un utilitari i deixar el Land per excursions, vacançes etc.
De moment està de serie, ja veurem quan caigui el Nissan si preparo el classic una mica o penso en un 200 el temps ho dirà, pèro crec que em costarà una mica sortir del mon Land Rover ara que hi he entrat, saluts a tots.
Benvingut Juan,
Som molts els que tenim Range a Barcelona i alguns també tenim V8 com tu. Ja ens anirm coneixent aviat.
Una abraçada,
Xavi 300 tdi
BENVINGUT Joan carles!! Com a ex-V8 et diré que aquest cotxe enganxa i enganxa molt. Dona moltes satisfaccions a canvi de poc (excpete de benzina és clar!!).
Benvingut Juan.ki , no saps on t'has ficat, per aquí tens molts adeptes al "RUM-RUM" dels V8. ficat dins un Range Rover Clàssic. És la combinació perfecte: comoditat, molt bon comportament per muntanya, cavalleria sobrada per gaudir en totes les condicions, gaudir d'un vehicle que després de 20 anys segueix sent un referent en el món del tot terreny i que encara desperta l'admiració dels altres, etc.
La teva pensada de fer "reciclatge" i només quedar-te amb un RRC amb motor 200tdi també els hi passa per el cap a molts companys, però tens que tenir clar que el "RUM-RUM" del V8 mai més et marxarà del cap... és adictiu... 😉
Sigui quina sigui la decisió que prengueu aquí estarem per donar-vos un cop de ma. :thumbsup:
Aprofito també aquesta benvinguda per recomanar-te que et passis per aquí assíduament, és el mitjà per el que podràs estar informat de possibles sortides, trobades, demanar ajuda o assistir als companys que tens més propers, etc.
Recorda també que tens l'oportunitat d'assistir els propers dies 12 i 13 de maig a la propera trobada nacional del Club, aquesta vegada anem al Circuit de Motorland a Alcañiz. És una ocasió immillorable per, juntament amb la família, gaudir del teu V8, i conèixer gent amb una passió comuna. Et recomano que et passis per el subforo del Nacional i l'hi doneu una ullada.
https://www.clublandrovertt.org/index.php?board=163.0
Per últim, estigues també atent a les convocatòries dels famosíssims sopars dels "dijueves" que més o menys realitzem un cop al mes. Ens ajuntem una bona colla al voltant d'una taula per gaudir d'un bon àpat, compartir experiències, i descarregar tensions del nostre atrafegat dia a dia (les patates braves i l'arròs caldós estan de mort). :icon_biggrin:
Salutacions des de Sant Pere de Vilamajor (Barcelona), al Baix Montseny.
Carles (GASSMAN)
Benvingut al món de tenir un Terrano i un Range... Jo el Terrano el conservo com a substitut del Range quan aquest és al taller... També estic plantejant-me fer el canvi del Terrano per un turisme, ja que això de mantenir dos tot-terrenys surt car... 😮
Benvingut al món de tenir un Terrano i un Range... Jo el Terrano el conservo com a substitut del Range quan aquest és al taller... També estic plantejant-me fer el canvi del Terrano per un turisme, ja que això de mantenir dos tot-terrenys surt car... 😮
Ostres... ja sabia jo que l'historia aquesta d'un Range i un Terrano em sonava d'alguna cosa... :icon_scratch:
David no m'espantis als nous amb el tema d'avaries recurrents en el Range, que el teu problema son les "males companyies" amb las que t'ajuntes, i després us "encigaleu" anant per camins i passa el que passa... :laughing7:
Joan Carles, l'amic David, apart de Terrano, és el feliç propietari d'un Range Rover Clàssic 300tdi que pateix les sortides per muntanya del seu amo amb una colla "d'animalots" que no se'n pensen una de bona quan van d'excursió plegats. El pobret Range es trenca però no en té la culpa... Una abraçada DaRiSo . :thefinger: :thumbsup:
Carles (GASSMAN)
Amen GASSMAN, pero es jove i s' ho pot permetre. Benvingut Juan.ki. Jo estic a Barna tambe.
Sempre pots donar-li pasaport al Terrano i afegir un free2 com a cotxe per a diari :laugh:
Gracies a tots per la cordial rebuda, no crec que pugui anar al Nacional peró on segur que aniré serà al proper trial de Montrodon, si no m'erro és el 15 d'abril. Per cert ja he fet les presentacions a la Pasarela Land.
Saluts a tots.
Potser si que li exigim una mica molt als nostres Land Rover's... Les rutes dignes del camel trophy que fem cada setmana... Castiguen una mica a la mecànica... Però coi! És un Land Rover! Hauría d'aguantar això i molt més!
Per cert, no t'oblidis de saludar-me al trial del dia 15 a Montrodon! Jo sóc el motxiler del Mercedes G blanc amb el dorsal 1, també pots buscar el meu Range 300tdi blau amb un mapamundi al capó, que és poc vistós... 8).
I si vens amb el Range V8 ens el ensenyes als companys del club!
Salut i gas del bo!
...peró on segur que aniré serà al proper trial de Montrodon, si no m'erro és el 15 d'abril...
Joan Carles, segur que ens veurem per allà, suposo que ens podràs reconèixer fàcilment per alguna gorra, jaqueta o samarreta amb el logotip Land Rover. Uns quants incondicionals anem a fer de “claca” als integrants del club que participen en el campionat. No sigueu tímids i doneu-vos a conèixer. :thumbsup:
Ens veiem,
Carles (GASSMAN)