Forum
Ruta per la Selva - 4 gener 2014
Buenas
Hace tiempo que me presente en el foro pero no suelo este muy activo
Dio la casualidad que Coincidí con vuestro grupo en el parking de Rupit, que envidia más sana me distéis, estuve por la ruta de los volcanes y luego fuimos a dar un paseo por el pueblo de Rupit y allí estaban todos vuestros coches aparcados y con un "aspecto impecable" como de haberlo pasado de .....
Yo era el del disccovery 4 que también estaba saliendo del parking.
Para darnos un poco más de envidia seria bueno de que colgarais alguna foto.
En un futuro me gustaria poder participar, si me lo permitís, en alguna salida con vosotros o en alguna reunión que tengáis
Saludos
Jejeje yo té tuve delante de mi.... Pense justamente en ke n hubiera estado mal tener ese disco4 de compi de ruta... !!! Tendrias que haber saludado!!! 🙂
Estuve apunto de saludaros, pero como vi en el grupo un mitsu pensé que no erais del foro
Ostras yo no puedo subirlas xk no tengo pc haber si Ernest o alguien deja caer algo porque hay muchas fotos y vídeos..!!! Pues si habian un par de mitsu xo se portaro bstante bien, no hubo k tirar de ellos... Jejejeje
Això, això! fotooooss ... ! Y qui no s'escapa és l'Albert, amb els seus magistrals vídeos!
Ja he quedat per que em portessin el menjar al davant de l'ordinador per no perdre temps quan comencin a arribar fotos i vídeos. De moment, ja tinc preparat el sac de dormir al costat de la taula!!!!. Je, je.
Man-dril, tens tota la raó! Malauradament, sempre que estem en algún pas espectacular ens quedem sense fotos perquè no estem en situació de fer-les. Més d'una vegada m'ha passat i, després, és una "matraca" perquè falten les millors. Anant vàries persones, será qüestió de veure si algú que en aquest moment no estava en el pas "txungu" n'ha fet dels que hi estaven passant i així, entre tots, a veure si els que ens vam quedar amb les ganes en podem gaudir una mica.
Jejejeje km as dormit mb el sac de dormir al costat del pc?? Incòmode?? Jijiji
A mi dsde el movil no em deixa enviarles...!!!!
Es que les vaig fer amb la càmera digital, amb el mòbil no en vaig fer cap (el mòbil encara les fa pitjors), sinó les hauria passat pel whatsapp.
A veure si us animeu i poseu les vostres, que son molt millors i estàn molt millor fetes. A més, el fet d'anar l'últim no em deixava gaire temps per fer fotos...
salutacions
Jeje feies de coche escoba!! Però bueno l' avi del grup és va portar molt bé!! 😀 segueis estan en forma!!!
Homeee!. Déu-n'hi-do! N'hi ha un munt. I segur que us ho passarieu bé. Molt bons paisatges.
Disculpeu el retard en contestar (he estat un parell de dies sense entratr-hi)