Salida Dominguera e...

Avisos
Vaciar todo

Salida Dominguera el 01/12/2013

42 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
2,907 Visitas
(@man-dril)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 957

Enhorabuena por la salida, ya veo que os lo pasasteis fenomenal.

También veo que con los discoverys pasáis como si nada por "la subida". Donde con mi series no pasaba del primer cruce de puentes...  ::)

Un saludo

ResponderCitar
(@joanburleta)
Respuestas: 275

Maca sortida...,, orgullos del meu "quarentero",, testics son el companys que va estar molt a lalçada dels discos i defenders..jijiji..ara ja es pot dir que un series puja la "subida",,una de una en la "subida" un series trepant com una cabra.., orgullos!

ResponderCitar
(@joanburleta)

Corrijo...un series ligero!

ResponderCitar
(@man-dril)

Ostres joanburleta, doncs mira que no va ser per falta d'intents... No hi va haver manera.  >:(

Quina mida de rodes portes? Amb les 7.50 no vaig poder, i quan el tingui llest vull provar-ho amb les rodes 6.00 perque em sembla que em faltava embranzida. Amb primera i reductora patinava i amb segona i reductora no tenia prou força... Com la vas pujar?

Salutacions

ResponderCitar
(@papitu)
Respuestas: 113

el joanburleta va pujar com un jabato i de cop, sense trompicons..... donem bona fe! i va ser dels primers en pujar, aixi que no tenia referencies d ´altres companys.

ResponderCitar
(@joanburleta)

Pues va pasar com res..a la primera y sense protestar despres que un disco "se ensañara"amb
el canvi de pont..unes 7, 5 firestone original..2 reductora. .cap problema. .val a dir que el meu motor va de conya..he provar altres series i no donaven el mateix..vaig rectidicarlo fa temps i va guanyar 100 cm3 mes..algu sha de notar.

ResponderCitar
(@joanburleta)

el joanburleta va pujar com un jabato i de cop, sense trompicons..... donem bona fe! i va ser dels primers en pujar, aixi que no tenia referencies d ´altres companys.

Gracies papito!..tu tambe vas pasar com si res.

ResponderCitar
(@alex discovery)
Respuestas: 187

Fue una salida estupenda después de cruzar varias veces el tordera y bajar la riera que fue una sensación muy chula  nos fuimos para Blanes y pasamos por unas zonas que me enseño mi amigo peyo gguapísimas joanburleta y mandril hubierais disfrutado por que nuestros discos pasaban por los pelos de lo estrechas que eran fíjate que no hay ni una foto por que no cabía ni la cámara jajajaj

ResponderCitar
(@judokabcn)
Respuestas: 396

Hola buenas, si que fue una saida genial con buen ambiente, y zonas mas o menos complicadas, pero fue espectacular la compañia, en definitiva hay que repetir, haber si me porto bien y para los reyes me traen algo para el land rover, yo por si acaso enviare la carta y comprare dos decimos de loteria!!!!!!!

ResponderCitar
(@man-dril)

Vale vale, que ya me habeis dado mucha envidia.

Joanburleta, ja no dormiré tranquil fins que no aconsegueixi fer la pujada  😉

Salutacions i a veure si coincidim en la propera

ResponderCitar
(@joanburleta)

Man-dril ok a veure..
Si tens over...1a  amb over. Una bona opcio.

ResponderCitar
(@man-dril)

Hoy dormiré tranquilo  ;D

He subido a la primera. No entiendo por qué el otro dia no pude  :dontknow:

quizas hoy no estaba tan seco el camino y había más agarre.

saludos

ResponderCitar
Página 3 / 3
Compartir: