Avisos
Vaciar todo

Necesito XXXXX

22 Respuestas
8 Usuarios
0 Reactions
2,305 Visitas
caladi
(@caladi)
Iniciado en LR Registered
Respuestas: 128
Topic starter  

Al final vuelvo a mis origenes ;), me he comprado un range del 86, pero necesita de un txxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx en buen estado?  es un vogue primera serie del 86. Provincia Lleida ó cerca
Gracias
Carlos
1966latorre@gmail.com

Moderator

No esta permitido, segun nuestras Normas.

3.8.- Queda expresamente prohibida la publicación de mensajes cuyo objeto sea la compra, venta o cambio de cualquier tipo de producto, excepto en el foro dedicado a esta función y dotada de un Reglamento propio. La publicación de este tipo de mensajes dará lugar a su borrado inmediato por parte de los Moderadores y a un aviso al usuario infractor.

No es excusa el hecho de que el foro Compra/Venta no este operativo.

(@Miquel_Lara)
Respuestas: 71

Esto es un sinsentido, no puede poner en el foro algo que le hace falta pero seguro que lo puede poner en cualquier grupo de wapp de los que hay creados...

ResponderCitar
(@Hammer)
Respuestas: 792

No tiene sentido, pero de momento son las normas y hasta que no se haga algo al respecto, hay que seguirlas.

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Yo lo entiendo un poco más por un tema de orden. Ya existen en el foro ubicaciones para la compra-venta donde los que compran y los que venden se encuentren (Si es que además es donde van a mirar!), si no esto se convertiría en la cúpula del trueno como otros foros que no hay por donde cogerlos.
Seguro que encuentra lo que desea entre los compañeros del foro, pero no aquí.

Un saludo

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4721

Como siempre, gracias MRx4, has sido más rápido que yo…  ::)  😉

caladi, aunque tienes pocos mensajes, llevas dado de alta como usuario desde finales de 2011, con lo cual, a estas alturas ya deberías saber un poco cómo funciona esto. Además, recientemente se ha cerrado el único apartado de Compra/Venta que existía habilitado para tal fín, por decisión de la actual JD del Club.

Miquel_lara y caladi, vaya por delante que no va por vosotros, pero aprovecho vuestro post para dar mi parecer sobre éste asunto.

Yo he vivido ésta misma situación en otros foros de distinta índole, y al final se tuvo que llegar a la misma drástica solución.

Personalmente pienso que a la actual JD no le ha quedado otro remedio, y con razón.

El subforo de Compra/Venta daba mucho trabajo a un pequeño grupo de gente que ya de por sí va desbordada con las muchísimas otras tareas del Club (cobro de cuotas, envío de carnets, organización del Nacional, preparación del merchandising, etc.) Era imposible moderarlo con celeridad y al gusto de todos. Era un imán para posibles embaucadores, con las presuntas implicaciones legales que implicarían al Club en caso de que se formulase una denuncia por estafa, dolo, o mala fe utilizando nuestro foro como medio (ojo, y esto salpicaría a todos los socios, no solamente a la JD) Era una fuente constante quejas por parte de socios, no socios, y socios profesionales, etc. Y todo por culpa de los cuatro pícaros de turno.

Si, ya sé que es lo de siempre, que es más fácil prohibir que no legislar, y que pagan justos por pecadores. Pero con los medios y los recursos de los que dispone la JD no se puede hacer más.

Recordad que en las recientes elecciones del Club, sólo se ha presentado una única candidatura. Nadie más de los más de 800 socios que formamos el CLRTTE se ha postulado para intentar seguir tirando de éste carro de forma totalmente altruista.

Si el ya desaparecido apartado de Compra/Venta del foro fuese la única solución en Internet entendería éste malestar generado, pero mira que hay portales ajenos donde anunciarse si buscas, o bien si quieres vender un material…

En lo referente al tema del Whatsapp, es algo tan simple como que son iniciativas independientes de compañeros para comunicarse de forma más ágil y directa, y el Club no tiene ninguna vinculación con ellos. Allí las normas las impone el creador del grupo.

caladi, deseo de verdad que pronto tengas en marcha a ése pedazo de RRC y que lo puedas disfrutar con todos nosotros.  🙂

Un saludo,

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@landlover)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 974

Ya existen en el foro ubicaciones para la compra-venta donde los que compran y los que venden se encuentren

No, ya no existen...y además prohibición total de mentar que tienes o te falta algo...veremos que mas nos prohiben. Tiempo al tiempo.

Era imposible moderarlo con celeridad

¿Con la misma celeridad que pueden censurar/borrar un post "inapropiado"? Es de vertigo.

Como decía Bob Dylan : the times they are a changin....

Probablemente me de de baja del Club. Personalmente prefiero el Far West a las dictaduras. Con todo el respeto....

ResponderCitar
(@cuasimad)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2279

Probablemente me de de baja del Club. Personalmente prefiero el Far West a las dictaduras. Con todo el respeto....

Pues ya estás tardando, con todo el respeto. Como decía, el Maestro Yoda "No lo intentes. Hazlo, o no lo hagas, pero no lo intentes". Aquí igual, hazlo o no lo hagas, pero no amenaces.

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

... Probablemente me de de baja del Club. Personalmente prefiero el Far West a las dictaduras. Con todo el respeto....

Ostres Josep, seria una llàstima que per una fotesa com aquesta ens deixessis.

Collons nois... mireu que es fàcil posar per exemple un: “envia’m un correu a menganito@gmail.com i  ho xerrem per privat” o bé utilitzar els canals de compra-venda que ens ofereix la xarxa.

De debò que no entenc el perquè ha caigut tant malament aquesta mesura.

Si a mi em cal buscar o despendre’m d’un material, hi han la tira de diferents portals a Internet especialitzats en aquets afers.

Si a més resulta que amb la persona que contacto és del Club, COLLONUT. En dona un plus de garantia perquè és “conegut”, i l’hi puc oferir/rebre un tracte especial.

Per el que fa al meu comentari de “Era impossible moderarlo con celeridad” ve motivat perquè més de la meitat dels subforos actualment estan sense moderador perquè no hi han prous candidats per a portar-los. Una de les premisses de la nova JD ha estat el que no quedés sense moderar qualsevol comentari que incomplís les normes, ja no només una compra-venda fora de lloc, sinó desqualificacions personals, comentaris polítics/religiosos/sexistes. o disputes personals, denúncies infundades, etc.

Josep, entenc el teu malestar perquè tot just ara estàs buscant material per la teva nova montura, però no et pots ni imaginar las de “marrons” constants que generaven les transaccions en el foro des de fa força temps. Fins hi tot, per intentar agilitzar el tema, la JD va decidir donar nivell de súper-moderador de tots els apartats a uns quants voluntaris (per això el company MRx4 ha pogut moderar el primer post) L’actual JD no té prous mitjans humans i estan sols intentant portar això de la millor manera possible.

Recordeu que tothom té una vida a fora del Club!!!

Carles (GASSMAN)

ResponderCitar
(@landlover)

Bon dia Carles.
La veritat és que potser en Cuasimad te raó i ja estic trigant...

Si la JD m'aclareix el procediment (no l'he sabut trobar a la web) no esperaré a què algú altre m'ho recordi.

Per mi es poden quedar la quota d'aquest any com contribució desinteressada i guardar-se també el carnet que encara no he rebut. No es tracta d'una qüestió de compra/vendes, Carles, ni de bon tros; sinó de tarannà.

La veritat és que em sap greu per una banda i per molts motius (més ara que després d'una llarga malaltia començo a treure el cap). Però també es veritat que també hi ha vida més enllà del CLRTTDE. Certament el CLRTTDE no té l'exclusivitat del fervor a aquesta marca. I els amics sempre queden, i Les Comes i les trobades LR del Sud de França, i perquè no, els altres grups d'amics del 4x4 qui hi ha al llarg de la nostra geografia.....

Potser aquest club a crescut en volum més enllà de la seva capacitat per autogestionar-se, no ho sé. El que tinc clar és que el fet de ser candidatura única no hauria de donar dret a barra lliure, ni la falta de mitjans humans justificar una manera de fer.

Sóc membre d'altres clubs o associacions (no gaires) i sempre he cregut que mes enllà del interès comú, al voltant del qual gira tota col·lectivitat d'aquesta mena, també cal una certa sintonia amb el tarannà del grup (ben entés, dins de la diferencia, dins de la personalitat i de l'ideari propi de cadascú). Sentir-se còmode i com a casa.

Per a mi el nucli vertebral d'aquest Club va ser sempre aquesta web, aquest fòrum (malgrat que el nombre creixent de grups de WhatsApp molt actius l'estiguin matant i disgregant cada dia més i més). El fòrum va ser el seu nucli vertebral i també el seu mirall (inclòs el corrector de renecs, que hagués emmudit a tan il·lustres con Camilo José Cela i Francisco Umbral)

És cert que d'idoneïtat de la pervivència del fòrum de vendes és molt discutible. En canvi la tisora massa alegre, acompanyada del missatge telegràfic "t'hem esborrat, t'has saltat les normes" m'incomoda molt, entre d'altres. I el que estan fent amb els pobres despistats que pregunten "¿quien tiene xxxx?, ¿necesito xx?,¿alguien tiene?, Fa riure i fot pena al mateix temps (Donat una volta per els foro "El Club",  i mira el post "Foro compra y venta" i veuràs el que s'hi cou)

Potser aquest club, on els que tenim un altre criteri se'ns qualifica "elemento toxico" (cito textualment al soci Eizquierdo), no es mereix una ovella negra, una poma podrida, com jo....

No voldria de cap manera ofendre a la gran majoria de gent molt maca, socis o usuaris, que treuen el cap per aquest raconet del Web , el gruix de la massa humana del CLRTTDE entre els quals sempre em sentiré un mes.

Una abraçada i records a la Cristina

ResponderCitar
(@gassman)
Maestro LandRovero Socio

Bones Josep,

Espera’t uns dies a prendre qualsevol decisió. La nova JD té masses fronts oberts, e intenta en la mesura de lo possible de resoldre’ls de la millor manera possible (que potser no sempre es la més encertada).

Com que jo tinc accés “al costat fosc del foro” (apartat de moderadors)  sé que la JD es té que reunir en breu per intentar trobar una solució al respecte. Han pres la mesura “dictatorial” de tancar el subforo de Compra-Venda perquè hi havien hagut un munt d’insults i desqualificacions personals (amenaces incloses), i es tenia que aturar en sec. Quan es barregen oportunitats de negoci “fàcil”, amb personatges espavilats que s’escuden darrera un teclat, les coses es poden sortir molt molt de mare.

Per acabar, i tal com ja he dit, si no fos per ells, això a hores d’ara ja hauria xapat, i per la meva part jo tindré paciència i els hi donaré els “100 dies de confiança” com es fa en la vida política.

Me’n alegro que estiguis millor. A veure quan ens veiem. Petons i abraçades per a tu i la Gloria en l’ordre que vulgueu.  ::)  😉

Carles (GASSMAN) 

ResponderCitar
(@Miquel_Lara)
Respuestas: 71

No era mi intención abrir un frente más pero es que el post me parecía de lo más normal, teniendo en cuenta que se cerró la opción de compra/venta, quizás haya que abrir una de intercambios o reubicarlos a la del bar pero no poder postear algo que necesitas o te sobra sólo es un perjuicio para los socios.

ResponderCitar
MRx4
 MRx4
(@mrx4)
Dr. H. C. LR Socio
Respuestas: 14896

Nunca ha tenido tanta demanda un foro despreciado.
La JD trabaja en ello.
Hasta entonces paciencia.

y esto no es excusa para saltarse Las Normas
que ya fueron votadas en su día

ResponderCitar
Miquel
(@miquel)
Entendido en LR Socio
Respuestas: 1522

Ostras, quina pífia la meva...
Crec que és un pecat que no hi hagi un apartat dedicat a la compra-venda-intercanvi de material, per que he trobat molt bones oportunitats i molt bona gent actuant dins d'aquests espais, no sabia que hi hagués hagut tants "marrons" tot i que se que es produeixen. Actualment internet s'està convertint en un femer de picaresca, no estic d'acord en que hi ha "quatre pícaros" que desfan la bona voluntat de tota la resta i som pràcticament tots els que veiem "amb bons ulls" i fins i tot amb "enveja" una transacció sobrevalorada o que desafavoreis clarament al comprador, en lloc de penedir al qui ha estat "enganyat" amb l'excusa del "mercat" o la "llei" de la "oferta i de la demanda"... I quan s'ha de posar tantes "cometes" per dir coses tant senzilles alguna cosa dolenta està passant.

Entenc i dono la raó a LandLover, però entenc més i crec que te més pes la de Gassmann, per que crec que és més important un arbitratge fort per la nostra comunitat pugui continuar gaudint d'aquest grup que deixar embrutar els posts del forum amb missatges que son molt particulars, com una transacció... recordem que es diferent preguntar "necessito un palier que se m'ha trencat" que "necessito ajuda per saber com es canvia un palier". També poso com a exemple els grups de whattsapp, quan una persona vol vendre o comprar alguna cosa no es pot permetre continuar, per que en un grup hi ha 25, 35 o 150 persones, de les quals 23, 33 o 148 que no els interessa lo més mínim i llavors mirem el mòbil amb 300missatges sense llegir i podria ser que ens perdéssim la comunicació que tant valorem quan no llegim el missatge 219 on se'ns proposa de trobar-nos per fer un vermouth.

La solució adoptada, treient el forum de compra-venda, és draconiana i totalment inacceptable en un grup tant gran i heterogeni com aquest, però amb l'explicació de que es tornarà a posar en marxa de manera ordenada ja passa a ser simplement una situació d'emergència en procés de solució, simplement incòmoda, però temporal... i aquesta és la meva humil opinió, sense cap tipus d'interés cap a un costat ni cap a l'altre, i sense ànims d'ofendre a ningú ni de causar cap incomoditat.

...I finalment dono FE de que la junta directiva está fent mans i mànigues per tirar endavant aquest club en forma de web-fòrum, per que jo mateix he estat contactat per unes feines específiques i se m'ha demanat que estigui amatent per si fa falta. Feines que ningú de vosaltres coneixerá mai, però que contribuirà a fer aquest club millor, més actiu i dinàmic.
Apa, anem a treballar una mica...

ResponderCitar
(@landlover)

Moltes gràcies, Carles, per aquestes explicacions, com sempre aclaridores quan vénen de part teva i per aquest tarannà d'home tranquil i ordenat ... sempre respectuós, didàctic i tan mesurat. Tant de bo tots fóssim com tu (jo em conec força i sé molt bé que sovint faig escuma i vesso). Ets probablement el més moderat possible dels moderadors 🙂

Ja t'he dit que entenc que s'hagi tancat provisionalment el subforo de vendes i també entendria si es tanqués definitivament. El que sí que trobo (és opinió) és que la gestió dels "post" que es consideren "inapropiats" es fa de manera molt barruera i amb una precipitació que es contradiu amb el fet que no donin a bast. Jo crec que a vegades val més fer prevaler el principi que diu "és urgent no fer res". Les raons i el to d'alguns moderadors, voluntaris o no, sense ser inquisidores sí que són sovint massat taxatives.

Tampoc no voldria ser injust amb companys (si em permeten) que estan fent feina desinteressadament perquè el Forùm (no el club) no s'ensorri. Ni molt menys amb la JD en ple (noms tan il·lustres com el guru Gus, per dir-ne un, mereixen tot el meu respecte).

Potser val més que esperi jo també 100 dies; però "100 dies sense entrar al web" i veure després com han anat les coses.

Una abraçada

Josep

ResponderCitar
Gus
 Gus
(@gus)
Dr. H. C. LR Socio
Respuestas: 16022

No estoy para nada de acuerdo con lo que está ocurriendo al respecto de censurar la demanda de piezas, nuevas o usadas.

El foro está lleno de post en los que la gente pregunta donde comprar cosas o dice que necesita ciertas  cosas para sus Land rover. Ahora mismo hay al menos 10 post actuales con temas parecidos.

El buscarnos la vida para reparar nuestros land rover con el menor coste es legítimo y en el fondo es unos de los objetivos de este foro.

Si es verdad que hay una norma, pero si la norma no es buena habrá que cambiarla.

Que no esté de acuerdo con la norma no quiere decir que no esté de acuerdo con el trabajo dela JD, tienen todo mi apoyo en todo esto, y más todavía para intentar regular la compraventa de tal forma que funcione y no ocasione tantos problemas.

ResponderCitar
Página 1 / 2
Compartir: