Revisió Total!!! Di...

Avisos
Vaciar todo

Revisió Total!!! Disco Td5!!!

8 Respuestas
2 Usuarios
0 Reactions
879 Visitas
(@jordiv8)
Respuestas: 28
Topic starter  

Pues aixo que tinc el Disco molt malalt...si te cara trist i tot el pudrit...clar veu a cada vanda les meves nines....i no li faig cas.

Yamaha Fzr 1000 EXUP 92

Range Rover L322 3.0 Td6

Primer cop d´ull...

Cardan davantera.....RIP....el doble nus....apa casi naa!

Col-lector escapament....deformat amb la consecuent arrancada d´esparrec de la culata...la culpa???

Una repro a 170cv +o- segons preparador i no haver millorat el circuit termodinamic d´admissió i escapament...

Aquesta tarda m´he venjat...li he fet una cura d´aprimament....al fill de la Gran Bretanya!!!!!

Venga va animat Jordi si aixo amb un cop de "pixa" ho arreclem....pero ja que,  lu tenim tooo limpio seguim miran no??

Cargol per vuidar anticongelant de la culata,entre el 3 i 4 cilindre perd aigua...

evidentment,si no treus el col-lector d´escapament.....

que va a ser que nooo!

que es imperceptible la fuga i impossible collar-lo...vaja que so va currar

l´enguinyering del Tele5... segur que no en te un i si el te no el remena...jeje...per cert com m´enrecordu ara mateix de la

seva mare....(amb perdo)...jeje....res...teflon el collem i res seguim PA BINGO!!

Aviam.....aviam...peró possa una llum RUC!! si no que vols veure...  OSTIA...

Filtre "estufa catalitica"vull dir centrifuc, perd per totes les juntes...peró que esperaves.....aviam.........aviam......bomba

d´aigua.....PREMIO...tambe perd...

els Landis marcan el territori...pero tampoc farem de "Prestige".....nooo??

Aixo de fer nivell tant sovint  em tenia la mosca al nas ja que no la crema ni la barreja amb l´oli.

Seguim ,seguim ...

Turbo Garret 180000Km està força bé comprovat..juntes i a corre...(oli 5w30 cada 10mil a terra i amb tots els filtres nous)

Tuberias Turbo e intercooler....tocadas...pero..la que va del tub metal-lic del intercooler al turbo li ha sortit "Papada" interior

vaja que mirat per sobre, el turbo entre el col-lector obert i la tuberia ...el portava per que xiules i amb veu vaixa...jeje

Aixó no sera de calzar un 44?? i no tallar ni a les rotondes...oi??.... que els landis son molt forts......noi!!!...vale,vale...

Pol-litges...viscos.....coixinets...bé...Miau...no corris tant...tensor automatic sota l´alternador....3 telediarios...es lo que li

queden..

Faltava la lletja esclar...embrague regular.....prensa.....jeje,empenyador o coixinet prensa....jeje......BIMASSA........faria lleig

que us digues ara mateix el que penso del artilugi en questió....

TOTAL ...que...si te 2 tonteries el REIETOO!!!

Ja puc treballar ...ja que tenin 3 Land Rovers...

Jordi V8 RR L-322 2005,Disco Td5 2002 a la UVI ,RR 92 V8 EFI
JB

(@DaRiSo)
Respuestas: 1007

Quina feinada Jordi... Quina putada lu del esparrec, curiosament he vist molts Td5 amb els esparrecs dels colectors trencats

ResponderCitar
(@santa6)
Respuestas: 273

Que putada Jordi, pero es que los landis son asi, ya lo sabes que son muy cabezotas, venga, animo que hay que verlo en accion.Joder con lo bien que va el "pantojo" ¿eh?

ResponderCitar
(@ender)
Respuestas: 23

Ei Jordi. Aquest és el problema de quan has d'arreglar alguna cosa, que comences i ja que hi ets posat dius aprofito i faig això altre que no està massa fi, després t'en surt una altre, etc. Jo vaig començar fent junta de culata a un suzuki sj 410 i al final li he fet de tot. El què té de bo és que quan finalment acabes et queda collonut (ho dic per consolar-me per les hores que li he fotut al suki jajaja).
Ànims i a currar-so.

ResponderCitar
(@rpodio)
Dr. LandRovero Socio
Respuestas: 5337

Jordi, aixo et passa per tenir puesto per fer-ho... 😉

Quina currada... si necessites quelcom (algú que porti birres o aquestes coses complicades) avisa!

ResponderCitar
(@jordiv8)
Topic starter  

Bona tarda,Companys...agreixo les vostres mostres de solidaritat tant a vells amics (R-Podio)...gran company i millor persona...

Com els nous coneguts.....Dariso,Santa6,ender i Xavi de Land Classics...el qual m´ha orientat on trobar peces a bon preu ja

que li era impossible proveir-me - les ell......Gracies....

Però no petiu ja li tinc el peu al coll al Lord Anglés....jeje

Tinc demanades a Paddock i Brithparts tot el recanvi:

Millorar circuit termodinàmic d´admisió i escapament:

Anul-lació de la ecologica....jeje.... EGR

Caixa d´admisió amb Bypass i millora de circul-lació d´origen ja que l´Snorkel l´ofega:

Gran Idea substreta del foro español DEFENDER i gracies als artistes que per aya hi circul-len

https://www.clublandrovertt.org/index.php?topic=49817.0

Col-lector ja repasat:

Manguitos de silicona:

el-liminació silenciós central:

També la cardan davantera,bomba d´aigua,termostat,kit de juntes i tensor alternador:

L´embragatge el deixarem per quan el posi a la fosa.....ja hos ho anire explicant....ens veiem dijous

Jordi V8 RR L-322 2005,Disco Td5 2002 a la UVI ,RR 92 V8 EFI
JB

ResponderCitar
(@ender)
Respuestas: 23

Jordiiiiii. He vist que ja tens el disco en marxa. Aquesta tarda t'he vist per Santvi i sembla que la bèstia va prou bé, que qualsevol diria que anaves a apagar foc jajaja. Ara en sèrio, m'alegro que ja el tinguis bé i que soni tan bé... què li has fotut a l'escape?

ResponderCitar
(@jordiv8)
Topic starter  

Hola sento contestar tant tard.....

Vaig posar el supresor del silienciós central...

Peró no acavava de anar bé i he hagut de canviar el caudalimetre

Realment el cotxe ara vamolt bé semble un V8.....jeje pero no de consums....

te molt bona resposta a partir de 1.500 o 1600 RPM....puc entrar a les rotondes amb 3ª i a 2.000RPM quan entra el turbo....

La patada es terrible...gran motor el Td5

Jordi V8 RR L-322 2005,Disco Td5 2002  ,RR 92 V8 EFI
JB

ResponderCitar
Compartir: