Forum
Salida para el nacional
Bueno Penya aviso que me voy al nacional
Me gustaría ir acompañado y si puede ser de algún defender, me pone mucho ir detrás de ellos
Saldré el viernes por la mañana por ahora no tengo hora
Si alguien quiere mi magnífica compañía ya sabe
Besitos
Buenas. Yo aunque soy de Tarragona saldré de Barna por motivos familiares.
No tengo hora de salida pero la idea es de salir por la mañana pronto.
No tengo un defender pero soy buena persona. 😛 😛 😛
Saludos desde Roda de Barà. Tarragona.
hola nois, jo tambe espero sortir d'hora millor dit de matinada, 04:30 o maxim les 05:00 vull arribar despres de dinar a toledo que despres de nit no mola gens montar la tenda, prefereixo arrivar d'hora.
Anirem el Pere, el David junior(3anyets), i jo. la dona trevalla com cada any, ella s'ho perd. jijijij.
per cert tinc el dorsal numero 4.
Una abraçada ens anem parlant. jo anire xino xano, aveure si arrivo amb un dipossit a toledo, portare una petaca per si a cas cal...................
Hola,
Jo sortiré d'Ulldecona o sigui que aniré per València suposo que ningú de Cat utilitzarà aquesta ruta.
Bones la meva ideia es sortir ben aviat eL matí de divendres, que des de Palafrugell són 8 horetes. Suposo que sortiré cos de les sis del matí per arribar el més aviat possible i organitza el campament amb llum natural, que l'any passa't a ordesa vaig arribar sobre les 11 i pel meu gust massa tard...
Salut i ens veiem ben aviat
bones ,yo m'estic plantejant sortir la nit del dijous i a mig cami para per dormir al cotxe una estona i aixis extarem per dinar segur a toledo. sense preses, jo vaig amb els meus dos nens i crec que fare aixos parare per terol aveure si trobo algun puesto tipus furgo perfecte o refugi de montaña.
Bon dia...
No em sembla mala ideia lo de sortir x la nit . Jo estic pendent d'un company .però estaria bé sortir sense preses
Això del refugi as trobat algo??
Bones per una web de refugios alta montaña. Te surt un mapa de tota espanya segurament anirem al de passat Calatayud esta al costat d'un embassemt gran. Vull arribar el dijous tarde aquí pero per fer el viatge tranquil i sense preses. Es veu que es una cabana lliure de pescadors. Se supossa que estará oberta. Será questio de trobar-ho a males plantó la tenda i a dormir .
Sortirem dijous sense preses pel mati . Per arrivar aquest refugi .
Doncs te bona pinta ...parlo amb un amic aviam que diu...però si puk i em voleu és possible que m'hi afageixi ;D
Ara miraré el refugi i si no com dius tu amb tenda...a
Vaig amb remolc. ..imagino que arribaré al refugi no?? :laugh:
Val doncs podriem sortir sobre les 08:00 de dijous jo soc de badalona, ens anem parlant. el meu numero es
606 trenta 1 zero nou zero 7.
la web es aquesta, estaria be jo pel google eart he vis el puesto y es bastant gran al costat mateix d'un embassament.
Refugio TRANQUERA
Refugio pescadores Cabana Libre
http://entremontanas.com/refugios-de-montana
Ara que ja ens em posat al dia... ;D te bona pinta això de sortir dijous matí tranquil·lament. ...i una parada al mig. ..
Algo se esta cociendo 8)
Que fareu per el nacional al final??
Jo al final surto dilluns....amb molta calma ;D ;D
Aprofito per fer les vacances de tot l'any i me'n vaig amb un pantà prop de Sòria a mig camí de escalona...així que jo em puc afageir on em digeu del camí...
Salut