Avisos
Vaciar todo

repetimos??????????

196 Respuestas
6 Usuarios
0 Reactions
12.7 K Visitas
 awe
(@awe)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 2280

Hola,si sales de Girona podriamos ir juntos,te parece??.
Saludos

Hola David,

I tant que sí! No sé si a aquestes hores llegiràs aquest missatge. En qualsevol cas, seré a la benzinera de la sortida 9 de l'AP7 pels volts de les 7. És la benzinera que hi ha al punt on l'autopista passa de 2 a 3 carrils, i té un pont de vianants que passa per sobre dels cotxes per anar d'una banda a l'altra de l'autopista. El meu mòvil és 6 zero 9 set zero 7 8 vuit quatre. Si has llegit el meu missatge, si et plau envia'm un SMS entre les 6'00 i les 7'00, o aquesta nit abans de les 23'00.

Fins demà, Eduard.

ResponderCitar
(@militar77)
Respuestas: 398
Topic starter  

ui ui cotxes amb cadenes a Seva i el Brull.........................es clar jo sense amb la meva partner rancho i obrin roderes noves per el carril esquerra,es clar amb pneumatics 4x4 de contacte.......

Dema potser fred fred no fara,cuan neva sol estar a 0º,pero ja veurem...

I pujarem fins 1.150 mts, aqui si que sera extrem........alguns no podran arribar a dalt  com el company etxivi que no podra venir i jo que m´alegro molt aixi sera un menys a remolcar....... ::) que entre els range i els discoverys el series no descansem mai....renoi quina feinada.

Jaume de PM amb les copies.Poder no calien tantes,en teoria les han rebut per email....pero millor que no faltin.Ets un crak.

Al final del tram 3 hi ha una benzinera....i escapatoria facil a la AP.7 i a la vegada a la c.17.........no dic res mes.. :police:

ResponderCitar
(@txus-200)
Maestro LandRovero Socio
Respuestas: 4202

En La Garriga sigue lloviendo , pero los coches que bajan llevan nieve  ;D Preparense para nuestra propia Invernal !!!

ResponderCitar
(@David Sea)
Respuestas: 399

Hola,si sales de Girona podriamos ir juntos,te parece??.
Saludos

Hola David,

I tant que sí! No sé si a aquestes hores llegiràs aquest missatge. En qualsevol cas, seré a la benzinera de la sortida 9 de l'AP7 pels volts de les 7. És la benzinera que hi ha al punt on l'autopista passa de 2 a 3 carrils, i té un pont de vianants que passa per sobre dels cotxes per anar d'una banda a l'altra de l'autopista. El meu mòvil és 6 zero 9 set zero 7 8 vuit quatre. Si has llegit el meu missatge, si et plau envia'm un SMS entre les 6'00 i les 7'00, o aquesta nit abans de les 23'00.

Fins demà, Eduard.

ok eduard,dema et trucu.
salud

ResponderCitar
(@TELIUS)
Respuestas: 5714

pues yo me caigo de la lista... lo siento pero levantarme a las 5 i media un sabado 27 de diciembre despues de todas las fiestas que llevo... va a ser que no... coincidimos en la siguiente!!!

ResponderCitar
(@militar77)
Topic starter  

venga tenemos ronda de chupitos pagada por;Telius,Etxivi i Tortuga..... 😛

ResponderCitar
(@militar77)
Topic starter  

Ronda pagada per Tecnic tambe...........

Vinga que avui fa un dia 100x100 Landrovero de veritat,el demes son tonteries.

ResponderCitar
(@jordilr)
Maestro LandRovero Registered
Respuestas: 2027

No se si al final haceis la salida pero espero no tener que usar algun telefono para que practiqueis un rescate. En teoria tengo que pasar por la zona de Vic para llegar a casa on la Zafira y la familia, así que espero no necesitar vuestros servicios.
Saludos y cuidado.

ResponderCitar
(@RODRX4)
Respuestas: 1066

Ostis que rabia, yo que me pensaba que la salida era mañana domingo y llevo una semana sin poder entrar al foro por el dichoso mensaje que te bloquea el acceso, jo, que quemao estoy, con las ganas que tenía.
Pues nada, ya pondreis las fotos y cronicas, que putada, con la que esta callendo!,
Venga un saludo a todos,
Rod -muy quemao-

ResponderCitar
(@militar77)
Topic starter  

gracies a tots per acompanyar.me en akest dia tan land rovero.

ResponderCitar
(@Cabrero)
Respuestas: 329

Valla fallo, Rod

Veig que us heu passat be, la proxima intentare vindre, que ja tindre neumatics nous, perque els que porto ara ja tiren cap els de formula 1, jejejeje, aixo si vindre a la proxima ruta si no hi a neu, es clar, no m'agrada conduir amb neu,

Aixo es una altre historia, que ja explicare un altre dia.

Dons re, ja anireu posant fotos,

ResponderCitar
(@militar77)
Topic starter  

I tant Cabrero ,t´esperem a la proxima que sera l´any que be...la veritat que som un grup de bona gent i molt flexibles a tots,no circules amb neu pero si es molt divertit veure com el cul del cotxe et vol adelantar quan marxa de costat.

Be ens veiem doncs apadeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.

Anims txussssssssssssssssssssssssssssssssssssssusususu.

ResponderCitar
(@xavi-300-tdi)
Entendido en LR Registered
Respuestas: 1519

Per tots els que vulgueu veure les fotos de la fantàstica "repetimos???????", hi ha un nou missatge que trobareu, on diu FOTOS repetimos??????????......

Para todos los que queráis ver fotos de la fantástica "repetimos ??????", tenéis otro nuevo mensaje donde indica "Fotos repetimos??????".....

Ciao, fins la pròxima sortida,
Ciao hasta la próxima salida,

Militar, ja saps no hi ha dos sense tres, .... oi txussss :angel: :angel:

Saluti,

ResponderCitar
(@militar77)
Topic starter  

jo crec que ja tinc la excusa perfecte.........

resulta que el nostre estimat amic Txus va trencar un palier del darrera en el inici del 2on tram i esclar no li farem aquest lleig,cuan vulguis company el acabem vinga anims aviat tornarem a sentri aquest 200 brmbrmbrmbrmmmmm

ResponderCitar
(@tecnic_mesd9)
Respuestas: 909

deunidor, veig que us oh vau passar be., quina llastima no anar, pero el temps no em deixava.

al final cuants vau ser ? a quina hora vau acabar ? no vau fer la trialera de la nit de l'altre vegada ?

ey txus aviam si oh pots arreglar aviat, quina pu... pero bueno es lo que tienen nuestros viejecitos, jejeje

aviam si la proxima es la meva ruta, intentare fer un rutometro, tipo militar77, per cuan vingueu aqui.

estic mirant de llogar un terreny on hi ah un circuit de motos per fer una quedada... pero bueno per aixo encara queda.

ja us avisare, fins aviat i m'alegro i espero que ens veiem aviat.

ResponderCitar
Página 13 / 14
Compartir: